- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- OLED TV topic
- Júniusban a hardverek is vakációra mennek
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Szeptemberre halasztották a Frostpunk 2 megjelenési dátumát
gp Jövő hónap végén érkezett volna a teljes kiadás, végül egészen az őszi időszakig tolták a premiert a fejlesztők.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz
IreN!CuS #33560 üzenetére
A fújt diffuzor betiltása a Ferrarinak kedvezne a legjobban. Az idei autó se a köré épült, nem is sikerült eltalálni úgy, ahogy a Mekinek és az RBR-nek. Ami még látszik, hogy a nélkül a Ferrari gyorsabb tudott lenni, mint az RBR, kb. annyival, mint most a Meki vs. RBR. Szerintem a legnagyobb hátrányba az McLaren kerülhet a fújt diffuzor betiltásával, ez látszott azon az egy futamon, ahol a pillangószelep nyitását korlátozták. Szvsz, sehol nem voltak azon az egy futamon.
Nálam jövőre a Ferrari az abszolút befutó, pont a tiltás miatt, és maga a Ferrari fejlesztési tempója, és felfogása miatt. Ráadásul jövőre talán elhagyják a konzervatív irányt, és újra elkezdenek autót csinálni. Régen ez miatt voltak akkora fölényben, pont mint most az RBR. Csak vissza kellene hozni Brawn -t. Mercedesnél úgysem engedik teljesen kibontakozni. Úgy nem lehet jó autót csinálni, hogy kikötéseket tesznek, és beleszólnak az autó fejlesztésébe.McCartman: Brawn se rosszabb ám... Neki is megvan a 3 VB cím, vagy tévedek? Benetton, Ferrari, Brawn GP. Most is lehetne alkotni, ha hagynák. Nem pénz kérdése itt sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me