- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Apple notebookok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- CPU léghűtés kibeszélő
Aktív témák
-
-
[CS]Blade2
addikt
Álló síkánra fogadnék inkább. Még csak majd pénteken fognak kijönni az autó gyermekbetegségei. Örülhetnek, ha meg tudják oldani a kezdeti problémákat, és befejezik a versenyt.
Ha annyit tud, mint egy Gp2-es, akkor pályától függően 7-10sec-el lassabb körönként. Ha tényleg 2sec-el gyorsabb, akkor akkor csak 5-8sec-al
Nürburgring
(2007) GP2 - 1:40.977
(2007) F1 - 1:30.912 (Q2)Spa
(2007) GP2 - 1:56.885
(2007) F1 - 1:45.070 (Q2)Barcelona
(2008) GP2 - 1:27.547
(2008) F1 - 1:20.584 (Q2)Silverstone
(2007) GP2 - 1:28.043
(2007) F1 - 1:19.152 (Q2)Monza
(2007) GP2 - 1:30.546
(2007) F1 - 1:21.356 (Q2) -
venember83
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #8911 üzenetére
108% ismételt bevezetése és elhajtani őket a *csába.
-
-Mike-
addikt
válasz venember83 #8912 üzenetére
Azt újra bevezetni nem lehet, mert olyan még nem volt, csak 107%.
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #8912 üzenetére
Aztán ha valamelyik vöresautó valamiért nem tudna gyors kört futni a Q1-ben akkor menne a szabályzat fikázása.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #8917 üzenetére
Most ez hogy is jön ide? Nem én követelem hogy állítsák vissza a 107%-ot.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #8919 üzenetére
Ne magadból indulj ki.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
Ne veszekedjetek már lányok.
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz SzalaiG #8916 üzenetére
Hiába Senna, F1-ben még nem tett le semmit. Nézd az aélcsapatokat. 4 világbajnok mellett ilyenek: Rosberg, Massa, Webber, Vettel, Kovalainen, Kubica. A valamire való autókban vagy több éves tapasztalattal rendelkező pilóták ülnek, vagy olyan fiatalok, akik már letettek az asztalra. Az ifjabbik Schumaher is bizonyította, hogy a név önmagában semmit sem ér.
Jobb lett voln, ha be sem kerül? Ne neee... Nézdd meg Rosberg, Vettel hol kezdte, és hova jutott. Alsó csapatokból is be lehet kerülni. Ha másodperc(ek)et ver a csapattársára ugyanolyan verdával (lásd Alonso-Fisichella v. Alonso-Piuet), az szemet szúr a csapatoknak.
Az sem mindegy, milyen pilótákat válogat össze egy csapat. Például idén a McLaren két bajnokkal indul. Hasonló felállással 2007-ben már egyszer cummantottak egyet, sajnos Alonso kárára. De nézhetjük a Ferrari-t is. Massa jó pilóta, csak sokat számít, mi van a fejében. Raikkonen sose tudta Schumacher szerepét betölteni, mert egy jégcsap. Egy kézen összeszámolható, hányszor mosolygott. Alonso sokkal inkább illik a csapathoz, és ez idén meg is fog mutatkozni, mert a csapatmorál keményen kihat az eredményekre.
Kicsit hosszúra sikeredett, de remélem a lényeg átment. Nem szabad temetni valakit, csak mert nem élcsapatban kezd. Ha jól megy, 1-2 éven belül már a Toro Rosso-ban ülhet, ami ugye a RedBull próba/nevelde-csapata, onnan pedig simán mehet tovább az élcsapatba, ha megfelel.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
#70869248
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #8923 üzenetére
Ja, Semmi gubanc nincs, az hogy Bruno most a mezőnyben van az a csapatának köszönhető, Grosjean pl. nincs itt.
Amennyiben megússzák az első pár futamot műszaki gondok nélkül, erre kicsi az esély, úgy valóban erősek lehetnek az újoncok között.A Cosworth..bármennyire kényszermegoldás, azt jelenti hogy lesz aki figyeli és kézben tartja az erőforrást, a csapat pedig sikeresen kipróbált csapat a GP2-ben, Dallara pedig végzi majd a fejlesztéseket.
Persze teszt nélkül ez azt jelenti hogy az első futamok nagyon esetlegesek, de simán lehet hogy Senna annak ellenére bevállik a mezőnyben, hogy eddig semmi extra eredmény nem jött tőle.
A Lotus-t Kova' rosszabbnak érzi mint a 2003-s Minardi-t amit tesztelt, Virgin-nek sincs egyenlőre meg az a gyorsasága amivel szembeállítva egy GP2-s köridő az akkora gáz lenne.
Szal lehet mondani egyenlőre mind elég alacsonyról rugaszkodik neki, és sztem mindenki úgy is sejti hogy a verseny köztük egyfajta különverseny.Ez a név pedig fizetni fog úgy érzem.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
-
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #8926 üzenetére
Ez majd akkor lesz korrekt ha mind mennek, hosszabb távon pedig mindnek van hátránya és előnye is.
A Virgin-nek a háttere, a Lotus-nak a tapasztalt versenyzőpárosa, a HRT-nek meg a Dallara F1-s ambíciója.3-4 futam és letisztulnak majd.
-
madstunt
addikt
válasz TESCO-Zsömle #8923 üzenetére
Azé az a Lonzi - Fisi szerintem nem egy fekete-fehéren megítélhető dolog. Briós már többször bizonyította hogy khm nem ugyanaz a háttér van mindenki mögött,főleg hogy akkor még ő volt lonzi menedzsere.
Amióta nincs Minardi azóta páran bizonyították hogy nagyon is jó volt anno hogy az új pilóták sokszor részt vettek egy-két évados minardis jellemformáló tréningen.
A kiscsapatos témához annyi hogy szerintem nem meglepő, hogy itt vannak, azért mégiscsak újoncok. ha nem dobják ki a Lotustól Gascoyne-t mint anno a F.Indiától akkor könnyen lehet hogy alkot vmi tökösebbet 2011re...
-
Peat;)
veterán
válasz madstunt #8928 üzenetére
Alonso nem csak a rönyónál bizonyított. Ha már Minardi, akkor többek között Alonso is náluk debütált, nem is rosszul. Ezért kapott tesztpilótai állást Brióstól, majd ilyen évek után (izzadós) megérett a vb-re együtt a csapattal. Szerintem máig ezért néznek fel a csapatok Alonsora (ő meg Briósra), mert ez azért elég ritka, meseszerű történet.
És ne feledjük hányan utálják Brióst, meg a Minardis fickót(Paul ha nem tévedek)! Alonso és Webber, a legagresszívebb pilóták (nincs sok) közül kettő, nekik köszönhetően van itt. Szerintem is kellenek kis csapatok. Kimi is egy privát csapatnál debütált.Nekem a Virgin a legszimpatikusabb (újak közül)és ha sikerül megbízhatóvá tenni a gépet akkor nem hinném, hogy 5 másodperc lenne a lemaradásuk. Lotusnál többre tartom őket és van egy ember aki hajtsa őket ostorral.
Bár Lotus fekete bárány, én nem lepődnék meg ha jövő héten egy teljesen új areot látnánk tőlük az a kocka helyett, de Trulli nyilatkozata alapján nincs nagy esélye. (eléggé negatív volt..csak tudnám mit várt) De biztosan nem viccből szerződtettek két viszonylag nagy nevű pilótát.
Senna meg...na őket én nem tartom sokra egyelőre. Sem a pilótákat sem a csapatot.
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz madstunt #8928 üzenetére
A kiscsapatos témához annyi hogy szerintem nem meglepő, hogy itt vannak,
Nem hát! A költségvetés-nyírbálás miatt kivonuló gyári csapatok helyét fel kell tölteni valamivel...
Ha Schumiék nem virítanak, a Merga év közben otthagyja őket és kivonul a F1-ből. Akkor már csak ketten lesznek a Renault meg a Ferrari.
Az a probléma az FIA taktikájával, hogy a F1 lényegét veszik el. A hatalmas pénzekből folyó bődületes fejlesztések azok, amik azzá tették ezt a sportágat, ami. Ez különbözteti meg a többi forma-bejnokságtól és a széria-bajnokságoktól. Ha elérik azt, ami akarnak, hogy minden csapat egyenlő eséllyel indul, a többi nagy is itt fogja hagyni a versenyt, és akkor lesz egy mezőnnyi "kis csapat", meg egy F1-nek nevezett valami, aminek már semmi köze nem lesz az igazi F1-hez...De ne legyen igazam...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
JColee
őstag
-
madstunt
addikt
válasz TESCO-Zsömle #8930 üzenetére
Úgy értettem teljesítményben tartanak ott ahol,az persze nem kérdés miért vannak a mezőnyben
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz madstunt #8932 üzenetére
Nem is azért írtam, csak amolyan eszmefuttatás volt.
Nem tudom mi lessz így a Forma1-ből. Már most sem igazán Forma1, csak a neve az...
Vajon az utolsó gyári csapat kiugrása után alakít-e valaki bajnokságot a régi F1 mintájára?
Volna-e rá kereslet? Vagy csak én látom, mekkorát bukhat ezzel az FIA?
Az a baj, hogy akármit is húznak meg, sehogy se jó... Ebből már nem tudnak jól kijönni...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #8933 üzenetére
Nem kell megijedni. A F1 megszűnik aszfalthoz ragadt űrtechnika lenni. Szimplán egy F2+ sorozattá züllik le, hogy olcsóbban meglegyenek a cirkuszhoz a bohócok. Viszont ettől még tovább fognak emelkedni a jogdíjak - csakhogy duplán hízzon a profit.
Az újoncok mögé pedig már felsorakozott egy-egy komolyabb pénzügyi csoport, úgyhogy azok is fel fognak zárkózni, mint a Force India. Szerintem az év végére az az 5 mp-es hátrány 2-3 körülire fog olvadni...
A FIA meg bár totál inkompetens(Manor, Campos, USF1 - a kiválasztottak közül melyik névvel is találkozunk most a rajtrácson?) továbbra is élvezni fogja a hatalmát.Utánam a kondenzcsik!
-
D@ni88
addikt
Hát ha a Renualt ki is megy, marad a Ferrari, esetleg a Merci, és 1-2 éven belül a Mclaren is teljes gyári csapattá válhat. Merci is kiszállhat, de akkor is ott van a Ferrari és a Mclaren.
csak akkor már nem lesz renualt motor se... és lassan jöhetnek a kávédaráló autók[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Nowhereman #8934 üzenetére
Bízom benne, hogy valami külföldi mágnás meglátja a lehetőséget, és kitölti a keletkezett űrt...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
venember83
nagyúr
válasz Nowhereman #8934 üzenetére
Befektetői csoportok vették át a nagyobb angol futballklubokat is, meg lehet nézni, hogy ezek most mekkora adóssággal rendelkeznek a bankok felé...
-
#70869248
törölt tag
Webber-t én nem mondanám agresszívnek, ő nem annyira a támadásban jeleskedik, inkább a védekezésben.
Mondjuk én őt mint Mercis arcot ismertem meg még a HunRing-s GT-R futamról, meg persze a röpködő CLK-k Le Mans-ról, az egyik pont vele repült elPault Stoddart-t azért nem kedvelem, mert hihetetlen milyen kőkemény szerződést íratott alá Baumgartner-rel...az most mindegy, hogy kinek mi a véleménye Zsoltról, valami brutális terhet rakott a versenyzőre és anyagilag leszedte ahogy lehet.
A kis Piquet-t is hasonlóra panaszkodott Briatore kapcsán....és nekem ez nem jön be. -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #8938 üzenetére
Nekem úgy rémlik, ötmilliót kért tőle, ami szerintem nem sok, figyelembe véve, hogy nulla marketingértékkel és legfeljebb közepes tehetséggel büszkélkedhetett. Ehhez képest Petrov most jóval többért kapta meg az ülést, és még az is lehet, hogy jó versenyző.
Ettől függetlenül Stoddartot én is utálom, mert állandóan keverte a szart, a legkisebb csapatként folyton az események középpontjában kellett lennie, és pl. ő volt az egyik oka annak, hogy akkoriban semmi egyetértés nem volt a csapatok között.
-
Nowhereman
őstag
válasz venember83 #8937 üzenetére
Viszont a foci színvonala nem zuhant a mienkkel ellentétben. Az majd akkor fog, mikor majd az adósság eléri a kritikus tömeget. És mivel egész nemzetgazdaságokat menedzselnek ilyen ámokfutó módon, nem is merem remélni, hogy a F1-et elkerülje az ilyesmi.
Utánam a kondenzcsik!
-
hunnylander
őstag
Közérdekű közlemény: Ha valaki F1-es menedzserjátékot akar játszani. Nem időigényes, pofon egyszerű és összefügg a valós F1-es eredményekkel. Szűk egy hét van még úgy jelentkezni, hogy az első futammal is profitálhassatok. Később is lehet, csak az egy kis hendikep.
Mercedes GP: a madarak azt csiripelik, hogy a Rockinghamben tesztelt új aerocsomag 0,8 másodpercet hoz. Ha ez igaz, a Mercedes élcsapatként kezdi a szezont.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #8940 üzenetére
hááát én jóval többről tudok, és még elég hajmeresztő részletekről, mint pl. a full anyagi felelőségvállalás, de ebben semmilyen vita nem lesz a részemről mert ez sehol nincs leírva.
Akkoriban az az autó szvsz reklámfelületként és megszerezhető ülésként volt inkább néven nevezhető mint versenyautóként. Élt szebb napokat is a csapat.
Petrov milliói pedig őt elvileg egy középmezőnybe kategórizálható kocsiba jutatták.
De azért nagy különbség nincs a két dolog között nálam, cáfoljanak rám Petrov-k és a Reanult. -
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #8938 üzenetére
Minden relatív. Ha Hunnylander az Internet Explorer különböző verzióival vetette volna össze a Firefoxot, akkor két oldalon keresztül áradozott volna róla, hogy mi közben csak bólogattunk volna rendesen. Webber Vettelhez képest még egy őrjöngő pitbull...
Stodart pedig amellett, hogy sokkal jobban rákényszerült a lenyúlásra, tartotta magát a szerződés ráeső részéhez - tegyük hozzá sokak nem jeleskednek benne - és nem cseszett ki a direkt a pilótáival.
#8939
Összefogás? Ami után a fél arcpír nélkül brigád kihátrál?Utánam a kondenzcsik!
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #8944 üzenetére
A 3.6 egész jó lett, nem váltottam más böngészőre. A szokás hatalom.
www.HunnyF1.com
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz hunnylander #8942 üzenetére
Kérdés, hogy milyen visszhangja lesz a csomagnak. Nem véletlen, hogy Bahrein elött nem jelentek meg nyilvánosan vele, bár valahol olvastma, hogy minden lépésnél rákérdeztek az FIA aktuális felelősénél, nehogy baj legyen...
Majd elválik. Brawn-t nem kell félteni, ha van miből, ő felépíti a várat. Schumival pedig egy pirosat már felépítettek közösen. Ha hozzák a formájukat, Rosberg megcsinálta a szerencséjét, mikor oda igazolt.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #8942 üzenetére
Várom a hétvégét. Ha igaz, akkor ez brutális gyorsulás!
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8942 üzenetére
Gondolom még pár nagyobb csapat is felpakol még az autóra ezt-azt a hétvégére.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #8948 üzenetére
Ami elmondható, hogy egy 'rendes' csapat tizedeket fejlődik 'futamról-futamra', akkor is, ha semmi jelentőset nem tesznek az autóra. A barcelonai teszt és az első nagydíj között van két hét, a trendet rávonatkoztathatjuk erre. Pusztán az adatok elemzésével és a friss autók kiismerésével is gyorsulni fog önmagához képest egy a munkáját profin végző csapat.
De sem a Red Bull-nál, sem a Ferrarinál, sem a McLarennél nem tudok jelentős bahreini csomagról. Hellyel-közzel mind ezen csomagjaikat próbálgatták Barcelonában. Ha a Mercedes új csomagja működik, ahogy kell, többet kellene fejlődniük, mint a rivális csapatoknak. Attól függően, hogy mennyire lehettek lemaradva Barcelonában, akár egyértelműen az élre is ugorhatnak.
www.HunnyF1.com
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #8949 üzenetére
Úgy legyen, mert Schumi győzelemmel való visszatérése lenne stílszerű.
Aktív témák
Hirdetés
- Call of Duty: Black Ops 6
- Bíró: Zuckerberg nem felelős azért, amit a közösségi média a gyerekekkel tesz
- Discord
- PlayStation 5
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Házimozi haladó szinten
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest