Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz Ariadne #359 üzenetére

    köszi!
    az első 3 világos, más megoldást már nem látok, minthogy kötekedő agresszívvé lépek elő!

    4. - nam áll szándékomban elfogadni a gyári javítottat... fentebb leírtam, hogy szvsz ez valami simlis dolok a magyarországi LG-vel közreműködve.
    Hosszas procedúra lesz, azt tom, főleg, hogy a szervíz egy hivatalos LG szervíz, a bolt, ahol pedig vettem egy teljesen más cég. A szervízből ezért is fogom kiverni a csereigazolást, utánna már a bolttal fogom tudni normálisan intézni a dolgokat (van ismerős illetve konkurenciák voltunk egy ideig)

    Hasérült, beírok a vásárlok könyvébe, egy példányt elhozok, majd átvegyem a monitort (írjam alá a munkalaot/átvételi bizonylatot) vagy ne és inkább sétáljak be a ''hivatalba''?

    Még 1szer köszi!

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák