- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gery0505
tag
Hát ez is csúcs történet amit írsz... Komolyan mondom ez az inkorrektség tetőfoka ami a kereskedelemben megy. Tényleg nem értem mit kell a garanciaidővel játszani, mert ha a gyártó vállal 5 évet akkor vállal 5 évet nem? Ne a nagyker vagy a kisker vállalja már át ha a gyártó terméke nem tudja 5 évig azt amit kellene neki nem? Mert ezzel tulajdonképpen azt mondja a vevő felé, hogy a gyártó terméke mégsem tudja az 5 év működési időt. Ha a termék nem tudja 5 évig amit a gyártó garantál, akkor nem a nagyker, nem a kisker és nem a felhasználó a hibás, hanem maga a gyártó, és kutya kötelessége lenne kijavítani a hibát, vagy cserélni a terméket. Nem? (Persze rendeltetésszerű normál használat mellett, olyan feltételek között, ami a gyári speckóban is meg van adva, nem túlterhelve.) Nem tudom ez miért jelent gondot a kereskedőknek, hogy törődjenek ezzel, és kiálljanak teljes mellszélességgel a vásárlójuk mellett. Szerintem a mai világban sokkal jobb lenne a kereskedőnek is, hogy hosszabb távon gondolkodna, hogy a vevő megbízhatónak, korrektnek tartsa és visszajárjon hozzá. Hiszen a kereskedő képviseli a vásárlót a gyártóval szemben nem?
[ Szerkesztve ]
"Failure is always an option." Adam Savage