- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sátán44
addikt
Behalt a GIGABYTE 8800GTS 512Mb G92-es karim, kikapcsoltam a gépem,majd Forma 1 után be, már becsíkozódott kép fogadott és a karakterek is elcsúsztak 1 hónapot bírt a szervíz után, ebből adódik a kérdésem. 03.24-én adtam le szervízre és 04.01-én kaptam vissza. tehát egy hétig nem volt nálam, így annyival tolódik a gari is igaz? 2008.05.23-án (3 éves gar) vettem és ha hozzáadom azt az 1 hetet, akkor még a garanciába fel kell hogy vegyék nem? Másodjára hibásodott meg 1 hónapon belül, visszakérhetem az eredeti összeget, vagy levásárolhatom?
Beszéltem a bolttal és a következőket mondták:
Nem cserélik ki a mostani árral megegyező kártyára, mert az "nyerészkedés" lenne részemről. Tehát 56.000-ért vettem 3 éve és nem kérhetem, hogy 560ti-re (57.000) cseréltessem. Egy olyan kártyát akarnak adni, ami 3 évvel ezelőtti paraméterekben megegyezik a kártyámmal. Azt mondják a jogszabályban ez van. Most mit csináljak?Nem kérhetem vissza a pénzem, vagy vásárolhatnám le?
[ Szerkesztve ]
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sátán44
addikt
válasz Biznisz Elek #5936 üzenetére
Cserélték,mint utólag a telefonban megtudtam, mert erről sem kaptam semmilyen értesítőt.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sátán44
addikt
Beszéltem a Fogyasztóvédelemmel:
Nincs jogszabályba foglalva,hogy a bolt hányszor veszit át garanciális terméket javításra. A fogyasztó nem sok mindent tehet,amíg a szervíz tudja javítani illetve cserélni a terméket. Magyarul nem kérhetem, hogy kapjak jobbat. Általában 3. eset után egyezkedhetek a bolttal.Megelégednék egy jobbal is mostmár, csak stabil legyen. Valóban 1 évre kibővítették a gart,de erről nem tájékoztattak.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sátán44
addikt
válasz Biznisz Elek #5941 üzenetére
Csak másodjára fürödtem be ezzel a kártyával és a lehető legrosszabb pillanatban, holnap államvizsgázom és persze a tételek a gépen vannak
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sátán44
addikt
Tudtok nekem olyan számtech boltot mondani, ahol Nettós számlát állítanak ki? Szlovákiában élő és bejegyzett magánvállalkozó barátom szeretne gépet vásárolni. Ha jól tudom ilyenkor leellenőrzik az adott céget és ha valóban szerepel a nyilvántartásban, akkor ÁFA mentesen vásárolhat itt Mo-n, mivel nem ide adózik.
A másik kérdésem, hogy ilyenkor a garancia attól még él?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sátán44
addikt
CMR nyomtatványt hol tudok beszerezni, vagy letölteni. Korábban írtam,hogy Áfa nélkül vásárolnék egy számtech boltból és ezt kérnék. Amit találtam neten nyomtatványt az fuvarozással kapcsolatos Kértem a bolttól hogy küldjön el egy példányt, gondolhatjátok mi lett belőle.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sátán44
addikt
Sziasztok!
Áprilisban vásároltam a mobilkereskedes.hu-n egy Lg G4-es telefont 1 év teljes körű garanciával.
Hiba:
Aktív wifi mellett sűrű kattogó hangot rögzít videofelvételkor.Személyesen bevittem a kp-i Lg szervizbe, ők továbbították a telemax szervizbe. Ott cseréltek hangszórót, ami nem oldotta meg a problémát. Visszaküldtem az Lg szerviznek, szemléltetve a problémát 2 videofelvételt hagytam a készüléken. Hívtak, hogy ők is tapasztalták a hibát, de minden szóba jöhető alkatrészt cseréltek, de a hiba továbbra is fennáll. Panelt kellene cserélni, de a kp-i Eu raktár készlethiánnyal küzd, ezért csereutalványt állítottak ki. Most pénteken visszakaptam a telefont az LG-től, ezzel egyidejűleg jeleztem a mobilkernek, hogy mi újság a telefonnal. Erre közlik, hogy ezt nekik is be kell vizsgáltatni a telemaxal, közöltem velük, hogy 2 hete jött onnan és nem oldották meg a problémámat. Hozzátette, hogy az Lg nem kötelezheti őket a telefon cseréjére. Küldjem el hozzájuk és majd meglátják mit tehetnek. Valaki legyen szíves tájékoztatni, hogy ilyenkor milyen jogom és lehetőségem van?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sátán44
addikt
válasz Superhun #15995 üzenetére
Tegnap feltettem postára, csatoltam az eredeti számlát, összes (másolt) szakvéleményt, (másolt) csereutalványt. Ma megkapják, de közölték telefonon, hogy élnek a 15 munkanapos garancia határidővel. Augusztus 11-e óta vándorol a telefonom szervizről-szervizre.
A pénz visszafizetésnél igaz az, hogy kevesebbet adnak, mert használtam a telefont?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sátán44
addikt
Nem kaptam, csak egy 27%-os áfás számlát, amit a bolt állított ki. Számlán szerepel az imei szám is. Az Lg elfogadta így is. Nekem a mobilkereskedes.hu azt válaszolta, hogy használat miatt, csökkentett árat adnak vissza ha pénz visszafizetés mellett döntenék.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sátán44
addikt
válasz fausto #16001 üzenetére
Kapjam vissza a telót úgy ahogy leadtam (gyári fólia elől-hátul és egy karc sincs rajta), többet nem küldöm hozzájuk. Mondjuk még semmi negatív nem történt. Ma felhívtam őket, hogy a telefonom megérkezett e hozzájuk, megnézte a telefonos csaj, megerősítette hogy igen, de még nem bontották ki.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sátán44
addikt
Kérném a tanácsotokat!
Idén áprilisban vásároltam egy LG G4 telefont a mobilkereskedes.hu-tól. Rendes 27%-os számlát adtak, amit a hivatalos Lg márkaszerviz is elfogad. Augusztusban személyesen adtam le javításra a Váci úti Lg szervizbe, mert a rögzített felvételben sűrű kattogó hang hallható aktív wifi mellett. Az Lg szerviz továbbította a Telemaxba túlterheltségre hivatkozva. Kicserélték a hangszórót, majd visszaküldték. Problémám nem oldódott meg. Ismét visszaküldtem az Lg szervizbe, ahol végre elismerték a hibát, viszont csak alaplap cserével lehetett volna orvosolni, de akkor készlethiány volt felajánlották a csereutalványt, amit elfogadtam. Jeleztem a mobikereskedes.hu-nak, hogy kérném a cserét és akkor jött a hideg zuhany, ők nem partnerei az Lg-nek, tehát nem kötelezheti őket a cserére. Elküldtem nekik a készüléket, továbbították a szervizbe, majd javítatlanul sw frissítéssel visszaküldték. Általuk kiállított munkalapon a következő szerepelt: A Németországi LG által javítva. Az hogy mit, meg hol, semmi infó. Megint jeleztem, hogy még most sem jó a telefon. Visszaküldtem ismét, ez volt a 4. útja a szervizbe. Megint sw frissítéssel visszaküldték. Munkalapon ez szerepelt: A kamerázáshoz nem szükséges a bekapcsolt wifi, kapcsoljam ki akkor nem hallható. Egyúttal a mobilkereskedes ügyvezető nője küldött egy emailt is, amiben a felhasználási szokásommal magyarázta a kattogó hangot. Szerinte mindent ki kell kapcsolni, ha rögzítek, mert nagyon leterheli a telefont. (Megjegyzem: Factory Reset után is produkálta, meg az Lg is megerősítette, szakvéleménnyel együtt.) Lg szervizt felhívtam, hogy kaptak e alaplapot és igen volt a válasz, csak az a bökkenő, hogy mivel csereutalványt állítottak ki, ezért nem javítják tovább a telefont, mivel lezárták a rendszerben. Most itt vagyok egy hibás készülékkel, amit forgalmazó nem javít, az Lg meg lezárta a rendszerben. Többször próbáltam a telefonon keresztül rendezni az ügyem, nem mutatnak rá hajlandóságot. Lg ügyfélszolgálat is megerősítette, hogy az érvényes garanciális idő alatt bármilyen aprónak tűnő hibát orvosolniuk kell, vagy ha nem, akkor új készüléket kell hogy adjanak, végül pénz visszatérítés. Jeleztem a bolt felé, hogy fogyvédelemhez fogok fordulni, majdnem kinevetett. Ennyire esélytelen az ügyem?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sátán44
addikt
válasz dethroner #16199 üzenetére
Délután beszéltem a mobilkereskedes.hu-val és azt mondták, hogy nem rajtuk múlt a javítás, ők továbbították a szerviz felé és azok nem végezték el a javítást. Én viszont tőlük vettem a telefont, tehát nekik kellene kiharcolniuk a javítást nem? Ők adták a garanciát.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sátán44
addikt
válasz dethroner #16201 üzenetére
Ma este panaszt nyújtok be. Kb. négyszer próbáltam velük rendezni a dolgot, de elzárkóztak. Azt mondták küldjem el a panaszom és majd reagálnak rá. Azután van értelme a Békéltetőhöz fordulni, vagy egyből menjek a fogyvédhez?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sátán44
addikt
válasz optikus #16204 üzenetére
Ma délelőtt emailben, délután postai úton tértivevénnyel adtam fel a panaszomat. Emailre még nem reagáltak. Már kétszer küldtem oda, harmadjára is felajánlották, de azt már nem fogadtam el.
Idézet az általuk küldött emailből:
Szeretném tájékoztatni róla, hogy a készülék nincs akadályoztatva a rendeltetésszerű használatban. Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik hibával, úgy az Eladót szavatossági kötelezettség nem terheli, a terméket nem cseréli és vételárat nem térít vissza.
A készülékről megállapítható, hogy a gyártó általi műszaki paramétereknek megfelelően, rendeltetésszerűen használható.
A készülék kamera használata közben nem szükséges a wifi használat, tehát ha kamerázik nem kell wifire csatlakoztatni a készüléket. - az anélkül használható. Így a kamera funkció nincs akadályoztatva és probléma nélkül használható. Sőt javasoljuk, hogy kamerázás közben ne csatlakozzon wifire, így kevésbé terheli le a készüléket.A gyártó szakvéleménye alapján a készülék megfelel a gyártó előírásainak.
Az LG magyarország nem adott Önnek csereutalványt, egy olyan szakvéleményt állítottak ki, melyben javasolják, hogy forduljon a vásárlás helyéhez.Semmilyen papírt, vagy munkalapot, vagy szakvéleményt nem kaptam egy javításról sem. Főleg nem arról, hogy a készülék megfelel a gyártó előírásainak. Én rendelkezem szakvéleménnyel, tehát részükről ez bukta.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sátán44
addikt
válasz Sátán44 #16205 üzenetére
Nem bántani akarom az Lg szervizt, de nem kellene tájékoztatni az ügyfelet arról, hogy csereutalvány kiállítása esetén lezárják a telefont a rendszerben és tovább nem javítják? Gondolja át az ügyfél, hogy ennek tudatában dönthessen?!
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sátán44
addikt
A telefont az Lg visszaküldte. Most van telefonom meg csereutalványom is.
kisspepe
Én megírtam nekik, hogy jogi útra terelem az ügyet. Sem időt, sem pénzt nem sajnálva, engem nem fognak hülyének nézni, ha kell még a rendőrségen is feljelentem őket csalásért.[ Szerkesztve ]
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sátán44
addikt
Történetem a mobilkereskedes.hu-val!
Hiba:
1. A telefonon ha bekapcsolom a wifit, majd indítok egy hívást, halk sűrű kattogás hallható a fülhöz eső hangszóróból.
Ha élő hívás alatt kikapcsolom a wifit, megszűnik a kattogás.2. A wifi szintén aktív, a telefonnal (gyári kamera programmal) rögzítek videofelvételt, majd azt visszanézve jól hallható a sűrű kattogó hang. (Fülhöz tartva a hátsó hangszórót, vagy fej,-fülhallgatóval szintén hallható. Számítógépen a VLC lejátszón keresztül is tisztán hallható.)
Szemléltetve a problémát rögzítettem két videofelvételt, amit a Galériában megtalálnak, egyet aktív wifivel, a másikat kikapcsolt wifivel.
Szerviztörténet:
Augusztusban személyesen vittem be a Váci úti LG Központi Márkaszervizbe, ők meg továbbították a Telemaxba túlterheltségre hivatkozva. Telemax hangszórót cserélt, majd visszaküldték. Problémámat továbbra sem oldották meg. Rögzített felvételt visszanézve, továbbra is jól hallható volt a sűrű kattogó hang a felvételben. Ezek után lakásomban rögzítettem 2 db videofelvételt, egyet aktív wifivel, a másikat kikapcsolt wifivel, így szemléltetve a problémát. Visszaküldtem a telefonomat az LG Központi Márkaszervizbe, ahol megerősítették, hogy ők is tapasztalják a problémát, ami csak alaplap cserével lenne orvosolható, de készlethiányra hivatkozva csereutalványt állítottak ki. Ekkor vettem fel Önökkel a kapcsolatot, és tájékoztattak, hogy az Lg nem kötelezheti önöket a cserére. Visszajuttatva Önökhöz a telefont, továbbították a németországi Lg szervizbe, ahonnan szintén javítatlanul érkezett vissza a készülék és még azt sem tudták megmondani, hogy milyen javítást végeztek rajta. Ismételten felhívtam Önöket, hogy a probléma nem oldódott meg. Ezután felhívtam az LG Központi Márkaszervizt és elmondtam a történetemet, ahol tájékoztattak, hogy mivel csereutalványt állítottak ki, ezért lezárták a rendszerben és nem javítják a készüléket. Ismét felhívtam Önöket és tájékoztatást adtam, hogy mi az Lg álláspontja. Pénteken (2016. szeptember 23.) ismét rögzítettem két videofelvételt, megint szemléltetve a problémát, és elküldtem az info@mobilkereskedes.hu címre csatolva a felvételeket. Ígéretet kaptam, hogy díjmentesen küldenek futárt hétfőre (2016. szeptember 26.) és visszaszállítják a telefont az átvevőpontjukba.Amire kérném Önöket:
1. Az LG Központi Márkaszerviz már nem javítja tovább ezt a készüléket a csereutalvány kiállítást követően, ezért kérvényezem az új gyári alaplapcserés javítást! A készülék hibamentes állapotra való helyreállítását.
2. Amennyiben nem sikerül az alaplapcserés javítást megoldani, akkor új készüléket biztosítsanak számomra.
Ha ez sem lehetséges, akkor a teljes vételár visszautalását kérem.Szeptember 26-án ismét visszakerült a mobilkereskedésbe, ahol végre elismerték a hibát. Kipróbálták és tapasztalták ők is. Azt mondta egy mobilkeres csávó, hogy megbeszéli a továbbiakat a főnökasszonnyal és mindenképpen jelez. Nos eltelt 2 hét és még nem kaptam sem emailt, sem telefont.
Hivatalosan nem szervizeli tovább itthon az LG központ (csereutalvány kiállítása miatt), a mobilker meg nem fogadja el a csereutalványt. Inkább küldi javításra a telefont, csak azt nem tudom, hogy hova.
Most megírtam a panaszomat, amit kértem jegyzőkönyvezni és 30 napjuk van a megválaszolásra. Ezután jön a következő lépés.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sátán44
addikt
válasz LuckyL #16249 üzenetére
Magánszemélyként vettem. Tegnap délután másodjára beszéltem az Lg ügyfélszolgálattal és ismét elmeséltem az egész ügyet. Most kiemeltem, hogy egy kicsit az Lg is sáros a dologban, mert nem tájékoztattak, hogy csereutalvány kiállításával minden garanciám elszáll abban az esetben, ha nem váltanák be. Nagyon korrekt volt a ügyfélszolgos srác. Türelmet kért hívásunk alatt, hogy megbeszélje az ügyet a felettesével. Kb.3 perc múlva közölte, hogy szükségük lenne a mobilkereskedes.hu-tól egy olyan jegyzőkönyvre, amiben az áll hogy nem cserélik és javítják a telefont. Megadott egy címet és egy nevet, minden kapott iratomat és a telefont juttassam el, és lehetséges, hogy méltányosságból javítják, vagy cserélik a készüléket.
Felhívtam a mobilkereskedest, hogy mire jutottam az Lg ügyfélszolggal és kértem, hogy állítsák ki a jegyzőkönyvet, amiben leírják hogy nem javítják és cserélik a telefont. Ha hisznek nekem, akkor kiállítják, de gondolhatják furfangos dolognak is, hogy ezzel húzom őket csőbe. Sajnos ez megint olyan kérés, amivel saját maguk alatt vágnák a fát. (Más választásuk nem lesz, mert a hivatalos panaszlevelemre is hasonló választ kell, hogy adjanak.2016.10.25-én küldtem el.)
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sátán44
addikt
válasz kisspepe #16227 üzenetére
Az Lg ügyfélszolgálatos is csodálkozott, hogy visszakaptam a telefont. Szintén azt mondta, hogy nem szokták visszaadni, hanem bezúzzák. Akkor én még a jobbik esetet fogtam ki.
mobilkereskedes.hu-tól ilyen "munkalapot" kaptam vissza javítások után:
Javított készülék visszaadás1
Javított készülék visszaadás2[ Szerkesztve ]
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen