- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autóhifi
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
Hirdetés
-
Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
gp A Sony rendszerében már látható, hogy kapott egy frissítést a játék, valamint a trófea rendszerét is aktiválták.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Brash89 #24856 üzenetére
Szia,
Én pont hasonlók miatt is OLED TV-t vettem 2 éve már (van még 3 év garim rá) és csak LG-t veszek már elég rég óta...azzal ha van/volt is gondom akkor házhoz jönnek és vagy helyben javítják, vagy viszik el és javítva/cserélve hozzák vissza és no para!
Samsung Support amiről nem sok jót hallottam és én nem vennék tőlük semmit (inkább)
Neked sok szerencsét és kitartást a Samsunghoz!
Reméljük jó vége lesz a történetnek, de még sokat kell menned utána ahogy olvasom...◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
KubanitoS
veterán
válasz Brash89 #24856 üzenetére
Ez a “klasszikus” LED felhősödés esete. Létező dolog, valóban jellemzően a gyártók nem tekintik hibának és nem is foglalkoznak vele. Minden egyes LED tv esetében jelen van, nálad a dolog extrém mértéket öltött, ez nálam is nézhetetlen lenne… Itt a 14 napos dologgal lett nagyon elrontva, mert lehet nem fog veled foglalkozni a Samsung sajnos.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
jeni
félisten
válasz Brash89 #24856 üzenetére
Jogilag a Samsung és a Media Markt szerintem nem hibázott.
Nekik nem kéne tudniuk,hogy lakás felújításon vagy közben.
Nem ők tehetnek arról,hogy sem 3 nap alatt ,sem 14 nap alatt nem tudtad kicsomagolni,letesztelni a készüléket.
Itt már csak méltányoltsági jöhet szóba ha elfogadják,vagy szervizbe küldeni és csinálnak vele valamit.asdf_
HA jó lelkűek akkor megoldják neki. Ha szervizbe küldi és azután sem javul meg akkor lehet asztalt verni.
Sajnos sem a 3 napra sem a 14 napra sem figyelt. Ha törötten kapta volna meg és 14 napon belül nem bontja ki akkor is azt mondják,hogy elmúlt 14 nap és ezért nem lehet érvényesíteni a jótállási igényeket.
Kivéve ha videóra vette volna a kicsomagolást. Ezt talán elfogadják így.[ Szerkesztve ]
-
BB9000
senior tag
válasz Brash89 #24856 üzenetére
A Silver garanciát upgrade-eld Gold-ra!
"Információ technikai készülékekre, fototechnikai berendezésekre, GSM, TV termékkategóriába tartozó termékekre a termék megvásárlását követően akkor köthető Garancia Plusz Gold és Garancia Plusz Platina biztosítás, ha a megvásárolt terméket valamely MediaMarkt áruházba beviszi és az áruház meggyőződik az eszköz sérülésmentes állapotáról és azt dokumentálja."
Ha az Upgrade megvolt, ne hagyd a gyerekeket labdázni a TV mellett!!
Ha nem fogadnak szót, akkor legfeljebb kapnak egy fagyit /te meg egy új tévét/[ Szerkesztve ]
-
Brash89
csendes tag
válasz Brash89 #24856 üzenetére
Sziasztok!
Időközben összecsomagoltam a TV-t és bevittem a hozzám legközelebb lévő MediaMarktba, ahol annyit értem el, hogy kaptam egy jegyzőkönyvet arról, hogy 43 colos készüléktől nagyobbat nem tudnak elvenni, mert nem megoldott a biztonságos szállítása szervizbe. Forduljak a Samsunghoz, illetve megkaptam a városon belüli Samsung márkaszerviz elérhetőségét, ahol szintén megjelentem a TV-vel. Ők nem vehetik el tőlem csak akkor, ha a Samsung ügyfélszolgálat/technikus úgy dönt, hogy vegyék el. Az én esetemben ugye elutasítás született így nem veszik el. Adott telefonszámot, amit felhívva is ugyan ezt elmondták, nem írhatják felül a technikus által leírtakat. Van egy tűréshatára a bevilágításoknak és ez belefér amit az én TV-m produkál.
Felhívtam a Békéltető testületet, ahol elmondtam a panaszom, egy jogásszal beszéltem aki elmondta nagyjából mi várható. Az is előfordulhat, hogy mind az MM, mind a Samsung nem tesz eleget a Békéltető testület döntésének ha lezajlik, mert megtehetik. Akkor kapnak egy virtuális fekete pontot egy honlapon ami mindenki számára elérhető/olvasható, hogy ebben az ügyben nem jártak el. És ennyi..
Nagyon szomorú dolog ez.. hogy egy 380.000Ft-os TV ilyen és így kezelik az ügyfél panaszát.
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Synology NAS
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Opera böngésző
- További aktív témák...