- TCL LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Projektor topic
- ASUS ROG Ally
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Kompakt vízhűtés
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hobby elektronika
- Formabontó vezetékmentes klaviatúrák jöttek a Keychron műhelyéből
Hirdetés
-
Felskálázza a Nubia a Snapdragon 8 Gen 3 órajeleit
ma A Redmi Magic 9 Pro már télen felforrósodott, mi lesz nyáron a felturbózott 9S Próval?
-
Stellar Blade - Túl az 1 millión
gp Külön érdekesség, hogy a Metacritic oldalán a felhasználók ennek a PS5-ös játéknak adták a legjobb pontokat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
euchi
aktív tag
Egyetértek minimum 30 fps kell, de azért kiegészíteném ezt még pár dologgal:
Bár a filmeket 24 fps-sel rögzítik, ott egy frame több mozgásfázist is tartalmazhat, tehát a képkozka elmosódik, "szellemképes" lesz. Az elmosódás miatt egy filmet már 24 fps mellett is folyamatosnak látunk. A játékok egy famre-je viszont csak egyetlen mozgásfázist tartalmaz, ezért azt nyílván darabosnak látjuk. Nem csoda, hogy egyre több játékban használják masszívan a motion blurt, ami a fimekhez hasonlóan összemossa a képkockákat.És a CRT kontra LCD-hez a következőket fűzném még hozzá:
A CRT, puritánul fogalmazva, az adott képkocával "villog", míg az LCD folyamatosan jeleníti meg azt. Bár azt íta gbors, meg én is, hogy 20 fps-nél 3-szor jelenik meg a kép, de ezen pontosítanom kell. Egy CRT háromszorszor jeleníti meg a framet(50ms), míg az LCD ugyanannyi ideig jeleníti meg, de csak egyszer. Emiatt vesszük észre könnyebben LCD-n a drabos mozgást, mivel nem villog a kép.[ Szerkesztve ]