Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Mini PC
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
akkor most elmesélem, hogy én hogy jártam ott ahol én voltam (és aminek természetesen semmi köze a linkelt helyhez iykwim)
1) sikeresen egy zsarolással kezdtek, kiveszik, megnézik, ha nem kell a javítás akkor a vizsgálat mondjuk 25 pénz a szereléssel, ha kell a javítás akkor 35 pénz mindennel. kösszép anyád.
2) sikeresen elkezdtek varázsolni a géppel, és cöcögni, hogy nem jó ez így hogy összes fogyasztót felkapcsolva határérték alatt tölt a generátor, huhuhuhu huhuhu cserélnikellmégidén akkut, valami 50 ezer forintos alkatrészt meg persze a generátort felújítani. négyen nézték a műszert.
2/a) vittem másik, full új és bika AH-s akkut, generátort felújították, még mindig határérték alatt tölt 50 ezres alaktrész csere. megrendeljék most vagy holnapra 70 lesz?
2/c) hajam persze le, aztán a rezidens szerelőm (ess) és egy itteni akku-guru által derült ki, hogy ez gyárilag ilyen, nincs úgy méretezve a generátor, hogy mindent egyszerre tartósan elvigyen, nem csak a fóka ilyen, több más autó is, csak ez már annyira mély víz, hogy kevesen tudnak róla. nem életszerű ugyanis, hogy egyszerre megy a refi a ködlámpa az ablakfűtés a klíma a rádió és a vészvillogó. a tipikus terheléseket meg simán megbírja. ezt valahogy nekik nem sikerült tudni.
3) sikerült úgy összerakni az autót a végén, hogy 3 kruciál csavar anyáját is kézzel lehetett forgatni mire kiértem vele gödre ellen-ellenőrzésre. ha leesik, elhagyom a generátort vagy a szíjat.
4) az autó tárolása úgy történt, hogy beálltak vele a fizető parkolóba, az út túloldalára, a boltnak háttal, felnyitott motorházfedéllel, 'szt dzsaszta, jóezígy kedvesuram, nem kell fizetni parkolójegyet. aztán a helyi erők meg szolgálják ki magukat nívópálcával, gumicsővel, hűtővíztartállyal, ami tetszik, az már nem is vót ott kedvesuram.na ennyit erről a helyről ahol én voltam és aminek természetesen semmi köze a linkelt helyhez iykwim.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
Voltam ma náluk.
A generátorom sajnos kuka. Nem jött ki belőle feszültség még próbapadon se. Csak a jó minőségű akkunak volt köszönhető, hogy 2 nap alatt nem merült le az autóm (kapocsfeszültség 12V volt).
Csere opciót választottam: felújított gyári generátor (made in Italy) 6 hónap garival.
35000 + 6000 szerelési díj. 1 órás akció volt.Ford cuccokból jól állnak, mert focus és mondeoklubból is szinte mindenki hozzájuk jár.
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
- 4MP 4G Solar Power Network PT Camera
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen