Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Rövid videón a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz radi8tor #40424 üzenetére
A leállítással a kenés is leáll és az olaj azonnal elkezd visszafolyni a teknőbe.
Ha jól tudom ez a start stop autóknál is így van. Persze az újraindítás azért nem olyan mint csonthideg blokknál, de akkor sem folyamatos. És az olajnak nemcsak kenési hanem hűtési feladata is van. Mi történik nem folyamatos a kenés és az olajáramlás a hengerfej környékén, üzemmeleg blokkban, a forróbb pontokon? Az olaj gyorsabban krakkolódik, hamarabb kormolódik. Nem drasztikusan, de gyorsabban mint folyamatos kenés mellett.
Ehhez adjuk még hozzá a kitolt olajcsere periódusokat. Kétlem hogy egy ma legyártott autó elmenne félmilliót.A tízszer annyit működtetett indítómotor élettartama már csak részletkérdés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!