- Gaming notebook topik
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Milyen házat vegyek?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Apple notebookok
- Vezetékes FEJhallgatók
- Canon MILC: EOS R és M topik
Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.LnB
titán
válasz batai15 #26230 üzenetére
Na figyelj.
Fogd a Formula Drift-es Corolla-t. [kép] <-ezt, csak sárga alapból. (Biztos más is jó, de ezzel van tapasztalatom, azért írom ezt.)
Menj bele a fejlesztések menübe, ott keress más játékosok álltal csinált beállítások közül egy olyat, aminek az a neve, hogy "Godlike drifting". Állítsd be azt a tuningot.Menj oda valami aszfaltos drift zónához. Minden segítséget kapcsolj ki a nehézség menüben. Kipörgés gátló off, ABS off, stabilizátor off, kormányzás szimuláció, váltó: Manuális! Törés, féktáv jelzés maradhat.
Mivel manuális a váltó, a kontrolleren a B-vel válts fel 3-asba (És végig hagyd is úgy!). (Alapból a játék a visszaváltás gombot nem állítja be szóval ne válts feljebb! Vagy állíts be külön gombot a visszaváltásra). Álló helyzetből is elindul 3-asba, szóval nincs para.szerk.: A manuális váltó nagyon fontos. Ez a kocsi, ezzel a beállítással, 1-2-es fokozatokba tetvészkedik. Az nem jó, lassú, nincs tempó. Ez a setup 3. fokozatra van belőve.
A Driftzónákra én szoktam hagyni egy kis ráfutást, hogy nagyobb tempóval érjek a zónába. Indulj el és indítsd meg a driftet az egyik oldalra full gázzal, vagy egy kis kézifékkel (A gomb) Aztán amikor elindul a kocsi keresztbe mondjuk balra, akkor engedd fel a gázt, és kormányozz ellen jobbra, és újra gáz. Akkor terhelésváltás lesz, a kocsi keresztbe mozdul jobbra, majd ezt vissza megint balra. Ez tánc. Figyelj előre, hogy milyen kanyar jön, mindig előtte csinálj terhelésváltást. Nagy elnyújtott kanyarnál nyélen lehet állni a gázon, ha sok, kicsit belefékezel. Hajtű kanyarhoz lassabban érj oda, kézifékkel fordítsd rá a kocsit. Ha bármelyik kanyarba nem áll elég keresztbe a kocsi, akkor vagy gáz, vagy egy kis kézifék.
És kb ennyi.
Az a kocsi, azzal a tuningal, simán visszahozható még akkor is ha túlfordul "bacward drift"-be.
Aztán ha belejöttél, így kell indítani a drifteket: [link][ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Gaming notebook topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Milyen házat vegyek?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- iPhone topik
- Microsoft Outlook topic
- iPad topik
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 128GB RAM + Quadro RTX4000 8GB + 512GB SSD
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 64GB RAM + Quadro P4000 8GB + 512GB SSD + Win
- HP Pavilion x360 14-ek Convertible - ÚJ - 14" TOUCH notebook - i5-1235U, 16GB, 512SSD, Win11
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia
- LETISZTULT PC ÁTLAG FELADATOKRA - AMD R5 5600G - 16GB DDR4 RAM - 500GB NVME SSD