- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
PROHARDVER!
A Fallout 4 egy poszt-apokaliptikus szerepjáték, ami a többszörös díjnyertes Fallout 3 és Elder Srcolls: Skyrim játékok alkotóinak legújabb játéka, mely 2015. november 10-én jelent meg Xbox One, Playstation 4 és PC platformokra. A sorozat főbb kiadásai tekintetében ez a rész az ötödik, amellyel a Bethesda Games Studios új területeket kíván meghódítani a nyitott világú játékok terén.
A játék a Fallout játékok történetének legmeghatározóbb napján, a Nagy Háború idején veszi kezdetét, de egy váratlan esemény következtében egy nukleáris háború sújtotta világban találjuk magunkat több, mint kétszáz évvel később. Az események helyszíne ezúttal az Államközösség (The Commonwealth), ami Bostont és a titokzatos Intézetet (Institute) foglalja magába. A játék eseményei a Fallout 3 után tíz, és a New Vegas után hat évvel zajlanak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
"How To Add 21:9 (Ultrawide) Support:
To run Fallout 4 at 21:9 without issue simply open Fallout4Prefs.ini in your documents (or just search for it), and change the following lines to how they are below:bTopMostWindow=1
bMaximizeWindow=1
bBorderless=1
bFull Screen=0
iSize H=XXXX
iSize W=YYYYHere XXXX is whatever your horizontal resolution is aand YYYY is whatever your vertical resolution is. Next do the same for the second Fallout4Prefs.ini located in wherever you insalled steam, then open steamapps, then common, then Fallout 4, then Fallout 4 again.
Do you need any more help? Tell us in the comment section below."
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
sagajr78
tag
Az egér jobb és bal gombjával lehet forgatni, illetve az egér görgővel közelebb hozni vagy távolabb tolni az éppen kiválasztott, lerakni kíván elemet.
Illetve ha már közelebb nem tudod hozni görgővel, akkor marad az, hogy mozogsz vele, esetleg leteszed egy helyre, közelebb mész, megfogod és újra forgatod, mozgatod ahogy tetszik.Kareszovics:
Ha vörös a kijelzett szám az nem feltétlenül azt jelzi, hogy kevés, hanem hogy van olyan készüléked amihez nem jut el az áram. Van amit direktben össze kell kötni az áramfejlesztővel vagy csatlakozók segítségével eljuttatni hozzá az áramot. A csatlakozók meg a direkt bekötést nem igénylő fogyasztókat (TV és lámpák) nagyjából 5 méteres körzetben tudják működtetni, ha a csatlakozóhoz oda van vezetve az áram vezetéken.[ Szerkesztve ]
-
sagajr78
tag
kp59:
Alapvetően konzolra és gamepad-re lett írva a játék csak kapott a PC is egy átiratot. Ezért olyan az irányítás amilyen.
A billentyű kiosztás (irányítás) átállítható (ha nem is minden). Nálam például a t-n van a workshop/TPS nézet nem az alapból beállított v billentyűn.Menet közben építés meg csak olyan helyen hívható elő, ahol van workshop és annak építési határán belül tartózkodsz.
De egyébként meg a workshop-hoz odamész és aktiválod akkor onnan utána el is tudsz ám mozogni, tehát ez az építés és mozgatás nem kellett volna problémát okozzon már ekkor sem.SAMG3:
5-ös Int-nél 30% az esély az extra (akár tripla) XP mennyiségre, afölött egységesen 20% marad (ez a minimuma a perk-nek amit ad), míg 5 alatt minden hiányzó INT pont +5%, azaz 1-es INT esetén +50%. Tehát a bónusz minden INT érték mellett meglesz, az fog változni milyen gyakran aktiválódik a szorzó. Magasabb INT esetén meg az időtartam is csökken amíg érvényesül az idiot savant hatása (már 5-ös INT esetén is már rövidebb, fölötte meg fele annyi ideig tart, mint 4-es vagy kisebb INT esetén).[ Szerkesztve ]
-
sagajr78
tag
A mozgásképtelenség akkor valóban abból adódik, hogy átraktad nyilakra a mozgást. A nyilak ebben a játékban inkább a menükben való mozgásra vannak beállítva, a karakter mozgatását jobb meghagyni a WASD beállításokon, különben nagyon kényelmetlen és rettentő hosszú lesz az építése bárminek, mert az egérrel forgás nem fog segíteni a legtöbb helyzetben az egyes elemek, bútorok és más dolgok pozicionálásában.
-
sagajr78
tag
kp59:
Az adott perk-ből kell felvenned az adott fokozatot.Ha rendelkezel a perk-hez szükséges mennyiségű tulajdonság ponttal (tehát látszik a perk a perk táblán, nem csak a körvonala), akkro arra szintlépésekkor kapott perk pontjaidat el tudod költeni. Minden perk első szintjéhez elég annyi, ha megvan a szükséges értéken a tulajdonság (ideiglenes bónuszok nem számítanak, tehát ruha, meg drogok és egyéb dolgok nélkül, az alap értéknek kell annyin állnia). A későbbi rangokhoz már el kell érni egy bizonyos szintet is és kell természetesen a perk előző rangja is.Mikor bármi tárgyat le akarsz gyártani (mondjuk chem station esetében) vagy módosítani akarod azt (weapon/armor) akkor jelzi a program nem csak azt, hogy az adott módosításhoz miből mennyi kell, de kijelzi a szükséges perk szinteket is amik kellenek hozzá.
Vikthor:
Ha már felrobbantottad az Institute-ot, akkor ennyi, a többi frakció fő feladataihoz már nem férsz hozzá, a BoS vonalon meg csak akkor kapsz a léghajón nem ismétlődő feladatokat ha az ő sztorijukat csinálod (ekkor ugye értelemszerűen a többiek hasonló sztori feladataitól esel el). Csak az egyik frakció sztoriját tudod végigvinni egy karakterrel, mert Institute csak egy van és a Railroad/BoS/Minutemen célja annak likvidálása, míg az Insitute-é meg a BoS és Railroad likvidálása és a fentiek megregulázása. Mindegyik sztoriszálon van vagy 3-5 db egyedi feladat, Institute esetében ennél kicsit több. Shadowguard:
Olyan mod nincs és szerintem egyhamar nem is lesz. Ahhoz az kéne, hogy az AI magától tudjon épületeket telepíteni, maga kezelje a saját alapanyagait és más hasonlók. Jelenlegi játékban ezt sima modolással nem nagyon lehet elérni, ahhoz igen alapos bővítés kéne. Ha zavarnak a kopácsolók, akkor tegyél fel olyan modot, ami a hulladékokat és romos épületeket eltakarítja a fenébe azt akkor nem fognak kopácsolni. Ellenben minden olyan lesz ahogy te szeretnéd, nem kell romokat kerülgetni.[ Szerkesztve ]
-
sagajr78
tag
A szintlépésnél kapott pontot teheted tulajdonságra (ezek a SPECIAL, tehát Strength, Perception és így tovább értékek) vagy perk-re (ezek meg az egyes tulajdonságok alatt lévő 10-10 különféle dolog.
Azokra a perk-ekre tudsz pontot tenni, amelyik színesek, nem pedig szürkék és szaggatott vonallal vannak körberajzolva. Ha ez utóbbit látod, akkor még nincs elegendő pont azon a tulajdonságon amihez a kérdéses perk tartozik, hogy megvehesd a kérdéses perk első rangját.
Amikor ráviszed a kurzort egy adott perk-re, akkor lesz ott az ismertetője alján egy olyan, hogy Requires: és odaírva a szükséges tulajdonság érték, illetve ha van egyéb követelmény akkor az is. Az ALT-ot lenyomva mikor így nézelődsz, ugrik egyet a leírás a perk következő szintjére és akkor láthatod ahhoz mi fog kelleni. Tehát tudni fogod, hogy az adott perk második, harmadik, magasabb rangjához hányas szintű kell legyen a karaktered mielőtt felvehetnéd. A Perk-ek szintjei sorban jönnek, tehát ahhoz hogy felvehesse a karaktered a Gun Nut perk 3-as szintjét, előbb meg kell lennie neki az 1-es és 2-es szintnek is, plusz el kell érje a 25-ös szintet (a 4-es ranghoz már 39-es szint kell). Ha minden feltétel adott, akkor a perkre nyomva megtanulja a perk adott szintjét a karakter és egyesével tudja majd fejleszteni azt ha a további rangokhoz már adottak a feltételek.
A sima fegyverek fejlesztéséhez a Gun Nut perk kell elsősorban, a távcsövek fejlesztéséhez még hozzájön a Science perk is (minél jobb a távcső, annál magasabb szint kell ebből a perk-ből). Energia fegyvereknél (lézerek, plazmák, radiation gun, railgun) Science perk fejlesztése szükséges ha tuningolni szeretnéd azokat saját magad. Közelharci fegyverekhez a blacksmith és egyes esetekben mellé még a Science perk fejlesztése kell (a sokkoló effektekhez egyes fejlesztéseknél). Végül marad az Armorer amivel meg a páncélok darabjai fejleszthetőek, de itt is befigyel a Science perk nem egy esetben bizonyos öltözékekhez.
Ez a jelen rendszer semmivel nem bonyolultabb mint a korábbi Fallout játékoké. Ott Skill a szint mellett adott skill és tulajdonság értékhez volt kötve az adott perk felvétele, itt csak tulajdonság és szint kell meglegyen. Tehát egy tényezővel kevesebbet kell figyelembe venni.
[ Szerkesztve ]
-
SaGa59
őstag
Az, hogy a tulajdonságokra (S.P.E.C.I.A.L.) is tehetsz pontokat, a korábbi Falloutokban nem volt lehetőség. Amit kiosztottál magadnak az elején, meg amit a bobblehead-ektől vagy a ruháktól kaptál, annyi volt és kész. Ezzel, hogy ezekre is lehet osztani és nincs levelcap, mindent ki lehet maxolni, ami annyira nem tesz jót a szerepjáték részének, de lehet önkorlátozva is játszani. Az elején eldöntöd, milyen karaktert játszol (okostojás, rábeszélő mester, tolvaj, török-zúzok harcos, mesterlövész, lopakodó orvgyilkos, stb) és annak megfelelően osztod el a pontokat az elején, figyelve, hogy az adott karakterhez milyen perkek kellenek, minden S.P.E.C.I.A.L. képességre annyi pontot téve, hogy azt már elérhesd. A házadban lapuló S.P.E.C.I.A.L. könyvről ne feledkezz meg, az abból kapható pontnak is hagyj helyet, meg a figuráktól kaphatóknak is. Vigyázat, a perkek csak az alapban, ruhák által adott módosítók nélküli pontjaid alapján nyílnak meg.
A korábbi falloutok kicsit bonyolultabban kezelték a fejlődést, és több volt a kötöttség, ebben gyakorlatilag azt csinálsz amit akarsz, legfeljebb kicsit várnod kell, míg eléred a megfelelő szintet és pontszámot.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
micafighter
nagyúr
Építős menüben kell hozzárendelni valakit ugyanúgy mint ha zöldségekhez rendelnéd. Gépen V betű hosszan, ez az építő modot hozza elő, egeret ráviszed egy telepesre, E betű, majd ráviszed az egeret a boltra és szintén E betű (Assign). Jobb oldalt fent építő módban látni fogod hogy a piros emberke zöldre vált mikor a bolton az egered, illetve bal fent lesz rövid ideig egy üzenet hogy This resource has been assigned, ezek jelentik hogy sikerült hozzárendelni a bolthoz a telepest. Az adott telepes beáll a boltba és vele tudsz majd barterezni a bolt nyitvatartási idejében.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobilinternet
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...