- Házimozi haladó szinten
- Videós, mozgóképes topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Gaming notebook topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
gp Folytatódik a híres sorozat, jövőre egy teljesen új epizóddal jelentkeznek a készítők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Parson
addikt
válasz Cadvenc #2356 üzenetére
A (sima és nem a sketched datum point) sketcherben a proe nyelvezete alapján a pont már eleve egy construction elem hiszen 'csak a szerkesztéshez' jo - épp ezért nem lehet váltogatni. (A cél általában a solid geometria és a pontnak nincs kiterjedése, szemben a görbékkel, amiket már kapcsolgathatsz construction / solid álapotra, jelezvén, hogy csak szerkesztő vagy geometriát képező elemek legyenek.)
[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
Parson
addikt
válasz Cadvenc #2356 üzenetére
Amire a szavaidból itélve te gondolsz azok a vertexek/end point-ok, vagy mondjuk igy sarokpontok. Mindegyik végpont vertex, ilyet tudsz létrehozni a már taglalt eljárással egy sketcherben, de azt konvertálni...
Pl két egymással szöget bezáró egyenes szakasz végpontjai egybeesnek (2 vertex egymáson), azokat nem tudod konvertálni, és datum point-ból se tudsz ilyet konvertálni... max hozzákényszerezni egyiket a másikhoz.[pl meglévő pontodat nem konvertálod, hanem létrehozol egy ilyen felosztással létrejött vertex pontot (illetve kettőt, mert két vonalra vágja szét és mindkettőnek van végpontja, csak éppen akkor egybeesnek) és azt hozzákényszerezed.]
Egyszerű épitőelemek vannak, logikus halmazműveletekkel, igy is tul bonyolult egy hosszura nyult modellfa után a rendszer, ami ráadásként mindig ujra és ujra egy lefuttatott függvénysor - ez a konverzió pedig nem teljesen illik bele ebbe a képbe.───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Politika
- Peugeot, Citroën topik
- Videós, mozgóképes topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- RC modell földön, vízen, levegőben
- További aktív témák...
- Windows 10/11 Home/Pro , Office OEM/Retail kulcsok
- Game Pass Ultimate előfizetések 1 - 25 hónapig azonnali kézbesítéssel a LEGOLCSÓBBAN!
- Bontatlan - BATTLEFIELD 1 Collectors Edition - Játékszoftver nélkül
- AKCIÓ! - STEAM kulcsok / Punch Club, Oddworld: Soulstorm, Children of Morta, stb. - 2024.05.16.
- Eladó Steam kulcsok kedvező áron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen