- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
It's ME!
újonc
Üdv, jó rég nem volt hsz...
Csak annyit (nem tudom, hogy írták-e már), hogy az edzés 1200-1300 C°-on történik, a megeresztés szerszámacélnál olyan 250 C°-on, és szerkezeti acélnál kb. 600 C°-on. (Itt gondolom a tengely szerkezeti acélnak felel meg...) Ez nem kötelező, de ezáltal rugalmasabb lesz, és egy kicsivel jobban fogja állni a sarat (bár veszít egy picit a ridegségéből/merevségéből.)
Otthon nagyon nehéz lesz ezt kivitelezni, ráadásul nagy esély van arra, hogy megrepedhet a tengely. Én a lehűtésre inkább olajat ájánlanék, mondjuk ezt már biztosan írták korábban...