Hirdetés
Hirdetés
-
A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
ma Legalábbis erre utal egy, a vékony dobozról készült fénykép.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....
-
Hosszabb videón az ingyenes játéknak készülő Ballad of Antara
gp A free-to-play akció-RPG PC-re és PlayStation 5-re érkezik, de pontos dátumot még nem kaptunk hozzá.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz 7600 GS #14243 üzenetére
dayton az eléggé alja. Barum, Semperit, Firestone, Apollo, Kumho, Yokohama, Toyo mind beleférhet a tágan értelmezett középkategóriába. téli, nyári, 4 évszak? melyik autóra? felnire szerelést helye válogatja, de azt a max 6ezret rászánnám a dayton árára.
nesa: nem hiszem, hogy lenne vele releváns tapasztalat, errefelé az alpin széria megy.
-
rbalint88
addikt
válasz Sátán44 #14279 üzenetére
Nehez, szar, sok sulyt ker, amit Kornel is irt, nem tartos. Es jellemzoen latvanyra is gagyik. Hasznalt nem nagy para, el kell vinni gumishoz atnezetni vasarlas elott. Megporgeti, atnezi nincs-e repedve. 60-70bol max kapsz faszat, ujszerut. Nekem igy kb 10 garnitura hasznalt felni vasarlasa utan nincs nagyon negativ tapasztalatom.
-
rbalint88
addikt
no, hirtelen ötlettől vezérelve felkerültek az Apollo négyévszakosok az autóra, hogy lássanak valami nyárszerűt is.
az eredeti tervvel ellentétben, miszerint kornelka segítségével otthon kicserélem a kerekeket, az lett, hogy egy 17-es dugókulcsfejjel és a beletört adapterrel a csavaron elkocsikáztunk az M3 kivezetőnél levő gumishoz, ahol vettem új csavarokat, mert a régiek már eléggé "meg voltak menve". hozzáteszem, csak annyira voltak berohadva, hogy két méteres erőkarba belefeszülve sikerült csak kilazítani a gumisoknak is. no de túllendültünk ezen a problémán és már az új kerekeken "feszít" a gép, már amennyire ez /65-ös gumikkal lehetséges. 25 fokban, 0-20km-es kora között az alábbiak a tapasztalatok: átlag honpolgár számra teljesen vállalható és elég, amit nyújt. kontrollálhatóan lehet vele csúszáshatáron fékezni, 2500-ról kuplungot rádobva a nyárihoz képest azért jobban kipörög, viszont a szőrök még rajta vannak, pedig kapott elég bántást. ha már értékelhető tapasztalat lesz róla, akkor még referálok, de a nyári oldala jónak tűnik. -
rbalint88
addikt
válasz Motion_Blur #14309 üzenetére
no, mivel nekem is most az került le, én is pöntyögök róla
a PRO dolgokat megerősítem, nekem kavicsokkal nem volt gondom és nem is búg (vagy elnyomja a dízelkerregés és a zene )
azonban a kanyartulajdonságaihoz annyit hozzátennék, hogy nekem jobban tapadt, mint az előtte fent levő dunlop sp fastresponse, az alulkormányzottságot is max parkolóházban, műgyantán -főleg vizesen- tapasztaltam. az viszont tény, hogy gyors kanyargásnál megszokást igényel, hogy az oldalfal puhaságát dolgozza le először és csak utána kezd kanyarodni, ballonosabbnak érződik emiatt.
szerintem aki nem sportolni veszi, tök elégedett lesz vele, pályázni kitűnő, elvégre túragumi.
nekem 7000 megerőltető km után, erős dőlésű kerékkel kívül 7mm, belül 6,5mm az első, hajtott keréken. hátul kicsit több a mélység, kb 0,2-0,3mm-rel. -
rbalint88
addikt
válasz Kornel #14345 üzenetére
a visításban is hasonlít a kinergyhez, a nyomatékot nem szereti elölről már lekoptak a szőrök, hátul még 80% megvan eddig az a tapasztalat, hogy ilyen 30 fokos időben kb 5km/h-val lassabban simán be lehet vele venni a kanyart, mint a vp3-mal, a nagy ívű országúti kanyaroknál meg úgyis hamarabb kezd villogni az átlagpolgárnál a beszarásjelző, mint hogy leessen az útról bármilyen gumival. hétvégén voltunk Zsámbékon, kanyargósabb erdei országúton tempomat 100 rezzenéstelenül ment neki, ahol az átlagember 70-80 között kóricál.
amúgy amit mondtál CC-s külső kopást, megfigyeltem egy subaru outbacken is, annál is a külső 3cm elé szépen le van gömbölyödve. Még van egy A4 allroad is itt a környéken CC-vel, jól megsasolom majd azt is.
-
rbalint88
addikt
válasz choco01 #14348 üzenetére
Bp-Keszi-Páty-Zsámbék útvonalon mentünk. Tinnye felé a durvulósón még nem mentem vele
mondjuk azon az útvonalon nyögte be párom öccse, hogy hmm, ezt a kanyart nem vettem még be 90-nel (40-re van kitáblázva) mikor ki kellett próbálni, hogy mit hozott a csipsztuning. de az még a VP3-mal voltez az apollo jó karakterű abroncs, idejében elkezd visítani, nem az az alamuszi tapadtapadtapad-bummTK típus. sp sport 01 csinálta ezt, azzal nem is mertem nyomni. 79-cel elfordult, mint a kisangyal, 80-nál meg kihúzták alólad az autót. fujjdeutáltam.
-
rbalint88
addikt
Kérdés:
Volvo V60-ra 215/50R17 milyen négyévszakost vennétek? jellemzően városban fut az autó évi max 10k km-t.
Michelin CC vagy Vredestein Quatrac 5 és miért? -
rbalint88
addikt
válasz Kornel #14361 üzenetére
nem az én autóm, így is nagy harc lesz őket rábeszélni a négyévszakosra, holott ennek van racionalitása.
évi max 10k km-re, defenzív stílus mellé nem látom hátrányát. ha 3 évet elmegy, akkor már bőven jó, mert 6 év után öregedés miatt úgyis kukázni kellene mindkét szettet.
ha mázlink van és télire kifogunk egy olcsó 16" felniszettet, az 50-60e, 215/55r16 gumi darabja 30e, 215/50r17 nyári gumi darabja is 30e. az 300ezer, ez áll szemben a legdrágább megoldásként felmerült CC 200ezres árával szemben. ha nem 7" széles lenne a felni, hanem 7,5, akkor mehetne 235/45r17 is, ami sokkal olcsóbb méret, de hát ez van, azt már nem ajánlják 7-es felnire. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
most a 2003-as astrát a 2011-ben vásárolt és gyártott nyári gumikkal adtuk el, amiken volt 6mm minta... akkor egy pár defekt miatt cserélt goodyeart és egy pár gyári contit váltott, mert már ki voltak repedezve, de minta még volt rajtuk 5mm körül.
téliből is a második szettel adtuk el, ebben még kb két szezon benne van, de ez is 3 szezont futott már vagy 4-et.
na ezért akarok négyévszakost vetetni. egy top négyévszakos még mindig olcsóbb, mint a külön középkategóriás szett téli és nyári, a plusz felniről nem is beszélve...
ja és ugye unokatesóm nem az a kimondott racsingdriver, hozzá képest ahogy kornelka meg én használom az autót, az nettó huliganizmus és én se tudok nagyon panaszkodni az apollora se, ami kvázi a vredestein másodmárkája személyautó gumiknál.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
egységesen fut, minden nap kb ugyanazt a távot teszi meg. az extra utak meg teljesen random szóródnak az évben, de azok se olyanok, hogy akkor elugranánk vele norvégia külsőre...
amúgy ha gyártanák ebben a méretben, akkor kb 25 lenne egy apollo, azt próbából simán bevállalnám annyiért az eddigi tapasztalatok alapján.
az astra g-kumho kh17 kombónál sokkal potensebb az alfán kanyarokban, meg gyakorlatilag minden helyzetben, nyilván a két autó futóműve sem említhető egy lapon, a volvoé meg az alfához áll közelebb mindenképpen, így futóműből is tud dolgozni, nem minden a gumira van bízva.
annyi elvárás van a gumival szemben, hogy 6-7 szezont (3-3,5 év) menjen el normális tapadással. havon úgyis óvatosban tolja, meg már segít az elektronika is, szerintem a CC-vel sem lenne gond télen, ha mégis lenne tél. viszont az eddigi próbák alapján az apollo elég jó "nyáron", annál meg még jobb a vredi, szóval azzal se hiszem, hogy gond lenne. még bevenném a goodyeart is a buliba, de azt nem találtam sehol a méretben. -
rbalint88
addikt
válasz Gabady #14397 üzenetére
hankook, bridgestone, dunlop nálam a befutó darabok. ár-értéken a hankookot nem fogja elverni a másik kettő, átlag használatban max annyi hátránya lesz, hogy picit talán zajosabb.
supersanyi: nekem 195/5r15-ben van az apollo, elégedett vagyok vele eddig. vredestein teknolodzsi. ha nem versenyzel az octaviával, jó lesz bőven.
-
rbalint88
addikt
ahogy a teszteredményeiket nézem, fejlesztenek ezerrel, szóval szerintem csak egyre jobb lesz. de a gumis se volt rossz véleménnyel róla.
amúgy amennyiért most meg lehet venni, ha 4-5 szezon után már nem az igazi, akkor kidobja az ember és még mindig olcsóbba jött ki vele, mint bármi mással. -
rbalint88
addikt
Autonavigatorral meg kell beszelni, hogy iden a ph! autobuzijai csinaljak a tesztet nem lenne kevesbe szakszeru egyebkent azt kellene csinalni, hogy adott markanak a negyevszakosahoz egy teli egy nyari es mindenhol lefuttatni mindet. Jonmondjuk ez akkora volumen, hogy ez boven adac szint, hogy rendes telben es rendes nyarban is le legyen tesztelve, meg mondjuk valami angol locsipocsiban is. Siman kijonne, hogy nagy atlagban a negyevszakos nyujtja a legjobb teljesitmenyt, igy aki keveset jar es azt is ovatosan, annak siman eleg lenne egy olyanbol egy jobb fele. Azt meg a gumigyartok nyilvan nem akarnak.
-
rbalint88
addikt
Friss vizes rivju az apollorol. Bp-Bkeszi-Paty-Zsambek, erdoben 100 tempomattal stabil volt, a nagyon durva vizatfolyasokra ralassitottam picit, de nyolcvannal azokon is siman atment. Budakeszi uton a laktanyanal levo nagy kanyart felfele 70-nel rezgenestelenul vette, 80-ra padlon gyotsitva mar kuszott kicsit, de szebben veszti el a tapadast ilyenkor, mint egy nyari. A szidott aquaplaning tulajdonsagait se sikerult eltolni a hatarig, szerintem teljesen vallalhato a vizes teljesitmenye. Satufekre is szepen fog, jol lassul, iranyithato marad. Ha havon is hasznalhato lesz, akkor ajandek ennyi penzert ez a gumi.
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #14482 üzenetére
nálam 2,4-et ír, úgyhogy olyan nagy hülyeséget nem mond szerintem. feltételezem ismerik, hogy milyen a gumijuk aszondom egy próbát megér az általuk ajánlotton használni.
V60-ra e 3,0 h 2,8-at ír 215/50r17-ben és 2,8-2,6-ot 235/45r17-ben, az se tűnik nagyon elvadultnak.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
eddig egyik se nyert. annyit segítek, hogy autóipari allstars az autó és egy német tervezte
-
rbalint88
addikt
válasz diegho #14785 üzenetére
Ha anyagilag nézzük, akkor évi 10k km-re az Apolloval jársz legjobban. Eddig nekem pozitívak a tapasztalataim vele, ezen a lehajtón 100-nál már sír picit, de még kontrollálható, 60-nal rá is lehet fordulni Törökbálint felől
-
rbalint88
addikt
válasz diegho #14813 üzenetére
igazából ennyi pénzért ha 3 évesen kidobod, akkor is bőven árában van szerintem.
télen sincs -15 fok, max Erdélyben meg Ausztriában, ahol rendes tél is van... szerintem -5-nél kevesebb nem nagyon volt még éjszaka sem... -
rbalint88
addikt
Apollo negyevszakos jol muzsikalt esoben ma. Mar csak havon-jegen kell hasznalhatonak lennie es elkophat negy szezon alatt
-
rbalint88
addikt
válasz M_o_g_y_i #14965 üzenetére
ha nem trógerül van lakkozva az alu, akkor nem lesz semmi baja. é legalább nem hányod össze magad minden alkalommal, amikor a kocsira nézel... egy előnye van az acélnak, hogy könnyebben sérül, ezáltal a futóműre kevesebbet tol át, ha jön mondjuk a padka.
btw ma sikerült egy picit befoscsiznom, hazafele az inkriminált lehajtónál a száraz tempóval érkeztem a kanyarba, aztán változó mértékben, de 4 kerékkel sodródtam kicsit kifelé, volt valami takony az úton... de hát ugye ott kezd elválni a szar a májtól, ahol a tapadás megszűnik
-
rbalint88
addikt
válasz tomcsi23 #15003 üzenetére
19" meg 20", anyukájukat agyalok rajta, hogy jövő szezonra kerítek valami sportgumit a Hankook VP3 helyett, de 205/55R16-ban ez komoly feladatnak tűnik. nem akarok nagyobb felnit, így is épp elég ütést kap a futómű, meg annyi tartalék sincs, hogy még malomkerékkel is rontsak a hatásfokon
Bridgestone RE002-t néztem, ami még óócónak is tekinthető, vagy Dunlop Sportmaxx-ok közül lehetne esetleg válogatni. Tipp esetleg?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen