Hirdetés
Hirdetés
-
100 eurónak megfelelő összegen nyit a Tecno Pop 9 5G
ma Ennyi pénzért meglehetősen korrektnek mondható az eszköz, csak nyilván drágább lesz, mire ideér.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
Jövőre érkezik a Ghost of Yōtei (PS5)
gp A Sucker Punch csapata a Tsushima folytatásán dolgozik, a premier valamikor jövőre várható.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Most találtam rá a témára és a képeidre.
Mind a két, pontosabban mind a négy tárcsa és a fékbetétek csere érettek.
Szerencsére elöl már cserélve voltak, de már azok is csak a pénzedet viszik.Amikor a féktárcsák elérnek egy szintet a kopásban, fékezéskor kezdik elveszíteni a stabilitásukat. A fékbetétek kis mérték összenyomják a tárcsákat. Ez melegedést okoz, ami koptatja a betéteket.
A melegedés és nyomás repedéseket okoz a tárcsában, ami tovább rontja a helyzetet. A hátsó tárcsán szépen látszik, hogy már nem csak koncentrikus körökben károsodott a tárcsa.A netből ki lehet bányászni mekkora a féktárcsa gyári előírása a minimális tárcsavastagságra. Azt nem érdemes figyelmen kívül hagyni, hiszen biztonsági eszközről van szó. Fékezéskor 2 mm is számít. A plusz 2 mm sokkal jobb mint a mínusz 2 mm, az előtted álló autóhoz viszonyítva a távolságot.
Eladáskor szoktak trükközni a tárcsa vállainak letörésével. Ezért a tárcsa belső felét kell nézni. Onnan nem lehet kitrükközni a kopott vastagságot.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen