- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Házimozi belépő szinten
- Samsung LCD és LED TV-k
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen monitort vegyek?
- OLED TV topic
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- TCL LCD és LED TV-k
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bghistvan
senior tag
válasz luciferc #26594 üzenetére
Szervusz!
Először is köszönöm a véleményed, egyúttal kronológiai sorrendben leírnám a történteket.
2023.11.17
A Samsung supportnál bejelentettem a hangszóró hibát.2023.11.29
Helyszíni kiszállással cserélték a hangszórókat, a bejelentett hiba orvosolva lett, ugyanakkor a szerelési folyamatnak köszönhetően a hátlap már nem ment vissza rendesen.
Ekkor hívtam őket vissza, hogy rakják vissza rendesen.
Miután aznap visszajöttek, akkor sem sikerült rendesen visszarakni, ekkor hívtam fel a szervízt, hogy mi történt és ígéretet kaptam az új hátlap cseréjére.2023.11.30
A Samsung supporton is bejelentettem az 1 nappal korábbi történteket, tőlük is ígéretet kaptam, hogy felveszik a szervízzel a kapcsolatot, megsürgetik az ügyet.2023.12.01
A Samsung support küldött egy ez év végéig felhasználható 5%-os kupon kódot mely a náluk kosárba helyezett termékek árából jönne le, állításuk szerint az elégedettségem érdekében 😀2023.12.13
A szervizesek helyszíni javítás keretén belül lecserélték az új hátlapot ami mégjobban eláll, nagyobb a hézag, kvázi nem jobb lett, hanem rosszabb.
Munkalapon rögzíttettem, hogy nem vagyok megelégedve a végeredménnyel és, hogy nagyobb lett a hézag.2023.12.14
Újra felvettem a Samsung supporttal a kapcsolatot,telefonon és írásban is, a részükre megküldtem a munkalapot, képeket és egy videó felvételt a készülékről.
Ami még érdekes, hogy belépve a Samsung fiókomba a termékregisztráció oldalon, ahol a készülék regisztrálva van,a szervíz folyamatok közül csak a hangszóró cserék vannak felvezetve, a hátlappal kapcsolatos probléma nem, valamint a 2 nappal ezelőtti új hátlap cseréje és annak nyilvántartási száma alapján meglévő folyamat, és annak sikertelensége sincs felvezetve.
Nos, esetleg lennél kedves nekem ha majd időd engedi, privátban leírni, vajon hogy és milyen sorrendben járjak el(így, hogy részletesebben leírtam a sztorit,talán kerekebb az egész a pontos dátumokkal)
Most jól jönne minden jó tanács, nem szeretnék rábasza.....ntani.
Köszönöm szépen!
Új hozzászólás Aktív témák
- Legion 5 15ARH7 15.6" FHD IPS Ryzen 5 6600H RTX 3050Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- ÁR ALATThinkPad Thunderbolt 3 Dock (40AC) úttörő, 13 portos dokkoló megoldás akár ingyenes szállítás
- Dell Precision 5550 - CORE I7-10850H 2.70 GHZ/32GBb/2TB SSD/
- Gigabyte Core i7 Gamer PC: i7-9700 / RTX 3060 Ti / 1Tb SSD / 16Gb Ram
- 7320 2-in-1 27% 13" FHD+ IPS érintő i7-1180G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- 7.1-ES FÜLESEK /ASUS-COOLER MASTER - REDDRAGON/ DOBOZOSAK - HIBÁS / ESZTÉTIKAI HIBÁSAK !
- PlayStation 5 (PS5.) 825GB. SSD. Digital Edition (CFI-1016B.) Kiváló állapot,Tökéletes működés.
- Aktiválatlan könnyen megjegyezhető telefonszámok.
- Nintendo Switch Joy-Con pair, kontroller
- Xbox one kontroller, joystick
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest