- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- SONY LCD és LED TV-k
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- SSD kibeszélő
- Vezetékes FEJhallgatók
- Projektor topic
- Apple notebookok
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Új taggal bővült a Cooler Master Hyper szériás CPU-hűtőinek családfája
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
Én azt nem értem, hogy hiába tűnik kézenfekvőnek, mégis, mint különlegesség kell beszélni pl. erről a hajtásláncról amiről itt az NSX-ben szó van. Hogy legyen egy normális benzinmotor, kiegészítve elektromotorokkal, amik a benzinmotor hiányosságait, hátrányait tudják kompenzálni. Hogy a kinetikus energiákat ne hőként és fékporként engednénk a világba, hanem visszanyerhető energiaként.
Fingom nincs, hogy ha mondjuk az általam használt 1.8-as 140 lovas motorhoz kapcsolnának egy "KERS"-t, vagy akár közvetlen hajtású elektromotort, akkor mennyivel lehetne még lejjebb nyomni a fogyasztást. Nyilván, akkor az energiatároló legyártása, meg a többletsúlya lehet, hogy ugyanannyi környezetterhelést jelentene, de akkor még a mínusz fékpor és hő mindig ott van.
Lehet, hogy én érzem rosszul, de még a teszteket olvasgatva mindig ott tartunk, hogy a hibridek normál használatban ugyanannyit fogyasztanak, mint a nem hibrid nagyobb hengerűrtartalmú verziók, hogy a gyorsulásuk ugyan nem jobb, de kissé más, hogy ilyenolyan átviteli rendszert fejlesztenek, de mintha mind csak a puskapor lenne, igazán golyó meg semmi. Meg az elektromos autók, amik továbbra is kisszériás drága játékszerek, arról nem beszélve, hogy a 400-600 km-es elméleti hatótávok a mai "villanykút" kiépítettségek mellett még mindig csak a Norvégia szintű országokban lehet érdekes. Mert elindulok mondjuk egy Teslával a horvát tengerpartra, és vagy állandóan keresgélem hogy hol lehetne tölteni, vagy nem lehetne. Mert mondjuk nem állhatok oda egy apartman elé, hogy csókolom, adjon má' ki egy hosszabbítót, egy szűk 5-6 órát elálldogálnék itten amíg tetszik nekem fizetni az áramdíjat amivel töltök, de cserébe itt van párszáz Kuna.
Számtalanszor van az az érzésem adott vezetési helyzetben, hogy itt most egy jó elektromos rásegítő rendkívül hasznos lenne, de hát ugye nincs.
De felőlem visszatérhet a világ a sima faék szívóbenzinesekhez is, én már úgyis eleve azt használok, és jó.Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Politika
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Építő/felújító topik
- Bestbuy játékok
- Akciófigyelő: Most kell bringát venni? A OneSport akciósan kínál két biciklit is
- 3D nyomtatás
- SONY LCD és LED TV-k
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest