Hirdetés
- Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Megszellőztették az MSI Unify-X alaplapsorozat visszatérését
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Házimozi haladó szinten
- Házimozi belépő szinten
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Asztrofotózás
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Milyen processzort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
-
ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
ph A felfrissült, teljesen moduláris Core GX sorozat két színben kínálja a 650-től 1000 wattig terjedő palettát.
-
Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
lo Működési elv:A gázkonvektorok szerves része a hőmérsékletérzékelő szonda. A szonda egy a termosztáthoz kapilláriscsővel...
-
Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
ma Nem tesz csodát az aktív zajzárral is elérhető AirPods 4, de úgy szól, mint egy AirPods és tompítja a zajokat.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#27070592
törölt tag
válasz #TOTTI #30692 üzenetére
Szia
Ha főleg pályán használod, üzemmeleg blokkal, akkor szerintem nem lenne szabad siránkoznia. Én itt lehet hogy elkövetnék egy partizánakciót és a szervíz tudta nélkül olajat és szűrőt cserélnék az autóban. És ha már esedékes a szervíz, akkor velük nem cseréltetnék olajat. Tízezer kilométer után természetesen újabb csere (gyári specnek megfelelő olajjal, jó szűrővel) és ha ezalatt a tízezer "tesztkilométer" alatt nem siránkozik az autó, akkor a szervíz olaja volt szahar..
Az hogy a szervíz szerint elég csak minden második alkalommal olajat cserélni (húszezrenként?) az a no comment kategória.. -
troll81
addikt
válasz #TOTTI #30685 üzenetére
Ha kéri cseréld le.
ha lehet akkor magad ,vagy olyan helyen ahol a te általad megvett gyári mindent cserélik ki szűrők olaj.
sok szerviz csak mondja a cserét,vagy csak a felét engedi le majd feltöltve boldogan haza viszed hogy kész van.
én mindig magam cserélem,vagy mellette vagyok amig elkészül,(közösen a barát műhelyében) és max 10 ezret megy de ha 9 nél cserélem akkor se pánilolok. -
#TOTTI
őstag
válasz #TOTTI #31903 üzenetére
Sajnos a céges Fiesta, továbbra sem remekel, 90 ezeres szerviz után ami 85 ezernél volt, 2500 autópályás km-el, már bőven a nivó maximuma fölé hígult az olaj, kb., most talán eljutunk addig, hogy érdemben foglalkoznak vele, már azon agyalunk, hogy betoljuk egy Peugeot szervizbe, hátha ott jobban képben lesznek mivel ez már a francia motoros verzió. S
-
molnarpeter
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ukrajnai háború
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- iPhone topik
- Metal topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nők, nőügyek (18+)
- Házimozi haladó szinten
- Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen