Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog (1)

    válasz flymi #32734 üzenetére

    Most találtam rá a témára és a képeidre.

    Mind a két, pontosabban mind a négy tárcsa és a fékbetétek csere érettek.
    Szerencsére elöl már cserélve voltak, de már azok is csak a pénzedet viszik.

    Amikor a féktárcsák elérnek egy szintet a kopásban, fékezéskor kezdik elveszíteni a stabilitásukat. A fékbetétek kis mérték összenyomják a tárcsákat. Ez melegedést okoz, ami koptatja a betéteket.
    A melegedés és nyomás repedéseket okoz a tárcsában, ami tovább rontja a helyzetet. A hátsó tárcsán szépen látszik, hogy már nem csak koncentrikus körökben károsodott a tárcsa.

    A netből ki lehet bányászni mekkora a féktárcsa gyári előírása a minimális tárcsavastagságra. Azt nem érdemes figyelmen kívül hagyni, hiszen biztonsági eszközről van szó. Fékezéskor 2 mm is számít. A plusz 2 mm sokkal jobb mint a mínusz 2 mm, az előtted álló autóhoz viszonyítva a távolságot.
    Eladáskor szoktak trükközni a tárcsa vállainak letörésével. Ezért a tárcsa belső felét kell nézni. Onnan nem lehet kitrükközni a kopott vastagságot.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák