Hirdetés
- Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Megszellőztették az MSI Unify-X alaplapsorozat visszatérését
Hirdetés
-
John Cena hangján is beszél a Meta AI
it John Cena beszél? Nem, csak a Meta AI-alapú chatbotja. De sok más híresség hangján is meg tud szólalni a jövőben.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
ph A felfrissült, teljesen moduláris Core GX sorozat két színben kínálja a 650-től 1000 wattig terjedő palettát.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz gabor9991 #44826 üzenetére
Nálam (1.8 Zetec 2002) lényeges kérdés a leeresztőcsavar pozija is. Az olajteknő jobb oldalán van (menetirányt nézve) és lefelé néz a luk. Ha vízszintes helyen áll az autó és már alig csepeg az olaj, mindig megemelem a bal első keréknél. Még egy szép adag olaj ki tud így folyni. Nem mértem még pontosan mennyi, de egy határozott mennyiség (1-2 deci)
Akkor jöttem rá amikor még hagytam csepegni az olajat de a szűrőcsere miatt fölemeltem a bal oldalát és emelés közben a csepegés határozott csorgásra változott, minél jobban emeltem annál inkább. Azóta mindig emelem a bal oldalát, amennyit az emelő enged.#44827 subaruwrc: a Valvoline fizetett ügynökei vagyunk
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Dying Light
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Asztrofotózás
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- eFootball
- Napelem
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen