Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .LnB

    titán

    válasz batai15 #26230 üzenetére

    Na figyelj.

    Fogd a Formula Drift-es Corolla-t. [kép] <-ezt, csak sárga alapból. (Biztos más is jó, de ezzel van tapasztalatom, azért írom ezt.)
    Menj bele a fejlesztések menübe, ott keress más játékosok álltal csinált beállítások közül egy olyat, aminek az a neve, hogy "Godlike drifting". Állítsd be azt a tuningot.

    Menj oda valami aszfaltos drift zónához. Minden segítséget kapcsolj ki a nehézség menüben. Kipörgés gátló off, ABS off, stabilizátor off, kormányzás szimuláció, váltó: Manuális! Törés, féktáv jelzés maradhat.
    Mivel manuális a váltó, a kontrolleren a B-vel válts fel 3-asba (És végig hagyd is úgy!). (Alapból a játék a visszaváltás gombot nem állítja be szóval ne válts feljebb! Vagy állíts be külön gombot a visszaváltásra). Álló helyzetből is elindul 3-asba, szóval nincs para.

    szerk.: A manuális váltó nagyon fontos. Ez a kocsi, ezzel a beállítással, 1-2-es fokozatokba tetvészkedik. Az nem jó, lassú, nincs tempó. Ez a setup 3. fokozatra van belőve.

    A Driftzónákra én szoktam hagyni egy kis ráfutást, hogy nagyobb tempóval érjek a zónába. Indulj el és indítsd meg a driftet az egyik oldalra full gázzal, vagy egy kis kézifékkel (A gomb) Aztán amikor elindul a kocsi keresztbe mondjuk balra, akkor engedd fel a gázt, és kormányozz ellen jobbra, és újra gáz. Akkor terhelésváltás lesz, a kocsi keresztbe mozdul jobbra, majd ezt vissza megint balra. Ez tánc. Figyelj előre, hogy milyen kanyar jön, mindig előtte csinálj terhelésváltást. Nagy elnyújtott kanyarnál nyélen lehet állni a gázon, ha sok, kicsit belefékezel. Hajtű kanyarhoz lassabban érj oda, kézifékkel fordítsd rá a kocsit. Ha bármelyik kanyarba nem áll elég keresztbe a kocsi, akkor vagy gáz, vagy egy kis kézifék.
    És kb ennyi.
    Az a kocsi, azzal a tuningal, simán visszahozható még akkor is ha túlfordul "bacward drift"-be.
    Aztán ha belejöttél, így kell indítani a drifteket: [link] :)

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • _stick_

    őstag

    válasz batai15 #26230 üzenetére

    Nekem a formula driftes suprával sikerült elsőre, de vagy 140 ezer pontot összehozni. Letöltöttem egy S900-as random tuningot, aminek drift-es a megnevezése. Nem vagyok amúgy jó benne, nem is szeretem...

Új hozzászólás Aktív témák