- Házimozi haladó szinten
- Milyen alaplapot vegyek?
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
- Hobby elektronika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz hunnylander #22851 üzenetére
Nagyon jo cikk lett, tele tanulsagokkal es fergeteges poenokkal.
Tessek elolvasni, egyaltalan nincs benne hulyeseg, sot nehany nagyon komoly tema.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
A finnek nem locsoljak, isszak.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz !Overdose! #22854 üzenetére
Ebbe kotsz eppen bele: De, hogy cukkoljalak is, ha mar pocskondiazni tamadt kedved Lewis miatt. Az a srac tobb mint egy masodpercet ver a csapattarsara versenytempoban egy technikas palyan. Vagyis ilyen kepessegekkel kozepmezonyben lehetne egy sereghajto Hondaval is, az idokulonbseg figyelembevetelevel. Button vagy Barrichello meg agyon lenne verve, nem kicsit. Ez a ket B betus soha nem is volt nagy durranas, soha nem is lesznek azok mar, Lewishoz kepest, SZVSZ!
Tudod mit jelent, hogy SZVSZ? Direkt neked irtam nagybetuvel, mert mar megint ugy viselkedsz, mint aki tuladagolt valamit.
A kerdeses dologban nem hazudhattam, hiaba irod vastagitott nagybetuvel, ugyanis szubjektiv feltetelezes vagyis NEM TUDOD MEGCAFOLNI.
Ha Button, Webber, Kimi, Kubica, Vettel és még sokan mások ugyanolyan autóban ülnének, mint ő, akkor közöttük is akadna 1-2 srác, aki elkenné a száját!
Hiszi a piszi. Alonsot ezen versenyzok fole emelem. Kubicaval es Vettellel volt mar Lewis egy szeriakban, o volt a jobb.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz !Overdose! #22856 üzenetére
Ezt igy ON-ban ideszemeteled? Ezt a keptelen agyszulemenyedet? Szemelyeskedsz? Kelted a feszultseget? Ahelyett hogy pl. a (#22855)-ra reagalnal kulturalt modon? Mert ott hagytuk abba parbeszedunket.
Ja, kosz hogy emlekeztettel. A futam utan nem is szemeteltem meg Hamiltonos keppel. De koszonom, hogy eszembe juttattad.
Sok szeretettel a topik mclarenes tagjainak:
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
King of Hungaroring
Adozzunk tisztelettel, a hetvege legjobbjanak, aki mellesleg gyomorproblemakkal versenyzett! Szep volt Timo! Csak igy tovabb!
Jo ejszakat mindenkinek!
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz vagamo #22875 üzenetére
Ennyi jar Timonak!
A GPRS-t meg nem kell nekem bemutatnod, mert meg ket evvel ezelott nekem is az volt, es megsem nyafogtam. Neked GPRS-ed van?
A korabbi kepet meg koszond meg Overdosenak, csak meg akartam felelni az elvarasainak. Olvashattad jo ejt kivantam, ugyhogy mara mar nem lesz tobb, de ez Timonak kijart.
141 KB-os a kep, te szerencsetlen GPRS juzer.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz tuskooo #22881 üzenetére
Amire cimezted ezt a 'vitatkozo' (?) hsz-ed az nem is vitatkozas volt.
Mennyivel egyszerubb lenne, ha mindent a ti szajizetek szerint tennek, igaz? Ennek forditottjat en is elmondhatnam. De ne almodjatok mar! Igy is sokkal tobbet nyalizok a ferrarisoknak, mint a gyomrom engedne! Szalljatok mar le rolam! Essen mar le, hogy en itt egy mclarenes Hamilton szurkolo vagyok. Tisztaban vagyok vele, hogy ez sokaknak irritalo, akik nem eleg toleransak vagy intelligensek atlatni a helyzetet, es elfogadni, hogy nem mindenki voros szemuvegen at nezi a dolgokat. Nekem meg ti vagytok irritaloak, ugyhogy kvittek vagyunk. Es raadasul ti tobben vagytok. Ha en birom a tobbsegetek irritalosagat, akkor nektek is birnotok kellene az irritalo kisebbseget. Ne legyetek mar mimozak!
Glock erdemeit meg nem akartam kisebbiteni, ezert a kepet sem. Belehaltatok? Nem is mclarenes/Hamiltonos kep volt, az leesett egyaltalan?
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #22885 üzenetére
En ertettem mire gondolt, megha lehet is a fogalmazason szorszalt hasogatni. A lenyeg, hogy Heikki konnyu falat volt es egy batrabb fektavval sem tervezett visszatamadni.
Ezt a bekezdest mar azelott kritizaltatok, hogy leirtam, nagyon jo lett a cikk. En ezt az ez utan kovetkezo reszekre irtam, az pedig tenyleg jo kis iras. Foleg, hogy en meg hallottam sokat DS hangjat F1-et kozvetiteni es a Telesportban gyerekkoromban es ezert minden irasat ugy tudom 'olvasni', mintha o mondana el eloszoban, mert jol is merem a ficko beszedstilusat e hanglejteseit. Ugy pedig elmenyszamba meno iras. Lehulyezhetitek, le ven majmozhatjatok, ettol en meg teljesen kulonbozo modon fogok tekinteni ra. Kedvelem es tisztelem ot. Egy ujabb ok amiert mar megint irritalo vagyok, pfuj.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz PazsitZ #22897 üzenetére
En nagyon is tisztaban vagyok vele, hogy miert vagyok ennyi emberrel osszetuzesben.
[link] Megszoksz vagy megszöksz! Nem fogok nyalizni nektek, es nem fogom megtagadni az elveimet. Nem szoktam senkit sem gyalazni vagy gunynevekkel illetni, azokkal ellentetben akik irritalonak tartanak. Nem fogok megvaltozni a kedvukert, fojjenek csak a sajat levukben, ha ezt nem tudjak elfogadni.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz PazsitZ #22907 üzenetére
Hagyjuk mar azt a Kova esetet, senki sem tokeletes, de az atjott, hogy Kova tutyimutyi rajtjara akart vele utalni. Ettol fuggetlenul Massa kivalo rajtjat nem vitatta el.
A gyongyszemek:
mikor Kiminek végre sikerült megelőznie nagy riválisát, és a közönségkedvenc végre igazából elkezdett hajtani, pályafutása legszebb pillanatait idéző stílusban és sebességgel, akkor barátom és kollégám Petán Péter doktor, (amúgy tizenhat éve egyfolytában a Magyar Nagydíjak sajtófőnöke), ránézett az órájára, majd felénk fordulva (néhányan az ő szobájában néztük a versenyt) azt mondta: "Megállapítom, hogy ebben a pillanatban, három óra harmincöt perckor Kimi Räikkönen, a Ferrari versenyzője, a Jégember, kiolvadt az egész hétvégén tartó hibernált állapotából!"Azt már mi tettük hozzá, hogy miért csak most megy úgy, mint az ál...!?
Gyongyszemek gyongyszeme:
Mire úgy tűnt, hogy minden elrendeztetett, a ferrarisok már készültek a pezsgőbontásra, Ron Dennis a könnyeit törölgette, s közben a McLaren Nagykönyvébe készülő új fejezet címét ízlelgette, hogy aszondja: "Hogyan veszítsünk nyert állásból okosan és intelligensen..." , akkor Massa Ferrarija, három körrel a vége előtt füstöt és gőzt kezdett okádni.www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz tuskooo #22908 üzenetére
Ujat nem tudsz mondani? Figyelmedbe ajanlom b-type javaslatat (vagy ezt), hogy ne a szemelyemmel foglalkozzatok, hanem a Forma-1 szamotokra erdekes temaival, van boven, mindenkinek izlese szerint.
Tegnap csak egy nagy kepet posztoltam, Glockot, mert megerdemelte. A beillesztes a tiszteletadas modja volt, zsugoritva, linkelve nem lett volna unnepelyes a dolog, es a kepen lathato mozdulathoz volt strukturalva a hsz szovege. A masik az kisebb volt es csakis Overdose-nak szerettem volna megfelelni vele. Latjatok milyen jo vagyok hozzatok, neha meg is akarok felelni az elvarasaitoknak.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Flame alert!
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz !Overdose! #22920 üzenetére
Ennek semmi koze a kivezetokorokhoz, itt az uzemanyagtoltes sebessege a kerdes a Renault szamara. Majd Renaultek kielemzik az adatokat, nekik megvan minden szukseges adat, es, ha az alapjan szabalytalanul gyorsnak velik az uzemanyag aramlasi sebesseget, kezdodhet a sardobalas.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz PazsitZ #22921 üzenetére
Ez egyertelmu, hogy nem tehetik meg elvileg, de ezt a Renault meg nem veszi keszpenznek. A tortenelem azt mutatja, hogy az F1-es csapatok sohasem voltak szentek, es sohasem allt toluk messze egy kis turpissag, es ezt altalanossagban mondom, nem csak a Ferrarira.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz !Overdose! #22924 üzenetére
Azzal kapcsolatban is vannak 'telemetriai adatok' az FIA-nal is, nem lehet csak hasravagassal kijelenteni, hogy nade azert volt olyan rovid az uzemanyagtoltes idotartama, mert meg sok uzemanyag volt az autoban. Ezt bizonyitani is kell majd adatokkal. Pont az ilyen dolgok miatt lett bevezetve az egyseges ECU, az meg rogziti az uzemanyagszinteket is, es az FIA szamara hozzaferheto adatokkent.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #22925 üzenetére
Szeretnem megjegyezni, hogy en nem gyanusitgatok senkit, Alonso bokte ezt ki (most mar nem nyalizik a Ferrarinak, akkor megiscsak a Hondahoz tart ) es a Renaultnak lett gyanus a dolog. Csak bedobtam a temat, hogy legyen min csamcsogni, mivel most ez a legfelkapottabb tema mashol is.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #22929 üzenetére
Akkor a minosegellenorzes javitasaval megoldhato a tovabbi hasonlo problemak megelozese, nem kell revizio, bar az otvozet valtoztatasahoz, minosegenek javitasahoz lazan megkapnak az engedelyt a tobbi csapattol.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz AMD Power #22937 üzenetére
Szerintem is, Kiminek nem nagyon megy az utobbi idoben az idomero. Massat meg nem tartom egy kvalitasunak a Mesterrel.
A hungaroringi hosegben abszolute Ferrari egy-kettonek kellett volna lennie, a futamon latott Ferrari tempot tekintve, de koszonjuk szepen, hogy nem eltek a lehetoseggel.
Ferrari 111 pont
McLaren 100 pontMost mar elerheto tavolsagban a konstruktori.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Itt van az A5.hu-s hir a tankolasi mizeriarol.
Minden adott az ugy szaftossagahoz, Kiminek nem mukodott a jeladoja, es emiatt erdekes adatok valtak lathatatlanna:
Hol vannak Kimi adatai?Ez mar igy gyanusabb, mint elsore tunt.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz PazsitZ #22948 üzenetére
Ha nem mukodott a jelado akkor egy csomo ertekes, konkret idopontokhoz kotott adat is elveszhetett (pl. az uzemanyagszint), illetve csak utolag lehet kimatekolni mas adatok es egyutthatok alapjan, de ugy meg mar nem tekintheto perdontonek.
Vagyis ezen a dolgon meg el lehet csamcsogni egy ideig, de nem is lesz belole semmi komoly ugy vagy buntetes, meg ha a Renault arra a kovetkeztetesre is jutna a szamitasaival, hogy itt valami turpissag lehetett.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #22953 üzenetére
Olaj a tuzre ez is. Onboard, nem latni a tankoloberendezes csatlakozasanak idotartamat. Kezd tul sok lenni a veletlen, nemde? A kocsi felemelesetol az elindulasaig kevesebb, mint 6 masodperc! Vagyis a tankolas ennel csak rovidebb idotartam lehet, tovabbra is buzlik a dolog.
Es nem en szurtam ki, es nem en vadaskodok, hanem a Renault, de meg tudom erteni oket.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Ti szoktatok nehezmenyezni, hogy mindig csak a mclarenes dolgokkal foglalkozok, szerintem most meg orulnetek is ha nem a ferraris dolgokkal foglalkoznek. Engem ez a tankolas ugy hidegen hagy. Van itt vaj mindenki fule mogott, es kulonben is biztos vagyok benne, hogy ha magasabb helyekrol nem tesznek Lewisnak keresztbe, akkor iden o lesz a vilagbajnok. Ugyhogy felolem legyen boldog a Ferrari a plusz egy pontjaval, akarhogy szerezte, ez meg keves Lewis ellen.
"Amikor meglátott, belülre húzódott, hogy megvédje pozícióját, de jó tempót diktáltam, és ez volt az ideális pillanat az előzésre. Eltökélt voltam, a határon fékeztem, még blokkoltam is a kerekeket. Ekkor azt hittem, nem fog sikerülni, de kerekek betapadtak, és el tudtam fordulni. Majd jobban gyorsítottam ki Hamiltonnál, és elöl maradtam. Három-négy körön át még vibráltak egy kicsit a gumijaim, de utána ez is megszűnt."
Na ugye, hogy nem csak a szamomra tunt ez szerencses manovernek, hanem a vegrehajtojanak is.
"Egy kézen meg lehetne számolni, hány körben volt Lewis gyorsabb nálam"
Mit is szoktatok ilyen kijelentesekre mondani, ha Lewis mondta volna? De nagy arca van, a kis ******nek (tragar szavak izles szerint, en ezt a reszt kihagyom)!
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #22956 üzenetére
Az onboard elerese ugyanolyan egyszeru, mint a jelado 'kikapcsolasa'. Eleg, ha valaki aki a jelados dolognal is segedkezik (pl. Charlie), raszol a kozvetites rendezojenek fulere, 'Kimi onboard only'. A Ferraritol a radiobeszelgeteseket sem szoktak soha bevagni, azt a szivesseget is a kozvetites vezetoi teszik.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #22961 üzenetére
Szerintem a radiozast azert nem vagjak be toluk, mert nem jarultak hozza.
De senki ne vegye tul komolyan a feltetelezeseimet, ezek csak artatlan feltetelezesek, nem all szandekomban bizonyitek hianyaban vadolni senkit.
De egy nezoteri amator felvetel meg mindig erdekelne a tankolasrol. Nem lehetett tobb 5 mp-nel.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Foglalkozzunk inkabb Valenciaval.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #22964 üzenetére
Mar le is alltam, sorry, csak hangosan gondolkoztam, forditott esetben is ki lenne targyalva a dolog, hidd el nincs ebben semmi rossz. Mar hianyoltalak, ugyhogy inkabb en mennek passzivba helyetted, egy nagyon jo zeneszamon dolgozok, meg csinalni akarok egy zenes videot a szezon eddigi reszebol a szunetben Valenciaig, sajat zenevel, ugyhogy le is leptem. Ott van az uj tema, Valencia.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
De, ilyet vartam, azert is linkeltem fotokat.
En neztem a felavatoversenyeket a multheten (Formula 3 es GT futamok voltak), remelem a kozvetites igenyessegen (marmint, hogy hol vannak a kamerak es milyen kepeket mutatnak) meg javitanak, mert elsore nagyon szurke az osszhatas (aszfalt, aszfalt, beton, semmi zold). De az F1-nel mar biztos jobb lesz.
De Tilke remek munkat vegzett. A palya izgalamasnak igerkezik, a kiegeszito epuletek pedig gyonyoruek.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz PazsitZ #22973 üzenetére
Be is linkeltem ide a webstreamet.
Technikas palya, (elso benyomasra erosen McLarennek kedvezonek tunik, de komolyan ). A rajt utani elso kanyarnal az aszfaltozott bukoternek csapda kialakitasa van. Aki ott besokall, es nem kicsit fut ki, annak idobe telik onnan kikecmeregni es addig a mezony el is megy. Onboardot nem mutattak. A feelingje nem rossz, csak meg hianyoztak a nezok es az F1-gyel jaro szines kavalkad es pezsges. De verseny es elozes szempontjabol a palya idealis.
Ehhez kapcsolodva most ide beszemetelem Lewis ma publikalt nyilatkozatat rola:
"Láttam néhány belsőkamerás felvételt a pályáról, a szünet folyamán a csapattal közösen fogunk felkészülni az eseményre. A felvételek alapján a pálya csodálatosnak tűnik - imádom az utcai pályákat, ez ráadásul iszonyú gyorsnak és felejthetetlennek ígérkezik néhány helyen.""Versenyzőként mindig érdekes új pályákra látogatni - szeretek új helyeken vezetni, és magabiztosnak érzem magam, hogy gyorsan meg tudom tanulni az új helyszíneket"
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
"Remekül kapta el a rajtot, és már az első kanyarban az élre ugrott, azonban változtattunk stratégiánkon, hogy egy hosszabb második etappal lehetőségünk legyen arra, hogy az utolsó kiállás alkalmával megelőzzük, és elhappoljuk előle a győzelmet."
"Végül egy elfékezett gumi, és egy defekt keresztülhúzta számításainkat, de szerintem Lewis-nak mindene megvolt ahhoz, hogy megnyerje a futamot."
Szerintem is.
Lewis csak az 50. kor tajan jott volna ki a boxba, es a Hungaroringen a megtankolt es a konnyu auto kozott van kb. 1,5 mp, es Lewis nem az a ficko aki nem tud odatenni 5 kort a konnyu autoval 99%-os hataron autozassal, amig Massa megtankoltan vanszorog. Nem veletlenul spurizott Massa Lewis defektjeig, mert ha hiszed, ha nem, de akkor meg kozel sem volt meg a szukseges elony es Lewis komoly fenyegetes volt szamukra. Nem veletlenul vagtak be Massa versenymernoket es a Ferrari strategajat (Luca B...) a kozvetites azon szakaszaban.
A defektig nyitott volt a kuzdelem. Nem mondom, hogy Massanak nem sikerulhetett volna megorizni a poziciojat, de te se tagadd le, hogy Lewisnak is megvoltak az eselyei.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Az első két etapban gyakorlatilag lineárisan, körönként átlagosan 0.15 másodperccel távolodott tőle. Ez elképesztően csekély különbség, ami lényegében zéróvá válik, ha figyelembe vesszük, hogy Lewis végig egy hajszállal több benzint cipelt nála. A Ferrari és a McLaren versenytempója, legalábbis a Hungaroringen, teljesen azonos szinten volt, márpedig ez a világbajnokság fennmaradó futamaira páratlanul izgalmas küzdelmet ígér. Kiderült, hogy a mérleg nyelve valójában még egyik csapat javára sem billent el.
A Lewis defektje előtti 40 körből 25-ben ő volt a leggyorsabb, míg Hamilton csak 8-ban - kettejük között tulajdonképpen az üzemanyagszint okozta az eltérést, mert minden másban egyformák voltak. Bravúros.Hat ezt meg ki mondta? RD? DS? FP!!!
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #22995 üzenetére
Azt nem lehet megmondani, hogy ki nyert volna, de azert lett volna nemi izgalma a masodik kiallasoknak, valljuk be. En Lewis defektjeig emiatt dorzsoltem a tenyerem, hogy meg nem teljesen lefutott es dog unalmas a futam. Lewisnak voltak realis eselyei, a nehez auto mindket kevereken lassu a konnyuhoz kepes (a Hungaroringen meg kulonoskeppen sokat jatszik bele a koridobe az aktualis uzemanyagszint) es Massa is belecsoppenhetett volna forgalomba.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
(#23000) gV:
Felipe nem Kimi. Kimi autoja rosszul is lehetett beallitva az egesz hetvegen (valljuk be ez Kimi egyik gyengeje) a optimalishoz kepest, es pont a szuperlagyhoz a verseny utolso harmadaban levo aszfaltviszonyokhoz valt idealissa.
Te azt feltetelezed Felipe megorizte volna poziciojat, en azt feltetelezem Lewisnak realis eselye volt a boxtaktikaval elozni. Meddo vita, tartsuk tiszteletben egymas feltetelezeseit, mivel egyikunk sem minositheti abszolut igazsagga a sajatjat. Az egyenletben tul sok az egyutthato, a valtozo, es az ismeretlen.
A lenyeg, a nehezsegek ellenere a McLaren megerdemelten zsebre vagott 14 pontot.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
En meg azt mondom, hogy Massa elmehet a leggyorsabb koreivel ugyanoda, ahova Lewis is...
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Good night everyone!
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz tuskooo #23050 üzenetére
A motoron sporoltak, azert robbant fel? Quality Control olasz modra.
Jelenleg meg nincsenek is kolcsegvetesi limitek ervenyben. Az csak egy bevezetesre varo tervezet, most meg mindenki annyit kolt amennyit akar es tud.
10 hetveges motor? Lenyegtelen, a verseny latvanyossagat a nezok szamara egy cseppet sem csokkenti. Egy utcai szupersportauto motorjanak hany ezer kilometert kell kibirnia? Ha uj konstrukciot engednek tervezni a 10 hetveges motor bevezetesevel, akkor loeroben meg fejlodhetnek is. A szabalyok mindenkinek ugyanaz lenne, vagyis a motorfejlesztesi verseny megmaradna.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz hunnylander #23051 üzenetére
koltsegvetesi
Egyebkent, most mar, hogy van FOTA, a csapatok eroteljesebben fognak nyomulni, hogy csakis olyan technikai szabalyozas legyen ami kedvukre valo. Vagyis, csak akkor lesz 10 hetveges motor, ha a csapatok rabolintanak.
Erzesem szerint, ha bedurvulnanak a csapatok az FIA-t ki is rughatnak a F1 kornyekerol, mert nincs szukseg rajuk.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz tuskooo #23054 üzenetére
Ez miatt regota megy a huzavona, hogy be kellene vezetni a kiscsapatok felhozasa vegett. De a nagycsapatoknak nemigazan fulik hozza a foguk, ertheto okokbol. Tovabba nagyon kerdeses lenne a betartatasa, (hamis konyveles).
A budget cap is set to be introduced in the sport from the start of 2009...
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
En ezt csakis erre az esetre ertettem, mivel minosegellenorzesi hibarol van szo.
A Schumi era ota pedig jelentosen csokkent az angolok es egyeb idegen nemzetek kepviseloinek szama a vezetesben es a mernoki iranyitasban is, aminek kezd beerni a hatasa. Bocsi, de az olasz autogyartas hiresen es tradicionalisan rossz minosegellenorzessel es gyartasminoseggel rendelkezik. Persze, a Ferrari szeretne kibujni ebbol a skatulyabol, de az iden ez nem nagyon sikerul nekik.
A tobbieknek: latom ugyeltek a topik szinvonalara.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz PazsitZ #23066 üzenetére
Nem lehet javitgatni a motoron, csak nehany okbol (pl. elsodlegesen a megbizhatosag novelese erdekeben), es azt is csak a tobbi csapat beleegyezesevel.
De azzal egyetertek, hogy az hungaroringi idomeros McLaren dominancia a megnovekedett aszfalthomerseklet miatt fordult at Ferrari dominanciava a futamra. Bar uzemanyagkorrigaltan Lewis minimalisan volt csak lemaradva, meg tulkormanyozottsaggal kuszkodve is. Ami komoly bizakodasra ad okot Valenciara, amit en hatarozottan McLewis palyanak tippelek, bar Kova lehet, hogy ott se lesz jo, de technikailag nagyon Meki palya.
Az utolso futamokra kijelolt gumikeverekek (english).
Szingapurba lagy es szuperlagyat visz a Bridgestone, a hir legnagyobb erdekessege, hogy a brazil futam valtozik tavalyhoz kepest: lagy es kozepes lesz, vagyis 'kemenyitenek', ez jo a Mekinek. Koszonjuk szepen Bridgestone! (De ez is a logikus dontes, mert tavaly sok csapatnal kenodott a szuperlagy es mellefogott a Bridgestone a gumivalasztassal.)
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #23069 üzenetére
Az is fog maradni. Gondoljunk csak arra, hogy pl. 10 ev mulva mifele high-tech KERS-es hibridek fogjak a jelenlegi koridoket hozni vagy tulszarnyalni, mondjuk negyedannyi uzemanyagfogyasztassal es tizedannyi karosanyagkibocsatas mellett.
Vegyuk figyelembe, hogy Mosley mar nem sokaig fog pavaskodni az F1 felett, es a csapatok olyan technikai iranyba viszik majd a Forma-1-et amely nekik tetszik.
www.HunnyF1.com