Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Landon #6387 üzenetére

    Lényegében a CPU és a GPU Physx esetén ugyanúgy szét lehet lőni mindent, de a GPU-nál megmaradnak a darabok. Ennyi. Ellenben ez sem végtelen. Medium és High szinten más lesz az objektumlimit. A pontos számokat nem tudom, de azt már mondták a fejlesztők, hogy max APEX mellett 1000-nél is több törmeléket kezel a motor.
    A mentés nem lesz gond, mert fix helyen lehet majd ezt megtenni. Ergo küldetés közben ilyenre nincs lehetőség. :) Persze ha később visszalátogatunk arra a helyre, akkor nyilván totál új lesz, mint ha ott sem jártunk volna. :D

    (#6388) rumkola: A sebesség a kezelt objektumok számától függ. A PCGamesHardware már írta, hogy High Apex opció mellett egy komolyabb tűzharcban már 30 FPS alatt lesz egyetlen egy GTX 480. Ezért írják a gépigényben a High opció mellé a dedikált gyorsítót. Szerencsére a Medium és a High szint csak a kezelt objektumok maximális számában különbözik.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák