Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz Ariadne #383 üzenetére

    pénteken felcsörögtem a szervízt, hogy mit sikerült intézni a monitorral... a munkakód bedigtálása után a csajszi egyböl megint bekapcsolt valakihez (hangjából ítélve a szervízvezetőhőz - volt már hozzá szerencsénk)
    elismételtem neki is, hogy miért telefonálok... egy kicsit érthetetlen volt, amit modott: még munka alatt van - arra a kérdésemre, hogy mikor lesz kész, meg visszakérdezett, hogy maguk nem cserét kértek (de bammeg, de ha egyszer azt mondod, hogy munka alatt van, akkor az józan paraszti ésszel azt jelenti, hogy szerelitek - ezt lenyeltem)
    közöltem vele, hogy igen a cserét kérjük a túlzott kellemetlenségek miatt, valamint, hogy már egy évvel korábban is leadtam a monitort ilyen hibával, akkor sem csináltak vele semmit (a kontrasztot helyrehozták rajt, de semmi mást - még szerencse, hogy megtaláltam az akkori hibaleírást), az LG azért cseszeget, hogy azért nem tudják megcsinálni, mert nem megfelelő hibaleírással adom le a monitort. Két és fél három héttel ezelött leadtam egy részletes leírással, hogy milyen felbontásban, milyen képfrissítés mellett mennyi idő múlva milyen hiba jelentkezik... a tesztelés nem megfeleő frekvencián és felbontáson történt (ezt elismerte a szervízes is - mikor szembesítettem ezzel - meg rájött, hogy én sem vagyok hülye a dologhoz)...a hiba továbbra is megvan
    közbevágott - akkor most megpróbáljuk megjavítani
    ezt megköszöntem és nem kértem :((( itt már majdnem kiabáltam vele a telefonba....

    végül még majdnem arra akart rávenni, hogy ha már én beszéltem az LG-vel, akkor intézzem a cserét (ez egy burkolt célzás volt a részéről - hamár beszéltem az LG-vel, akkor miért őt baszogatom - csak kicsit szebben fogalmazott)
    megegyeztünk végül abban, hogy kéri a cserét az LG Magyarországtól
    még a végén kihangsújoztam neki, hogy SWAP-os monitorral ne is próbálkozzanak, mert nem fogadom el, súrolja a törvénytelenség határát...elfogadta, közölte, hogy továbbítja ezt is az LG-hez (azt azést kihangsújoztam, hogy tudom, hogy nem ők tehetnek erről az egész garozási rendszerről, de lehetne egy kicsit gyorsabban is intézni)
    Ma bent voltunk, hogy kapjunk valami fix dátumot, hogy mire lesz valami a monitoromból - szerda...-kis hatásszünet-...talán, reméljük (egy sorszámra várnak az LG Mo-tól, amit fel kell vezetni a csereigazolásra)
    nem baj, szerdán megint bemegyünk, ha akkor sincs semmi, akkor már télleg kapnak a vásárlók könyvébe :((( :((
    Kitartó vagyok! Innen nincs vissza út :DDD

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák