Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Muerte

    Topikgazda

    válasz kenccsi #28793 üzenetére

    Hihetetlen hogy még mindig itt tart a TMX... Irigyellek a türelmedért hogy tudtál másfél hónapot várni a semmire,én már ittam volna valakinek a véréből a végén ;]
    Egy normális garinál pl.Dell NBD ez kicsit másképp működik.Felhívod az ingyenes számról a supportot,elregéled milyen alkatrész kell,ők meghozatják,a szervizes meg felhív hogy mikor lenne neked alkalmas,kimegy hozzád vagy ahová kéred és a helyszínen kicseréli a kérdéses alkatrészt,vagy ha neked úgy jobb beadod egy szervizükbe és megvárod,vagy legkésőbb másnap mehetsz érte,vagy kiszállítja neked egy szervizes.Ennek legrosszabb esetben is 3 nap alatt le kell zajlania.
    A régi M17xR2-n elfüstöltettem 3 LCD panelt,mert a (nem gyári upgrade :DDD ) 7970M beégette.
    Az utolsó panelt már Mexikóból küldték repülővel még a csomagolás is megvan valahol lehet,egyedül ott volt raktáron még az a típus a világon :D ,és az egész 3 nap alatt lezajlott.
    Na ehez képest hogy hogyan praktizál a TMX az egy rémálom.
    Nagyjából ez miatt (is) nem ajánlottak még a mai napig sem a Lenovo gépek sajnos.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák