- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Két új Samsung SSD-ről érkeztek pletykák
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Itt az AOC új 280 Hz-es monitora
ph A C27G2Z3 egy 27”-es és ívelt VA panelt használ Full HD felbontással, és tudásából nem hiányzik az Adaptive Sync sem.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Lényegében a CPU és a GPU Physx esetén ugyanúgy szét lehet lőni mindent, de a GPU-nál megmaradnak a darabok. Ennyi. Ellenben ez sem végtelen. Medium és High szinten más lesz az objektumlimit. A pontos számokat nem tudom, de azt már mondták a fejlesztők, hogy max APEX mellett 1000-nél is több törmeléket kezel a motor.
A mentés nem lesz gond, mert fix helyen lehet majd ezt megtenni. Ergo küldetés közben ilyenre nincs lehetőség.Persze ha később visszalátogatunk arra a helyre, akkor nyilván totál új lesz, mint ha ott sem jártunk volna.
(#6388) rumkola: A sebesség a kezelt objektumok számától függ. A PCGamesHardware már írta, hogy High Apex opció mellett egy komolyabb tűzharcban már 30 FPS alatt lesz egyetlen egy GTX 480. Ezért írják a gépigényben a High opció mellé a dedikált gyorsítót. Szerencsére a Medium és a High szint csak a kezelt objektumok maximális számában különbözik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.