- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Egyelőre nem küzd a High-NA EUV berendezésekért a TSMC
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mini PC
- Kompakt vízhűtés
- Milyen videókártyát?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
ph Az kanyargó kábelek lerontják a PC belsejének kinézetét, és a szellőzést is akadályozhaták. Az ASUS remek megoldást kínál ez ellen.
-
Still Wakes The Deep - Befutottak az első értékelések
gp Alig egy nap múlva érkezik a játék, amely egyből elérhető lesz a Game Pass rendszerében.
-
Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
it Sanghaj 10 Tesla jármű számára engedélyezte a tesztet, így előkészíthetik az FSD kínai indulását.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
emynsu
újonc
Sziasztok!
Nem tudom, hogy jó helyre írok-e a problémámmal kapcsolatban, ha nem, javasoljatok egyéb topicot rá légyszi.
04.01-én volt a Media Markt-nál egy akció, melynek keretében bizonyos Apple termékek mellé egy ajándék Airpods járt. Aznap megrendeltem egy Iphone 12-es készüléket, melyet tegnapi napon vettem át az egyik budapesti üzletükben, majd mikor a fizetés megtörtént, a hölgy átadta a számlát, illetve a jótállási jegyet, melynél jelezte, hogy 2 év garancia van a telefonra. Erre elkerekedtek a szemeim, hisz pont ezért vásároltam ott a készüléket, mivel 269.990 volt náluk a telefon ára, így mivel a 250 ezer forintos vételárat meghaladta, a jogszabály szerint 3 év garancia járna rá. A probléma abból adódott, hogy valamiért (számomra teljesen randomnak tűnő módon) a fülhallgatóból 8.696 Ft-ot levontak az 52.999 Ft-os listaárból, a többi fennmaradó kedvezményt pedig levonták a telefonból, így arra pedig 225.696 Ft-on lett kiszámlázva, így persze kiesett a 250 ezer forintos értékhatárból. Ezt a problémát az átvételes hölgynek jeleztem, aki előre irányított a vevőszolgálathoz, ők pedig javasolták, hogy vegyem fel a kapcsolatot az online ügyfélszolgálattal. Ez ma megtörtént, ahol jelezték, hogy ők nem tudnak semmit ebben segíteni, csak az üzlet tud, ahol átvettem a készüléket..
Természetesen vissza fogok menni hozzájuk, csak már így is eléggé felhúzták az idegeimet tegnap az áruházban, és ezen a mai telefonbeszélgetés sem segített.Járt már valaki hasonló cipőben? Tudtok valamit javasolni, hogy mivel tudnék jobb érdekérvényesítést elérni a legközelebbi látogatás alkalmával? Nyilván kérem majd az üzletvezetőt is, ha végképp nem jutok előrébb, csak már látom előre, hogy ez mennyire nem lesz egyszerű menet..
Visszaküldeni nyilván visszatudnám őket, de egyrészt ez egy jó akció volt számomra, szóval veszni hagyni nem szeretném, másrészt viszont ezt a 1 év garancia megrövidítést sem tudnám lenyelni a jelenlegi állás szerint.Köszönöm előre is, ha tudtok valami okosat mondani!
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Egyelőre nem küzd a High-NA EUV berendezésekért a TSMC
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Asztalos klub
- Kerékpárosok, bringások ide!
- KRESZ kérdések és válaszok
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Kiárusítás! Akkumulátorok laptopokhoz, iPad Prohoz - bolti ár töredékéért!
- IPhone 8 64GB gyári független megkímélt