Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Androidos tablet topic
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bghistvan
senior tag
válasz luciferc #26594 üzenetére
Szervusz!
Először is köszönöm a véleményed, egyúttal kronológiai sorrendben leírnám a történteket.
2023.11.17
A Samsung supportnál bejelentettem a hangszóró hibát.2023.11.29
Helyszíni kiszállással cserélték a hangszórókat, a bejelentett hiba orvosolva lett, ugyanakkor a szerelési folyamatnak köszönhetően a hátlap már nem ment vissza rendesen.
Ekkor hívtam őket vissza, hogy rakják vissza rendesen.
Miután aznap visszajöttek, akkor sem sikerült rendesen visszarakni, ekkor hívtam fel a szervízt, hogy mi történt és ígéretet kaptam az új hátlap cseréjére.2023.11.30
A Samsung supporton is bejelentettem az 1 nappal korábbi történteket, tőlük is ígéretet kaptam, hogy felveszik a szervízzel a kapcsolatot, megsürgetik az ügyet.2023.12.01
A Samsung support küldött egy ez év végéig felhasználható 5%-os kupon kódot mely a náluk kosárba helyezett termékek árából jönne le, állításuk szerint az elégedettségem érdekében 😀2023.12.13
A szervizesek helyszíni javítás keretén belül lecserélték az új hátlapot ami mégjobban eláll, nagyobb a hézag, kvázi nem jobb lett, hanem rosszabb.
Munkalapon rögzíttettem, hogy nem vagyok megelégedve a végeredménnyel és, hogy nagyobb lett a hézag.2023.12.14
Újra felvettem a Samsung supporttal a kapcsolatot,telefonon és írásban is, a részükre megküldtem a munkalapot, képeket és egy videó felvételt a készülékről.
Ami még érdekes, hogy belépve a Samsung fiókomba a termékregisztráció oldalon, ahol a készülék regisztrálva van,a szervíz folyamatok közül csak a hangszóró cserék vannak felvezetve, a hátlappal kapcsolatos probléma nem, valamint a 2 nappal ezelőtti új hátlap cseréje és annak nyilvántartási száma alapján meglévő folyamat, és annak sikertelensége sincs felvezetve.
Nos, esetleg lennél kedves nekem ha majd időd engedi, privátban leírni, vajon hogy és milyen sorrendben járjak el(így, hogy részletesebben leírtam a sztorit,talán kerekebb az egész a pontos dátumokkal)
Most jól jönne minden jó tanács, nem szeretnék rábasza.....ntani.
Köszönöm szépen!
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Apple Watch
- Ukrajnai háború
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen