- Gaming notebook topik
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Milyen házat vegyek?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Apple notebookok
- Vezetékes FEJhallgatók
- Canon MILC: EOS R és M topik
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp A sokak által várt folytatás premierje már nincs messze, szeptember elején debütál az új rész.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz
xEon1337 #9993 üzenetére
Jól fog az jönni, épp totalcar égéstérben ezekről az elbaszott bonyolult új motorokról van szó, meg hogy széthullanak, használtan mekkora szopás lesz ez a bonyolult technika .. fel fog értékelődni ezeknek a megmaradt szög egyszerű szívóknak a szerepe még, focust még most is kapni az 1.6-ossal, ezek jó vételek lesznek használtan, egyre többen fogják ezeket keresni.
Az olaj mondjuk szerintem tényleg pénzkidobás bele a drágább, ha 10-15k-nként cserélve van, tökéletes bele az alap ford is.[ Szerkesztve ]
-
Mi5u
tag
válasz
xEon1337 #9993 üzenetére
" De így legalább valamennyire hivatalos marad a szervizkönyvem,"
Többet érnek az elrakott számlák az alkatrészekről és az esetleges munkadíjakról. Egy szervizkönyv magában nem sokat ér, bár van aki csak arra izgul az állapot már nem lényeges.
A technikáról meg annyit, hogy mindegy szivó vagy turbós, ha csak városban használták akkor mindenképp lutri.
A szinte állandó hidegüzem miatt hatványozott a kopás. Ezt most értsétek úgy, hogy hiába van meg a vízhőmérséklet az olaj jóval később éri el az optimális hőfokot. Ez téli körülmények között 20-30 perc is lehet.A másik probléma még az olajba jutó üzemanyag ami hígulást és ezáltal az olaj teljesítményének csökkenését okozza. Ugye ez idővel elpárolog(na), de ha nincs meg az üzemi hőfok akkor benne marad mindig egy része. Nem véletlenül van a legtöbb mostani autónál a rugalmas olajcsere periódus, mikor az ECU az adott üzemi körülményekhez igazítja a a két olajcsere között megtehető KM-ek számát.[ Szerkesztve ]
-
Sethdobaloah
senior tag
válasz
xEon1337 #9993 üzenetére
Ma vittem a szerelőmhöz olajcserére a kocsim. 25k volt kompletten (ebben most a belső pollenszűrő is benne volt). Nem márkaszerviz, de ÁFÁ-s számlával ennyi.
Annyira nem baráti ha full feketén is ennyire hozod ki.
(nem, nem tudom mit tesznek bele, de nem is érdekel. 200k km óta ők szervizelik, az autó köszöni jól van, most 390k van benne)...csak én vagyok helikopter?
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Gaming notebook topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Milyen házat vegyek?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- iPhone topik
- Microsoft Outlook topic
- iPad topik
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!