- CPU léghűtés kibeszélő
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen processzort vegyek?
- Tuning kezdőknek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Hobby elektronika
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
- Home server / házi szerver építése
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZeroX92P
tag
válasz rothfb #40788 üzenetére
Mire hosszabb távon kiderül addigra lesz új, a kopás meg...2016 elején vettem meg az első CC-t tehát még nem a CC Plus-t, 4 évet és ~60k km-t ment el alattam, profil még volt rajta bőven (nem mértem le, kocsival együtt eladtam) de tapadásban már csak árnyéka volt újkori önmagának, lecseréltem az autót de ha nem tettem volna, a gumit cserélem le. Saját tapasztalatom a CC vel, hogy egy négyévszakos amit nem cserélsz és hajtod egész évben ráadásul esetemben kint is áll, télen nyáron hóban fagyban forróságban, anyagában elöregszik és csereéretté válik hiába van még rajta profil szóval tőlem kopjon csak el 4 év alatt
Tavaszra kíváncsian várom a CC2-t meg a konkurenciát mivel állnak elő, elégszarritka 215/45R18 a méretem most, remélem lesz rá valami "next gen" addig.