Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • emre

    veterán

    válasz emre #8408 üzenetére

    Ma reggel írtam a Samsung-nak, és ezt a választ kaptam.:
    Tárgy : 184 SMART HIBA
    Tisztelt Ügyfelünk!
    Köszönettel vettük érdeklődését.
    Az Ön kérésének adtunk egynyilvántartási számot. Szíveskedjen a továbbiakban az alábbi nyilvántartási száma hivatkozni. Nyilvántartási szám: mz/x
    A Samsung Electronics Magyar Zrt. által forgalmazott merevlemezekért 3 év teljeskörű számlagaranciát biztosít. Amennyiben az Ön által vásárolt termékkel problémája adódott, kérjük vigye vissza a vásárlás helyére és érvényesítse garanciáját.
    További kérdés esetén kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat bizalommal a 06-80/726-7864-es ingyenes számon.

    Szóval továbbra sem tudom mi a probléma, valahol írták, hogy akkor jön elő, ha a sata2 vinyó sata1 csatin pörög, (de nem) az összes egyéb megoldás amit találtam az a garanciális cserére vonatkozik, de mégis mit mondjak, míg a vinyó működik.
    Holnap írok a Hdsentinel-es fiúknak is mert most már furdal a kiváncsiság. Ugyanis a 184-es kódot sem találom sehol. Lehet megpróbálom a cserét, míg le tudom menteni a gépemet. Kész szerencse hogy jó viszonyban vagyok a boltossal, ha ez kevés lenne majd kinyomtatom a gariztatáshoz a samu levelét.

    Talán valakinak segített ez a hsz egy kicsit, és nem lesz olyan tanácstalan mint én

    A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

Új hozzászólás Aktív témák