- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hobby elektronika
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Milyen alaplapot vegyek?
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- OLED TV topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- ASUS ROG Ally
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
PROHARDVER!
A Fallout 4 egy poszt-apokaliptikus szerepjáték, ami a többszörös díjnyertes Fallout 3 és Elder Srcolls: Skyrim játékok alkotóinak legújabb játéka, mely 2015. november 10-én jelent meg Xbox One, Playstation 4 és PC platformokra. A sorozat főbb kiadásai tekintetében ez a rész az ötödik, amellyel a Bethesda Games Studios új területeket kíván meghódítani a nyitott világú játékok terén.
A játék a Fallout játékok történetének legmeghatározóbb napján, a Nagy Háború idején veszi kezdetét, de egy váratlan esemény következtében egy nukleáris háború sújtotta világban találjuk magunkat több, mint kétszáz évvel később. Az események helyszíne ezúttal az Államközösség (The Commonwealth), ami Bostont és a titokzatos Intézetet (Institute) foglalja magába. A játék eseményei a Fallout 3 után tíz, és a New Vegas után hat évvel zajlanak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Warton
őstag
Hogy kell gránátot dobni? Nem tudok rájönni.
-
Warton
őstag
válasz gyimger #5597 üzenetére
A Fallout4-ben viszont megvan a lehetőség, hogy felépítsd ezeket a városokat. Oké, hogy nem fogod, mert iszonyat meló akár egy épületet is összehozni, már vagy 3 órát szántam egy két emeletes épület felhúzásába, de mindig el fogy valami alapanyag, amit össze kell szednem valahol. Építhetsz boltokat, meg igazából bármit, csak meg kell nézni youtube-on, hogy egy-két elvetemült ember milyen városokat húz fel.
Ettől függetlenül tény, hogy a F4 küldetései sokkal egysíkúbbak mint az előző két rész küldetései.
Viszont sokkal több interakcióra van lehetőséged pl. az építkezés, illetve a fegyverkészítés terén. Nekem az F4-ből hiányzik az ammo készítés lehetősége, illetve még nem találkoztam vele.
-
Warton
őstag
válasz hitvanyalak #5600 üzenetére
Nem annyira szeretek moddolni.
-
Warton
őstag
50 óra játék után úgy érzem mintha dolgoznék. Preston állandóan küldözget minden szarér' hugyér', nagyon unalmas, ráadásul a küldik nagy részének komplexitása nem haladja meg a GTA küldetéseinek komplexitását. Menj oda, öld meg xyz-t, gyere vissza a lóvéért. Ja és utána még beszélgessek Prestonnal... Kb. csak a grind miatt csinálom, hogy tudjak karaktert fejleszteni. Valahogy a Fallout előző részeinél kicsit összetettebb küldik voltak. Az nekem szimpatikusabb volt. Az utóbbi küldetések közül, amit megcsináltam a Covenant-os "rejtély" volt, ami megütötte azt a szintet, ami az előző Falloutban volt. Volt döntési lehetőség, hogy melyik oldalra állok, meg ilyenek.
Ha beállok a Brotherhoodba akkor a Minutemenektől automatikusan kilépek?
[ Szerkesztve ]
-
Warton
őstag
Most le vannak árazva a régebbi dlc-k a Steamen!!!
-
Warton
őstag
Város építésben tudna nekem valaki segíteni?!
A lényeg, hogy Sanctuaryban építettem egy épületet, ahová beraktam az összes addig épített generátort és az egyes áramfelvevő pontokra odavezettem lámpákkal meg villanyoszlopokkal, mert már engem zavart, hogy a városban szerteszét vannak szórva a generátorok. A problémám az, hogy nem tudom az áramot az épületből normálisan kivezetni, csak ha kibontom a falat, de biztos van erre valami elegánsabb megoldás.
A másik kérdés, hogy lehet a Railroadot megtalálni, egyszerűen nem tudom, marker sem jelzi őket és teljesen tanácstalan vagyok. Valahol olvastam, hogy valami lámpákat/csatornafedeleket kell keresgélni este, de nem igazán sikerült eddig rájönnöm. Kicsit meguntam Preston meg a BoS hentelős küldijeit, így itt az idő, hogy továbblépjek.
[ Szerkesztve ]
-
Warton
őstag
válasz micafighter #5705 üzenetére
Az a baj, hogy a falra belülre rárakom a conduit-ot akkor a falon belül van áram, tehát a lámpák felgyulladnak, de kívül már nem működik. Most úgy oldottam meg, hogy a fal és a plafon illesztése között kihagytam egy apró rést és ott átvezetem a kábelt. Illetve nem tudom, hogy hogyan, de volt egy olyan fal, ahol a kábelt átlehetett vezetni a belső conduitból a külsőre.
Egyébként megépítettem az első brahmin ólamat, brahmin ketreccel, a brahmin alapból békés vagy kell neki emitter?
-
Warton
őstag
Én se értem ezt... Én imádom ezt a játékot, de még csak 70 órát tettem bele.
Még egy kérdés az emitter milyen távolságban tudja pacifikálni a vadállatokat? Illetve a settlementre betörő vadállatokat is tudja pacifikálni, vagy csak azokat, akik a cage-ből jönnek ki?
Egy komoly állatkert projectbe kezdtem Sanctuaryban. Deathclawt akarok fogni, de ahhoz Yuo Nugi (vagy mi) kell, úgyhogy próbáltam olyan cage-t gyártani, de ahhoz meg Radstag kell, úgyhogy építettem pár Radstag cage-t. Egyszer csak eljutok a Deathclawhoz...
-
Warton
őstag
válasz gyimger #5719 üzenetére
Szerintem a legnagyobb baj, hogy nagyon szétfolyik a játék és nem elég kompakt. Pl. továbbra sem értem, hogy Prestonnak miért kell végtelenítetten adogatnia a küldetéseket, amik csak arról szólnak, hogy juss el egy farmra, beszélj az ottani főnökkel, menj el a közelben lévő raider bázisra ölj meg mindenkit, menj vissza a főnökhöz, beszélj vele, aztán beszélj Prestonnal. És ez megy újra meg újra meg újra... Ugyanilyen a BoS két küldiszettje is a Quartermastery meg a Cleansing. Feltételezem a Railroadnál és az Institute-nál is lesz valami hasonló. Ez nagyon monotonná teszi a játékot.
Meg az is baromi idegesítő, hogy állandóan beugrik egy ablak, hogy az istenháta mögötti falut ostromolják a mutánsok vagy mittomén kik. Egy idő után már menedzselhetetlen ez a rengeteg farm és inkább teher. Úgyhogy nem foglalkozom se Prestonnal se a koszos falvaival.
A másik probléma a loading screen. Úgy vélem, hogy ezen 2016-ban már túl kellett volna lépnie a Bethesdának. Borzasztóan idegesítő, hogy állandóan töltöget a játék. Az F3-ban elnézte az ember, az NV-ben egy kicsit morgott miatta, de az F4-ben már kifejezetten kínos.
Tény, hogy a sztori része gyengébb mint az eddigi Fallout részek. A játék fejlesztés során máshová helyezték a hangsúlyt.
Ezektől eltekintve nekem jobban tetszik mint az NV, simán el tudok veszni ebben az univerzumban is.
Az építős rész telitalálat, már most több időt öltem a játékba mint az NV-be. Főleg, ha még beleveszem, hogy mennyi youtube videót megnéztem a kacsalábon forgó építményekről... A fegyver/armor fejlesztős rész is tetszik.
-
Warton
őstag
válasz micafighter #5727 üzenetére
Én pusztán arra akartam rámutatni, hogy az ismétlődő küldetéseket lehetett volna okosabban, változatosabban csinálni, hogy ne legyen ennyire grind íze a dolognak.
-
Warton
őstag
Na végigvittem a főküldit, 90 óra volt, bár elég sok hülyeséget építettem közben.
-
Warton
őstag
Az normális, hogy kutya csapdából egy világítós vicious mongrel ugrik elő, aminek a neve mellett egy halálfej van??!
[ Szerkesztve ]
-
Warton
őstag
válasz bLaCkDoGoNe #5790 üzenetére
A dudikat én se ismertem.
-
Warton
őstag
Elkezdtem ammot (308) gyártani Sanctuaryban.
Valaki nem tudja, hogy hol lehet komolyabb mennyiségű leadet beszerezni? Mert a Fertilizer és a Copper nem olyan nagy probléma, viszont a Lead nagyon kevés dologban van.
-
Warton
őstag
válasz micafighter #5827 üzenetére
Én meg tegnap Mister Gritzy és Miss Edna esküvőjén vettem részt...
-
Warton
őstag
válasz Chabe89 #5832 üzenetére
Az túlságosan konvencionális lenne. Drogot gyártani és gyerekeknek eladni. Ha pénz kell akkor csinálsz rengeteg ipari víztisztítót, amik telerakják a workbencset tisztított vízzel ingyen, amit aztán eladsz jól a saját venderjeidnek és csak úgy ömlik a caps mint a szemét.Viszonylag rövid idő alatt 500 capset összetudok hozni és csak 2 ipari tisztítóm van.
Azért elég sok baromságot lehet ebben építeni...
Most kitaláltam, hogy tekebábukkal töltöm meg a Junkjetet. Minden bábuhoz kell 3 plastic és 3 wood.
-
Warton
őstag
Valaki építget gyárakat, mert lenne néhány kérdésem.
1. Ha jól látom a porszívó mindent beszív a workshopból, olyat lehet csinálni, hogy automatikusan csak azokat a tárgyakat szívja be, ami ilyen vagy olyan összetevőket tartalmaz. Pl. a leades dolgokat?
2. A sorter hogy működik, mert rá van téve egy futószalagra, de az egyik irányba nem akar működni, vagy kell rátenni valami logickapcsolót?[ Szerkesztve ]
-
Warton
őstag
válasz micafighter #5869 üzenetére
Elkövettem azt a hibát, hogy először az épületet húztam fel és utána a gépeket. Fordítva kellett volna, sokkal egyszerűbb lett volna.
-
Warton
őstag
Tegnap éjjel megvilágosodtam.
1. Mod nélkül nem oldható meg az amit szerettem volna, hogy csak bizonyos dolgokat szippantson be egy adott helyről, azaz válogatás nélkül mindent beszippant.
2. A sorter úgy működik, hogy a szortírozni kívánt componenst vagy objektumot transzferálni kell a sorterbe és onnantól azokat a tárgyakat leveszi a fő futószalagról és elküldi jobbra.Viszont arra is rá kellett döbbennem, hogy Sanctuary nem alkalmas gyár építésre, túl kevés az egybefüggő terület, valami épület mindig pont odalóg ahova nem kell, illetve a folyópart meg annyira egyenetlen felület, hogy nem lenne túl szép. Szóval az eddig elkészített gyárat át fogom költöztetni az autós mozi területére. Egyenlőre azt fogom megcsinálni, ami nem túl komplikált, csak 3 gyártó egységet akarok ammo, armor és egy általánost lehetőleg úgy, hogy nekem ne kelljen a gyártósorra semmit sem tenni, hanem mindent automatikusan szippantson ki a workshopból. A fel nem használt nyersanyagot, illetve tárgyakat pedig egy meghatározott tárolóba (szemetes) tegye.
A trükkösebb rész az lesz, hogy egy-egy gyártó egységbe be szoktak kerülni oda nem való anyagok is, pl. a ceruza alapból be fog kerülni az ammo gyárba, ahol szétválik wooddá és leaddé. A leadet felhasználja a gép, de a wood ott marad. A terv az, hogy azt is valahogy szippantsa ki egy vacuum és kerüljön át a szemetesbe. A probléma az, hogy esetlegesen feltorlódhat benne odavaló anyag is, amit feltételezek, hogy szintén ki fog szippantani. Így ezt újra szortírozni kell, hogy a wood a szemetesbe a lead pedig visszakerüljön a gyárba.
A következő gyártósoros ötletem már ennél is komplikáltabb lesz. Ott a főprofil az, hogy bottlecap mine-ot gyártanék, amihez kell Vaulttec doboz, amit egy másik gyártó egységgel készítenék. A probléma az, hogy mindkét objektum gyártásához kell steel. Interval switchben és egy terelőben gondolkodom, de még nem próbáltam ki, hogy ez hogy működhet. De lehet, hogy maradok a vacuumos megoldásnál...
És még van pofája itt egyeseknek azt mondani, hogy nem elég mély ez a játék...
-
Warton
őstag
válasz micafighter #5880 üzenetére
-
Warton
őstag
válasz micafighter #5886 üzenetére
Meg se vettem, a vault építés nem mozgatja meg a fantáziám. Illetve nem tudom, hogy vaultos cuccokat a felszínen is lehet építeni?!
-
Warton
őstag
válasz csibuka85 #5895 üzenetére
A lényeg az, hogy rá kell kapcsolnod egy számítógépet a gyár áramkörére. Aztán a számítógépbe belépve kiválaszthatod, hogy mit akarsz gyártani és ott kiírja, hogy az adott lőszerhez mi kell pontosan. pl. a 308-ashoz: lead, fertilizer, copper. De mindegyikhez más kell.
Közben fejlesztettem a gyárat. Elkészült a "tisztító futószalag". Ami azt csinálja, hogy kipucolja a gyártó egységeket, amikben rendszeresen ragadnak be olyan dolgok, amik nem is kellenek. Sajnos azt egyelőre nem tudom megoldani, hogy az alap gyártósor és a tisztító egyszerre menjen.
Viszont ha már ilyen sok időt töltök itt a Starlight drive-inben, gondoltam egy kicsit feldobom a helyet egy kocsmával, meg egy bomba kocsmárosnővel.
-
Warton
őstag
Hát nem tudom,én 140 órát toltam ebbe a játékba eddig. Abból szerintem 40 óra volt csak a questezés és 100 óra az építgetés.
Kicsit módosítottam a gyártósoron az előzőekhez képest. Egyrészt a szeméttároló végét közelebb vittem a workshophoz (az emelt futószalag). Másrészt elkezdtem fallal körülvenni a gyárat. Hát elég sokszor kellett a fegyvereket dobálni, hogy ne írja ki, hogy megtelt a falu... Jah és rájöttem, hogy az armor építésnek semmi értelme nincs. Túl sok féle és túl sok anyag kell hozzá és mindig van egy valami ami épp nincs raktáron, így kivettem a gyártásból. Valószínűleg robbanóanyag gyárat teszek be a helyére, de ahhoz demo exp 2. rang kéne, viszont még csak az 1. nél tartok.
"Nagyon bonyolult" kapcsolótábla.
Itt pedig maga a gyár kívülről, a víztisztító felől van a főbejárat, az ezen nem látszik.Balra, ahol a véres bevásárlókocsik vannak pedig a boltok helyezkednek el.Közben elkezdtem építeni egy generátorházat is, ezt fémből, így talán megszűnik a rendetlenség a generátorok tekintetében.
-
Warton
őstag
válasz micafighter #5921 üzenetére
Nem piszkáltam a beállításokat, igazából a grafika nem érdekel túlságosan.
-
Warton
őstag
El tudom adni, de nem egy nagy üzlet. Az eddigi tapasztalat az, hogy legjobban a lőszer és a sima ruha gyár éri meg. Alapvetően olyan dolgot kell gyártani, amihez nem kell sokféle nyersanyag és ami kell az sem olyan nagy számban. Pl. egy ruhához kell 3 cloth és egy ragasztó, a lőszerekhez összességében kell 3 féle anyag, mindegyikből egy-egy. Viszont érdekes, hogy a ruháknál nem mindegyiknél ugyanannyi az érték. Tehát egy fekete öltöny többet ér mint egy casual ruha, viszont ugyanannyi anyag kell hozzá. Erre érdemes odafigyelni. Az armor és a fegyver gyártás nagyon felejtős. Rengeteg nyersanyag kell hozzá, ráadásul sokféle.
-
Warton
őstag
Tud valaki mondani nekem egy settlementet, ahol viszonylag nagy egyenletes tér van és a workshop nem épületben van. A Starlight drive in-t kezdem kinőni és oda már nem akarok még egy gyárat felhúzni, de a többi settlement, amiket eddig felfedeztem nem igazán alkalmas arra, amit szeretnék. Persze lehet, hogy kínomban lebetonozok egyet teljesen...
A kész gyárral a háttérben:
Csak a segédlétrákat kell majd még eltávolítani, meg egy kicsit növelni a lámpák számát, de ahhoz már nagyon kéne egy fusion generátor. -
Warton
őstag
válasz micafighter #5933 üzenetére
Megnéztem az Abernathy Farmot is, de nem igazán tudtam hoppert kötni a workshopra úgyhogy nem jó. Az Egret Tours Marina volt még egy másik kandidátus, mert tök jó nagy tér van ott, viszont ott se sikerült a hoppert megfelelő helyre tenni, sok sok próbálkozás után se. De végülis a napfényes Sunshine Tiding Co-Op lett a nyerő. A központi épületkörül lévő kisebb faházakba tudok különféle boltokat tenni.
1. terv, ami a sorterek miatt bukott meg, meg aztán nem volt túl elegáns a futószalagot kivezetni a pajtából.
Végülis a pajta másik oldalára tettem át az egész gyárat:
Az alap:
A félig-meddig működő gyár:
A lényeg, hogy bottlecap mine-t gyártok és a hozzá való uzsidobozt is itt fogom megcsinálni. Egy picit bonyolultabb lesz, mint a másik gyár, itt már interval switchet fogok használni az acél szortírozásához. Érdekesség, hogy a vault-tec lunchbox nem minősül dolognak, hanem misc-nek, így sorterbe se lehet tenni. Ráadásul az acél sorternek se tűnik fel, hogy acél van benne... Nem tudom, hogy ez bug vagy szándékolt dolog, de elég nagy baromság.
-
Warton
őstag
válasz micafighter #5952 üzenetére
Együtt tudok élni a problémával, csak megjegyeztem. Annyi, hogy a Workshopból nem fog bekerülni a gyártó üzembe, hanem a "szemétbe" kerül.
-
Warton
őstag
Jön augusztus 20, úgyhogy én is egy új dilibe kezdtem: FIREWORKS!!!
A képen a prototípus-próba jellegű dolog, egyelőre két ágyúval, interval switchel és XOR típusú logic gate-tel:
Azért kell ez a sok szar, hogy ne egyszerre lőjjék ki a tüzijátékot, hanem összevissza, még kell egy kicsit finomhangolni a dolgot, de alapvetően kb. az történt, amit szerettem volna:
A másik dili pedig a JUNK MORTAR...
Csúcs ez a játék, százszor jobban tetszik mint a Fallout3...
[ Szerkesztve ]
-
Warton
őstag
válasz micafighter #5985 üzenetére
Én nem modolok. Semmi kedvem ini fájlokkal szórakoztatni magamat, ahogy itt a kollégák felettem.
A Junk mortar a Contraptionsban van benne vagy a wasteland workshopban nem tudom pontosan.
Amúgy beleszaladtam egy bugba. A Sunshine Tiding Co-Opban az összes legyilkolt zombi holtteste időről időre újra megjelenik, ha elmozdítod őket és JUnk Mortarral kilövöd őket az űrbe akkor is.