Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz net84 #356 üzenetére

    1. Mindegy, hogy oldják meg azt, hogy nincs elég szelvény, lényeg, hogy papírt adjanak arról, mikor, milyen hibával ment be, és mikor adták ki, mit javítottak rajta.

    mod: És kell hogy maradjon papírod a régebbi javításokról is, szükség lehet rá... A letépkedett garipapír mindenképp nálad kell maradjon, akármit is adnak utána.

    2. Olyan sosem volt, hogy ha nincs több szelvény, cserélik.

    3. Én a helyedben nem venném át, ha nagyon összerondítják, és beírnám a vásárlók könyvébe, hogy térítsék meg a kárt... ;] Mivel amikor tőleg átvette, nem tett semmilyen megjegyzést, hogy eleve karcos lett volna, ezért nem tudja bizonyítani, hogy nem náluk történt. Ez az agresszív megoldás, de jobb ötletem nincs.

    4. Csere esetén csak ugyanolyan típusú újat vagy köteles elfogadni, a jótállás is újrakezdődik, mivel új termék. Persze elfogadhatod a gyári javítottat is, ha akarod, csak nem vagy köteles. Ha nem fogadod el, akkor hosszas procedúra elé nézel, ez tény. Sulinet miatt szvsz érdemesebb valami értelmes megegyezést (cserét) kicsikarni belőlük.

    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák