- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sonja
veterán
A kártyámat holnap lesz 3 hete, hogy leadtam garanciában. Ma hívtam a boltot, de valami gond van, amit majd csak délután 5-kor a főnök tud megmondani. A kérdésem az, hogy ha 3 hét elteltével (15 munkanap) se tudják cserélni, akkor meddig kell várjak jogilag? 30 munkanap? Szertenék előre felkészülni, ha valami rossz hírt akarnak közölni. Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
-
Sonja
veterán
Nos, most már beszéltem a főnökkel! Cserélik a kártyát. Most jön egy olyan kérdés, hogy ugye vagy ugyanolyanra, vagy erősebbre cserélhetik, de akkor pedig fizetem a különbözetet. A kérdésem ezzel kapcsolatban az, hogy ha csak maximum +10eHUF-ot tudok fizetni a kártyáért cserébe, de többet kellene, akkor visszakérhetem a 65900HUF-ot, amit még 2 évvel ezelőtt fizettem a kártyáért? Nem akarok kicseszni az üzlettel se, de sajnos +10eHUF-nál többet (na jó, +1-2 ezer még belefér) egyszerűen nem tudok most fizetni. Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
válasz Attix82 #9016 üzenetére
Egy Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC volt a kártya, ezt vettem 65900HUF-ért 2011 Március 23-án. Most pedig egy ASUS GeForce 660-at (Nem Ti, csak a sima!) szeretnék kapni érte, és erre max. 10eHUF-ot tudok szánni.
Olyat is mondtak, hogy majd a nagyker eldönti, hogy mennyit ér a kártyám most, és a szerint kell fizetnem?! Ezt én eléggé furcsállom, mert tudtommal a teljes összeget, azaz a vételárat kell számítani, nem?!
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
Szuper, visszakaptam a kártyám, miszerint a Gigabyte lengyelországi szervízében nem észlelték a hibát. Jó ez a Gigabyte. Mindegy, használom tovább. Viszont az bosszant, hogy hétfőn meg még kedden is azt mondják, hogy cserélik, közben meg visszakapom az eddigi kártyám.
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
válasz Attix82 #9050 üzenetére
A ventije szar volt, már másodszor. Elsőnek elvileg cserélték a ventiket, majd 1,5 hónap után ismét szar lett. Visszavittem, ekkor küldték ki a Gigabyte-nak lengyelországba. Most meg visszajött, hogy nem észlelték a hibát. Nem is csodálom, mivel tuti, hogy hozzányúltak. Új BIOS, az egész halkabb lett már idle állapotban is, sehol semmi furcsa zaj, nyekergés vagy kattogás. Kérdés, hogy megint meddig lesz jó.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
válasz Attix82 #9052 üzenetére
De baj nekem, ha 2 havonta járok vissza. A gariidő meg nem hosszabbodik. Elhúzzák a gariidő végéig és kész.
(#9054) Attix82: Kellene, csak hiába mondtam én is ezt, akkor sem. Nagyker nem vállalja ezt, így a kisker sem.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
válasz Gyuri27 #9058 üzenetére
Ez egy gyöngyösi üzlet, ez! Amikor leadtam náluk garira, semmit nem adtak, mondták, majd szólnak. Szerintük 3 hét. Mondom rendben. Viszont a harmadik héten nem hozták el, mert elfelejtette a főnök elhozni, így várhattam +1 hetet, mivel csak hetente csak egyszer, szerdánként megy pestre. Ez volt az első leadásnál. Most a 2. leadásnál se kaptam semmit, de legalább el lett hozva 3 hét után.
A gigát már én se.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
Olyankor lehet valamit tenni, ha már a 27. munkanap (5 hét és 2 naptári nap) után sincs semmi a videókártyámmal (Ipon)?! Többször érdeklődtem már, de mindig csak az a válasz, hogy még nem tudnak semmit, vagy nem tudnak információval szolgálni. Legutóbb múlt hét csütörtökön azt a választ kaptam, hogy a jövő hét első felében fognak róla több információt kapni. Azóta se írtak semmit. Írtam ma nekik, de választ nem kaptam (még?!). Soha, egyetlen levelemben nem követelőztem, nem fenyegetőztem (talán épp ez a baj ), csak mindig érdeklődtem. Most már jó volna vagy egy új kártyát kapnom, vagy pénzt vissza.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
válasz Biznisz Elek #11394 üzenetére
Valószínűleg ma sem fogják cserélni/javítani a kártyámat (eddig még nem írtak, pedig a hét elejére ígérték az ügy lezárását ), így írnék egy határidős levelet. Ezt megtehetem e-mailben is, vagy muszáj ajánlott levélben? Úgy gondolom, hogy péntekig kapnak haladékot (ma van 31. munkanap gariban), utána kérem vissza a pénzem.
Egyébként mi van, ha azt se akarják teljesíteni? Hivatalos panaszt kell tennem a fogyasztóvédelemnél?
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
Régebben, ha egy termékre nem volt garancia (pl. 2-3eHUF-os termék volt), de volt blokkom a vásárlásról, akkor fél évig volt úgynevezett blokkgarancia. Ekkor vissza lehetett vinni a terméket fél éven belül, ha hibás volt. Most is létezik ez, vagy ilyen törvény? Vagy a három napos cseregarancia van már csak? Köszönöm!
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
Múlt hét kedden (December 6-án) rendeltem egy terméket NET-en. Másnap hívtak, hogy nincs raktáron és jövő hét közepén (szerda, december 14) jön a szállítmány, és még azon a héten megkapom. Mondom rendben, akkor várok. Mivel még a mai nap se szóltak semmit (az oldalon továbbra is függőben szerepel a rendelésemnél), írtam nekik email-t, amire nem válaszoltak. Ha holnap se akarnak válaszolni, akkor felhívom őket. A kérdésem az, hogy ilyenkor is elállhatok a vételtől (email-ben)? Mert inkább megvenném máshol, ugyan olyan áron, de legalább raktárról.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
Egy olyan kérdésem volna, hogy ugye a sávos garanciában a 250eHUF-ot meghaladó termékre 3 év garanciát kell vállalni. Akkor hogyan lehetséges az, hogy az Extreme Digital ennél a TV-nél csak 2 évet ad, holott 269990HUF az ára?! Igaz, a 2 év az gyári garancia az oldal szerint. Ez így szabályos? Ha igen, akkor elmagyarázná valaki, hogy miért?! Előre is köszönöm!
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-