Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Videós, mozgóképes topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Házimozi haladó szinten
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Gaming notebook topik
- Objektívek topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#24845312
törölt tag
válasz Angie™ #26223 üzenetére
"Tisztelt Ügyfelünk!
Az ASUS Magyarország ügyfélszolgálata nevében köszönettel vettük megkeresését.
Ezen termék kategória garanciális ügyintézése a kereskedői láncolaton keresztül történik, így kérem juttassa el a készüléket a kereskedőhöz, akinél vásárolta és kérje a garanciális ügyintézését.
Tehát videókártya esetében minden esetben az intézi a garanciát, akinél vásárolta. A videókártyák esetében local garancia van, tehát ha Németországból rendelte és a kisker is Németországban van akkor csak és kizárólag Németországban tudja érvényesíteni a garanciát."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen