- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple notebookok
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen monitort vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Autóhifi
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
ma Nagyobb lett a kijelző, megörökölte az M2-es chipet és 128 GB-ra nőtt az induló tárhely. Mi kellene még?
-
Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
ph Eszerint az Intel Core Ultra 200V sorozata kilenc modellből, köztük egy Core Ultra 9-es példányból állna.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mi5u
tag
válasz
Hachiko95 #27838 üzenetére
"Pontosan nem tudom, melyik részre írtad, de most gondolkodtam még rajta, mondjuk hóban, ha előre rakom a jobb gumit és vészfékezek, akkor úgyis előre terhel az autó ott kell lenni a jobb tapadásnak nem?"
Ha nincs ABS akkor blokkolni fog és kormányozhatatlan lesz, tapadás ide vagy oda. A fékkel kell játszani ha van rá idő. Ha szerencsénk van akkor a blokkoló kerék elég havat tol maga elé és az megfogja az autót. Ilyenkor igaz, hogy a jobb minta előny.
Ha van ABS akkor amiatt tolódik a fékút mivel nem engedi blokkolni, vagyis nem vagy csak kevés hó gyűlik össze előtte. A kevésbé tapasztalt autós ilyenkor a kormányt kezdi rángatni, amitől alacsonyabb profilmélység esetén kitör az autó fara. Ilyenkor jön a képbe a 2014-től(bizonyos típusokon előtte is) minden autóban kötelező ESP ami talán megvédi sofőrünket , és korrigál(ha tud) helyette.
Az igazság valahol a kettő közt van, de mondjuk egy kanyarban ha besokall az ember akkor a hátulja fog kitörni először. Tipikus példája ennek például a 76-os út Zalaegerszeg és Nagykapornak közötti kanyargós szakasza.
[ Szerkesztve ]