Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LouiS22

    veterán

    válasz mobilizmo #6239 üzenetére

    Ez valóban így volt, a support rész különösen igaz. De eddig sem volt kötelező előfizetni és használni, hiszen egy SZOLGÁLTATÁSról beszélünk, nem szerzett jogról, ami JÁR. Ha nem tetszett, eddig is lehetett lépni. Ami most változik: mostantól ha lépsz, buktad a KEDVEZMÉNYT (amit valójában akkor nem is buksz el, ha éves konstrukcióban kötelezed el magad). Még egyszerűbben: a szolgáltató úgy látta, hogy neki nem éri meg az, hogy a Trónok harca, Aranyélet érkezésekor megugrik a userek száma, majd miután lefutott az éppen aktuális slágersorozat, utána veszik kalapjukat. De megtehetik, az ő szolgáltatásuk, kockázatuk. A user meg majd eldönti, hogy neki ez tetszik-e, vagy sem. Nagy valószínűséggel nem az itthoni előfizetői szám fogja globálisan megrengetni Los Angelesben és/vagy New Yorkban az üvegasztalt a felhőkarcoló executive szintjén.

    A tartalmi kínálat meg szerintem szubjektív kategória. Neked gyík volt, de nekem pl. megfelelt. Ezért vagyunk különbözőek, más ízlésűek.

    [ Szerkesztve ]

    Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

Új hozzászólás Aktív témák