Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • flymi

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz flymi #25160 üzenetére

    9 után kicsivel telefonáltak, h lehet menni a gépjárműért. A jobbos féltengelyben a csavar (ami mint kiderült nem is gyári alkatrész/méret volt) ki volt szakadva és ez produkálta a koppanást sebváltáskor. Mondták, h ha esetleg a későbbiekben megint előjön a tünet akkor csavar csere helyett inkább új komplett alkatrész beszerzése javallott. Egyébként most olyan, mint amilyennek lennie kell, örömbódoccság! :C

    Azért a szervizt választottam, mert ők vállalták el leghamarabb. Igaz a díjazás (gondolom) így valamivel magasabb lett, mintha a privát autószerelőnél csináltattam volna bár nem valószínű. Márkafüggetlen szerviztől szerintem még így sem mondható magasnak a 6000Ft/óra + ÁFA munkadíj. 42700 pénz lett a vége cakkpakk a szelepfedél tömítés cserével és a fűtéscső szivárgás elhárítással együtt.

    /// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

Új hozzászólás Aktív témák