- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen SSD-t vegyek?
- ASUS notebook topic
- Home server / házi szerver építése
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- SSD kibeszélő
- Projektor topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz xcbiker #28032 üzenetére
Én is mikor hajtottam ufot (ráadásul az typer volt) feltűnt h mennyire fos a fék rajta
Nyomom, de semmit nem érzek, és minél nagyobb a sebesség ez annál inkább hatványozódott.
Oké az én fékeim után nem várhatom el h az is úgy fogjon, de hajtom gyakrabban többek között a haverom A3-asát, illetve van több autónk is, amelyeknél rendesen érezhető a fékhatás, hát az ufon ilyet nem éreztem.Amúgy valóban nem lehet elég jó féket tenni az autóra, múltkor is a guta ütött meg amikor egy tehén méretű kutya a sűrűből kiszaladt elém. Akkorát tapostam a fékbe, hogy kis híján lefulladt az autó, és így is centiken múlott a dolog. Ha gyári fékeim vannak (és vagy szar gumik) búcsút mondhattam volna a maszknak, és lökösnek stb..
Másik eset meg amikor a hülyegyerek lakott területen elkezdi húzatni és a fordulatmérőt figyeli, hogy pontosan a tiltás előtt váltson el, egy kicsit sem hagyva a motorban. A kettest padlózom és vágom be hármasba mire felnézek és egy fiat kombi éppen takarásból keresztben tolat fel az úttestre, de úgy hogy elkerülni sem bírom. Persze az 50-es tábla csak dísznek van fent nagyon haragudtam akkor magamra, de a fékek hálisten megint kihúztak a szarból, viszont tanultam az esetből. Nem hiába saját "kárán" tanul az ember, legalábbis én ilyen vagyok
Amúgy nálam ATE a nyerő betét, hogy kilógjak az ebc-sek sűrű táborából
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #28048 üzenetére
Nemtom, nekem úgy tűnik a fórum nagyon elvakult az ebc fékekkel, és mást sem látnak azon kívül.
Ugyanolyan propagandának tűnik, mint a gumi, olaj stb.. (egyikre sem mondom h szar, csak hogy népszerű a fórumon).Nekem nincs tapasztalatom az EBC fékekkel, csak azt tudom írni, amit külföldi Integra DC5 (2001-2006 közötti) fórumon olvastam egyszer, h az EBC-t nagyon lehúzzák, hogy silány minőség és ők a Ferodo DS2500-ra esküsznek, igaz az már pálya betét ha jól tudom.
Az meg köztudott, hogy milyen néperűségnek örvend nálunk egy Textar, vagy Ferodo...Én egyelőre csak Honda magyar fórumon olvastam, hogy az emberek elvakultak az EBC-t illetően.
Ettől függetlenül biztosan jó, csak külföldi oldalakon, amiket olvastam nem nagyon szerették.
crx-en is volt jó pár hónapja valami kép EBC betétről, hogy megadta magát.A szar brembom kerámia ate betétekkel meg úgy fog hogy elég megpöccinteni és érzed a g erőket (oké ez gyári rendszer). Se súrlódó hang, se egyéb anomália taposhatom ahogyan csak akarom. Pályáról nem nyilatkozhatok, oda sajnálnám felvinni az autóm
A hátsó betétekkel kellene csinálni valamit sürgősen, mert valami rohadt mód porolja a felniket
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #28056 üzenetére
igazából nehéz is volna összehozni, mert minden pályától nagyon messze vagyok, de nem is baj. Mindenki szerint perverzió, szerelem elsőre, óriási élmény stb... és szinte biztos h engem is magával ragadna
S az autóma is sajnálnám 20 percen át folyamatosan vtec felett gyilkolni, szóval inkább tartom a tisztes távolságot..szerk. papíron annyi, meg ami már kikopott belőle
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #28058 üzenetére
Oké az ilyen utángyártott brembo, ferodo párosról nem tudok nyilatkozni, ha azt mondjátok szar, akkor biztosan szar, nekem erről nincsenek tapasztalataim
Én is amúgy magasról teszek rá, hogy hány fokon hogy melegszik és puhul fel, úgysem viszem pályára, utcán meg csinálhatok vele bármit nem okoz kellemetlenségetÉn sem tudok semmit az utángyártott karbon tárcsákról, de annyit igen, hogy semmi szükségem nincsen rá most az égegyadta világon..
zoly – na hát ennyi, így kell levonni konzekvenciát. Egyik fórumon arra esküsznek, amit a másikon leszarnak. Általában ez a folyamat (szerintem legalábbis úgy alakul), hogy egy átlag embernek baszottul nincs szüksége Ferodo DS2500 –ra és hasonló betétekre, de aki élesben nyomja, pályázik etc. azokból van kettő aki egy adott fórumon hozzá is szól és véleményt nyilvánít, és állítanak valamit saját tapasztalatukra hivatkozva. Sokan meg követik őket (ha nem éppen rá erőszakolják) legyen arra szükségük, vagy sem.. Ha azt mondja az EBC szar, akkor szar lesz, ha azt mondja a Brembo jó, mert az EBC nála két körön elszállt..... akkor az lesz. Az átlag user meg aki megveszi megint áradozik, mert az átlagtól jobb féke van, és h milyet ajánlottak neki, ő ajánlja tovább... egyből propagandát szül a dolog
Ezt ugyanolyan userek tapasztalják, mint Te vagy bárki más, és ha te egyszer azt tapasztalod, hogy szar volt az ate, az ebc meg jó, akkor nálad egyből utóbbi lesz az erősen ajánlott, minden olyantól eltekintve, hogy esetleg gyári hibás volt, vagy esetleg valami szerelési hiba történt stb.. (nem konkrétan rád gondolok, csak általánosítok )
Egyik ctr-es kolegának is ATE kerámia betétek vannak, neki pont EBC-ről volt rossz tapasztalata, és lévén, hogy egyformák a fékeink nem mertem belevágni az ebc-be. És addig nem is bánom meg ezt a lépést, amíg nem merül fel valami gond az ate betétekkel.
Az tudnivaló volt, hogy fog mint a veszedelem. Az hogy pályán a terhelést kevésbé bírja mint az EBC azt megengedem, tényleg nem tudom, ennél nekem sokkal-sokkal fontosabb volt, hogy NE poroljon, és ez szinte semmit nem porol és nem utolsó sorban sok autó gyári beszállítója is, úgyhogy egy esélyt mindenképp megérdemelt. Ugyanennyiért vehettem volna RedStuffot, ami jobban porolt volna, és Te is mondtad hogy saját szemeddel láttál eldurranni olyat is két kör után, pedig ugyanolyan kevlár és kerámiarészecskés sportbetét, mint az enyém. Gondolom ezek után meglesz a véleménye a tulajnak arról is, attól függetlenül, hogy lehet tényleg nem volt ott valami tiszta..Ami a pályázást illeti az elméleti rész rendben is van, kérdés, hogy a gyakorlatban mennyire tudnám türtőztetni magam (két gyors, majd egy lassú kör)
honda23 – gyári Brembotol azért nem kellene félni. Nemhiába ő a beszállítója a legtöbb sportkocsinak és számít világmárkának.. Forma1 –ből meg nem kell kiindulni, az alapján akkor a Michelin is egy fos, mert akik azon gurultak egyetlen autó sem tudta befejezni az indianapolisi futamot, mert sorba durrantak el az abroncsok ugyanabban a kanyarkombinációban. A néhány Bridegstones pilóta meg lazán bevitte az autót minden gond nélkül. A Michelin meg egyszerűen nem tudott választ adni a történtekre...
Ha EBC lenne a F1-ben ott is előjönne előbb utóbb egykét fékprobléma.
A Pirelli sem szar, csak mert börni úr úgy rendelte el, hogy a gumikat gyorsan kopósra tervezzék. (bár sosem voltam pirelli szimpatizáns)Nem gondolkozok ilyesmin, kizárt h lecseréljem a gyári AMG merci fékrendszert, valami utángyártottra! Még ha fizetnének érte sem Fiatal vagyok egyszer biztosan kipróbálom én is a híres ebc-t, biztosan jók, effelől nincs kétségem Te sem, Zoli sem, illetve néhány fórumos ismimet sem úgy "ismerem", hogy bóvli szarokat vesznek az autójukba, illetve sokatoknak tapasztalata is van már, szóval tényleg nem vétózni akartam
-
DeathAdder
veterán
válasz Winner_hun #28069 üzenetére
Háát besza-behu
Talán Hamilton is épp egy ilyet fogott ki
Az autóalkatrész-kereskedő és webshopokat én azóta fenntartásokkal kezelem amióta EP1 kayaba gátlókat kínáltnak, mint EP3 -ba valót.
Tudom ez csak egy a sok közül, de az első saját tényekre épülő tapasztalatom..[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #28078 üzenetére
Ennyi a történet, user error is okozhatja a fékszarozást, ahogyan ebben az esetben is valószínűleg
Mester se biztos, hogy jobban beteszi a betéteket, mint te pl. egyik ismerősöm vett fékrendszert az autójára és a mester fordítva tette fel a nyergeket, szóval ennyit erről..
__
Tegnap földúton jártam CTR-el, egyik barátomnak tettem szívességet és így hozta a helyzet sajnos
Van az a mondás, hogy ha valakinek szívességet teszel, akkor duplán szopod meg.. hát van benne valami, nem először tapasztalom.
Saját magamért rá nem mentem volna a földútra
Mindenesetre ma reggel 7-től délután 2-ig mostam, takarítottam, kitisztítottam az üléseket, kárpitokat is. Tisztának tűntek előtte is, de azért volt feljövő kosz rendesen. Na és a tetőkárpit? Hát sosem nézegetem de elszörnyedtem amikor megláttam mennyire koszos, szinte fekete volt a szürke kárpit, aminek egyszerű oka, hogy mindig (még télen is) lehúzott ablakkal megyek.S egy kis fogyasztásbeszámoló:
Amióta gyári szűrőn megyek konstans 12.5-13l -re nőtt a fogyasztásom, AEM-el 11l volt -
DeathAdder
veterán
Hamarosan én is jövök egy abszolút rekorddal. Nulla vtec,
tatásátlag emberes hajtás, kíváncsi vagyok -
DeathAdder
veterán
Na szóval
tatásöööö akarom mondani átlag emberi hajtással, azaz városban minden korlátozást szigorúan betartva, semmi kigyorsítás, legfeljebb előzéskor (de vtec közelében sem), illetve volt egy 50 km -es utazás oda illetve vissza 100-120-as tempóval, klímával. Végül kijött 8.5-es átlagfogyiDE a hajtást ilyen rezsimben még az ellenségemnek sem kívánom
(vagy annak nem kell 80 lónál erősebb autó)És jeee most én is mondhatom, hogy az autóm 200 lovas benzines, 6.5 alatt van százon, tud akár 240 el is menni, és beéri 8.5 literrel, ami utazáskor még ennél is lejjebb tornázható az ehhez hasonló mondatok úgyis elterjedtek az autósok köreiben
Viccet félretéve az átlagfogyasztás nálam a gyári paraméterekhez közeli adatok leadása esetén jóval-jóval több, mint amit most kiszenvedtem vele
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #28165 üzenetére
Egyszer még szeretném lemérni hasonló körülmények között, de több nyílt úttal (vagyis javarészt azzal). Szerintem a -0.5l kihozható belőle, főleg ha a klímát se használom
De nekem az autózás minden nap egy élmény, ezért szeretem dinamikusan hajtani, nem pedig spórolni rajta, és szeretem érezni h autót vezetek, nem valami rozoga szart
Már csak a pályázás élménye ami hiányzikÉnis gondolkodom lámpák felpolírozosásán, a képen lehet nem látszik, de ha úgy vetül rá a fény, akkor látszik egy vékonyka matt réteg.
Házilag csinálod, vagy úgy ahogyan John (Hannibal) Smith?Én is valamelyik nap még át akarom polírozni , nem tudom h mehet-e ez a lámpákra is. Szerintetek?
Integra - valóban nem rossz És van egy olyan érzésem (mivel sokat utazol), ha lenne benne egy hatos, az még tovább javítana a fogyasztáson. (feltéve ha az intiről beszélünk )
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #28210 üzenetére
Ezen megint tudnánk vitatkozni, mert én egy felgenerálozott intiért nem fizetném ki az értéke dupláját akárhogy is van megcsinálva az biztos
Akkor inkább még feljebb mennék, és vennék olyat mint integráé
A haverom most megy éppen át ilyen, kívül-belül felújítás dolgon. Többszáz órát beleölt már, rengeteg pénzt rákölt, mindenből gyárit és a legjobb minőséget, maximalista teljesen, de azt mondja soha többet ilyenbe nem vág bele, és azt mondja megtanulta tisztelni azt, ami gyárilag gyári, és ha valaki egy olyan kincsre akad és van rávalója, az minden pénzt megér, mert ahhoz fogható soha nem lesz akárhogyan is próbálja azt egy józan magyar ember megcsinálni.
A motormegbontásba meg én is belekóstoltam, elég is volt egy életre
-
DeathAdder
veterán
Átpolírozva a jószág.
Olyan sima, hogy egy légy sem tudna megállni rajta (még a tetőn sem), és a haver új insigniájának se nincs ilyen ragyogásaLámpákra nem mertem rámenni, féltem h inkább kárt teszek benne mint hasznot
-
DeathAdder
veterán
válasz runner 125 #28242 üzenetére
Vele kézzel, illetve puha polírozó kendővel, bár kipróbálva a kendőt, nálam a puha rongynál marad a jövőben a prioritás, annyira nem jött be ez a puha kendő
Ami a polírozót illeti apám a Turtle-ra esküszik, én viszont ezzel maximálisan elégedett vagyok[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz neduddki #28244 üzenetére
szia.
Én is gondolkoztam h 2-3x átmegyek rajta először polírozóval, majd nano viasszal, de végül úgy döntöttem h megveszem inkább a 2 az egybe tasakot.
Na de majd kipróbálom más gyártókét is, ezzel egyelőre elégedett vagyokAmúgy ezeket hol lehet megvenni, ahol árat is láthatok?
Úgy polírozni nem szeretném (főleg géppel), hogy lehámozzam a Honda egyébként is vékonyka gyári fényezését, mert a színe nagyon szép, csak vannak látható mosókefe nyomok sötétben fénynél. Ezeket akartam eltüntetni, és levédeni a fényezést
runner 125 - nekem is a mikroszálas kendő ami bejött
Pont az a gondom nekem is, hogy este lámpafénynél azért látszik, hogy előttem mosóba volt hordva, ezért is vettem Sonaxból a Viasz 2 Nano Pro -t, ami ilyen apró karcok eltüntetésére hivatott.
Na majd ezt is kipróbálom, nagyon sokan dicsérik az Autoglym -etzolynet - Hol lehet ilyen számlapokat venni?
A haverom mestere folyton azzal basztat h segítsek neki szerezni ilyen plazma műszerfalat a 200SX -éhez[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz runner 125 #28257 üzenetére
Majd linkelj képeket, ha lewaxoltad a HRV -t, kíváncsi vagyok
Nálam ez a sampon jött be legjobban, és valóban nagyon szép fénye marad utána, és szépen pörgeti le a vizet. Te milyet használsz?
Elég gyakran mosom, de így is 3-4 hónapig tart a védelem. Természetesen kézzel és szivaccsal mosomA színe fekete egyébként, és ilyen kékes gyöngyház pigmentes ha úgy vetül rá a fény (7gen Accordé is echte ilyen)
Haverom volt faszagyerek, aki egyszer az életbe lepolírozta az autóját, majd rá néhány nappal konyhai mosogatószerrel megmosta
-
DeathAdder
veterán
válasz runner 125 #28265 üzenetére
Na ilyen szivacs kell nekem, következő alkalommal rendelem is mihelyst alkalmam adódik rá
Én ezzel szoktam felhordani a polírpasztát körkörös mozdulatokkal, szépen fel lehet így vinni
Na majd meglátom még mi legyen, SRP vagy Deep Shine, a sonax is meglepően jól eltüntette az apró karcokat, én elégedett vagyok
neduddki - na akkor várom a webshoppot, a locsolókannás videó egész jó
zolynet - okk értem, azért kösz
[ Szerkesztve ]
-
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #28495 üzenetére
Akkor basznék rá, mert az AD08R -em már gyárilag is 6.5 -es...
Kíváncsi vagyok mennyit kopott le idén. Gondolkozom, hogy feltegyem a télieket a gyári ezüst gurulókon, mert ezekben a nedves 20 fokokban, csak forgatja és koptatja a nyáriakat, ergo már nincs sok haszon belőlük..
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #28503 üzenetére
Jahh, szétvet az a nyomaték
Haverom mindig el van szállva mennyire nyomatékos szívó létére. Jólvan mondom...Hát nemtom, többszázezer gumiról lespórolni 2mm -t azért nagyon sok a kasszában marad így..
Nekem annóban a VTi -re vett t1r mintha 8.5mm lett volna, de lehet rosszul emlékszem. A Yokohama viszont 6.5 volt abban biztos vagyok[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #28528 üzenetére
"teljes motorfelújítás,"
meg beszéltünk már róla, megvan a véleményem..
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #28536 üzenetére
Mert füstölt mint a veszedelem
De visszacsináltam volna gyári füstölősre, még akkor is ha tudom nem kapom vissza a pénzt amit belelocsoltamNem a mostaniról beszélek egyébként, de ha egyszer ez is elkezdene füstölni meg olajat zabálni, akkor se bontanám meg a mocit
Bár kizártnak tartom, minőségi olajat kap ami rendszeresen cserélve van, hidegen nem hajtom, tuningolva nincs, szerintem így kárt nem lehet tenni egy Hondábanamúgy füstölő ivtec-et látott már valaki?
Én még nem, ahogyan rohadásos honda betegséget sem az újabbaknál.[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #28538 üzenetére
Nekem meg a bal oldali csomagtartó zsanér körül kezd korrodálódni, hála hogy a szuper angol nonFl -ben ez valami elbaszott.. befolyik, megáll a víz..
Majd letisztítom csavarhúzóval, le rozsdamarózom, mielőtt még átrohadna és beázna a tetőkárpit, majd befestem, úgyis van gyári festékjavítóm
Tipikus Honda rohadásnak egyébként nincsen jele sehol, ez 7genektől ez már nem jellemző.
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz demars #28554 üzenetére
Én TypeV lacitól szoktam minden gyári alkatrészt, olajat stb.. szerezni
tboy93 - nem rossz, nem rossz Egyre jobban megbarátkoztam már az ufo küllemével, és direkt jól néz ki elöl, ha a lámpák között ott az a rács
A hátuljával viszont nem lehet mit kezdeni, szerintem nagyon ótvar, ahogyan a 3/5d 9gen-é is.m3tr0 - políroztasd ki a fényszórókat, sokat dobna, és nem utolsó sorban jobban is fogsz látni
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz xcbiker #28570 üzenetére
Bazzz.... gondolom az valami utángyártott matrica lehetett? (költői kérdés )
Amúgy én olyan oldalmatricázást is láttam már, hogy "CIVIC VTI - DOHC VTEC - 160LE"
De az se volt semmi aki mint eladó azt erőltette, hogy az 1.4 béka az vtec, asszem ezen a fórumon írta valaki nem is olyan régen
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #28607 üzenetére
Neked a 7gen nem csinál így 4ezer körül?
Nekem ~5800-nál csinálja, ha helyzetben üresben és kuplung alatt is. Viszont ha gurulok, akkor már nem tilt le ezen a fordulatszámon (egyszer kíváncsiságból kipróbáltam )
Az 1.6 sport szintén tudja ezt 4500-nál.
Ez gyárilag van bennük, nem is launch control ez, csak valami gátló, hogy a hülyegyerekek ne gyilkolják üresben
"nyomod a gazt maxon es nem engedi fel csak egy bizonyos fordulatig?"
Pontosan! Ez a rajtprogram lényege
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #28611 üzenetére
Nekem a haverom kezdte el egyszer túráztatni üresben amikor új volt az autó és megmutattam neki (jól fel is húzta az agyamat, már alapból azt is utálom, ha a sofőr ülésembe ülnek, vagy ha az anyósról elkezdik buzerálni a rádiót), aztán egyszer csak 6 ezer alatt bedadogott, na és akkor jöttünk rá, hogy van ez a dolog, különben lehet én sem tudnám
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz demars #28615 üzenetére
Ahhhaaa ilyen van nekünk is a családban, és valóban az sem tilt le.
Viszont a 7gen 1.6 sport tuti letilt 4500-nál és az EP3 is. Érdekes, nem mintha sokat számítana Az FN2 is csinálja
neduddki - nekem van, valami acél oldalfala van tán ezeknek, no de nem üzem meleg körülmények között azért nagyon észnél kell lenni, nedvesben valóban "ok".
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz demars #28626 üzenetére
Megmondom őszintén fogalmam nincs
Apám barátnőjének van az FD6, valami BT kihangosítót állitottam be neki, de megnézem majd az aux/usb bemenetet isxcbiker - Sokkal szebb ezzel a hűtőráccsal
LógaGéza - Egy fórumos srác mondta nekem h a gyári 1.6 sportja 4500-nál letilt (kizárólag helyben állva), ill. tapasztalatból tudom h a két CTR 5800-nál (FN2 nm pont akkor)tilt helyben állva. Mindkét esetben gondolom ez a "gátló" a vtec nyitásának pillanatában aktiválódik (amikor helyben áll az autó).
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
De nagy probléma az a khmm gyerek..
Szüleim Zastava 750 -el, meg Fiat 126 -al mentek le a tengerre mint 4 tagú család oszt mit ad isten még mindig életben vannak
S ott még klíma se volt, sőt gyakran meg is kellett állni, mert a szar zastava vize melegben mindig felrottyant[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Na mi meg ma feltettük az téli garnitúrát az ezüst felniken.
Háát mit mondjak nekem a gyári felni még mindig jobban tetszik ezüstben a fekete buszon, pedig crx-en is nagyon leszavaztak a fehér javára. 7 hónap és 3.000 km alatt sem tudtam megszokni a fehéreket
Ha nem lennének más költségeim az autóra lehet visszafényeztetném gyári ezüst színre, na de addig még alszok rá egy fél évetJa meg én marha elfelejtettem megnézni mit koptak az AD08R -ek, majd holnap bemérem őket.
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #28735 üzenetére
Hmmm.. meggondolandó!
Már csak attól függ, hogy egy tengelyen kellene hordani a 2 rózsaszínt, vagy így gondoltad?Inti - nemtom, képekről nagyon mutat a fehér, de élőben valahogy nekem sokkal szofisztikáltabb, sőt szebb is az ezüsttel (pedig az ezüstjeim nincsenek valami top állapotban).
Ha mások véleményét tartanám szem előtt, akkor nem is gondolkoznék rajta, annyira el volt mindenki szállva, hogy fúúú azok a fehér felnik...Egyébként egyet kell értsek, viszont fehéren a fehér direkt jól mutat, mily meglepő
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #28738 üzenetére
Szépnek szép, ezt egy percig sem vitatom
Csak annyit mondtam h az enyémen a gyári fémes ezüst jobban bejön.Na hát fényezd át akkor jövőre bornzra
A fehéret kétnaponta takarítani azért szép kis meló, koszosan hagyni meg képtelen voltam, olyan csúnya elhanyagolnak tűnt akkor Ebből kifolyólag egyre többet használtam a motorféket, mert a hátsó fosh nipparts betétek (ezzel vettem már) rettentő porolnak
Mennék én, csak az a gond, hogy az nekem 400km lenne oda, és 400 km vissza is
Hívtak okt.5-re hringre is, csak éppen akkor koncertre megyünk a haverokkal, pedig ott nagyon megnéztem volna többek között a másik szkánkkettesített fehér CTR-tIntegra - nem bántam meg, jó áron vettem egy patika állapotú gyári felnit fehérre fújt állapotban, ki is akartam próbálni ezzel a színnel, de valószínű h jövőre már visszatérek a jó öreg NH628M nevű színre
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #28741 üzenetére
Ilyen a mostanim is, csak eléggé sok a hiba rajta, így azt nem is akarom bántani, megmarad télire.
Nem tudom milyen más szín állna jól neki, nem akarok csalódni, és a gyári NH546M szín nekem bevált -
DeathAdder
veterán
AD08R bő 3e km után elöl 6mm hátul 6.5mm
Városi állatkodás, hasonlók..Most az egy szezonos LM25V-vel még szarabb szárazon (mily meglepő), ráadásul a 205/45 -el még nyersebb lett a teljesítmény...
bazmeg aki ezt tuningolja azt vasárnap mise után bitófára tenném -
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #28752 üzenetére
El sem olvastam a mondadód, előbb a képeket néztem és mindentől függetlenül akartam írni, hogy el ne baszd ezt a fehéret, jó h nem a bronz színt választottad
Szerintem a tiéden marhára mutat ez a minta fehér színben.Enyémen valahogy nem az igazi. Bazzeg nézegetem képeken, és képekről jobban tetszik fehér színben, élőben meg totál fordított véleménnyel vagyok erről
Na de milyen betéted is van? red, yellow?
Mennyire porol? Átlag használat mellett mennyi idő alatt veszed észre h már eléggé poros?
Az éléggé poros nálam ezt jelenti, a hátsó utángyártott szar betétjeimmel így néznek ki miután elmegyek a boltig meg vissza Ha meg egy kis nedvességgel érintkezik... inkább nem részletezem
Minden este garázsba parkoláskor kis ecsettel kellett porolgatnomIntegra - tegyémánkiegyképet, úgysem láttuk még tisztán
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #28768 üzenetére
A fara még mindig bűn randa Képről nem is annyira talán, mint élőben.
Elöl, belül viszont tetszik.Az új ctr-é még jobb valamivel, de ha ilyen lesz akkor az is egy giccshalom lesz (főleg amikor világít), ráadásul ebből duplán nem lehet majd hátra kilátni ha valóban ilyen lesz, már az fn2-ben is elég zavaró volt
Amúgy összességében szerintem nem néz ki rosszul, bár nem vennék ilyet. Ez tipikus az az autó, hogy legyen a szomszédnak, nézzen ki jól a háza előtt (egyszer adja ide egy körre ), de ne az enyém legyen
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #28780 üzenetére
"többet akar mutatni, mint amire képes"
Ez nagyon igaz
s akármilyen hajtáslánc meg futómű lenne szvsz vicc egy 2 literes 4 hengeres motorra négy ilyen batár kályhacsövet b@szni Az ep3 dupla krómozott vége direkt tetszik, és az újabbon a háromszög se mondható rossznak, de itt már nagyon messzire mentek.Én is sajnálom, mert tuti tudna a H csinálni valami odabaszós gépet, amire nekem is fájhatna a fogam
xcbiker - sokkal szebbek valóban
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- 24 Hours of Le Mans
- Autós topik
- Elektromos cigaretta 🔞
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Formula-1
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó