Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • axioma

    veterán

    válasz alakesh #16558 üzenetére

    [Tudom, nem nekem irtad.]
    Most oszinten, mint erintett: az ugyfel hova panaszkodhatna ugy, hogy visszajelzest kap, hogy a panasz kello utjan elindult, feldolgozasra tovabbitva? A telefonos ugyfelszolgalatnak feladata, hogy interface legyen a bank (vagy mas szolgaltato) fele. Nem azt mondom hogy tegye meg amit nem szabad (vagy nem is tud), de ne lerazni akarjon hanem tovabbitani, ha valami hiba van azzal, ami a feladata. Ha adott esetben nem is erti, hogy mi a baj, bar ez onmagaban is problema. De tovabbitsa, ne azt mondja hogy irjak levelet (a kuka@szolgaltato.hu-ra), mert ott nem vagyok beazonositva igy me'g jobban elhajtanak. Egy tok egyszeru dolgot kene betartani, a folyamatminositesukben leirt kotelezo lepeseket a panasz nevu item-re. Es legtobbszor ezt pont nem akarjak megtenni.

Új hozzászólás Aktív témák