- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- E-book olvasók
- Fujifilm X
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-NoVa-
őstag
válasz hobizoli #102456 üzenetére
Azért egy random Criticalmassre csak összerángattunk 80k bringást, és úgy általában is a bringautak és a munkahelyi bringatárolók kihasználtságából nem úgy néz ki, hogy annyira kevés lenne.
És nem értelmezték újra, csak vészmegoldásként 1-2 hónapra visszacsinálták, hogy a szeptemberi őrület kevésbé fájjon amíg lefutnak a felújítások.
-
eattila
csendes tag
válasz hobizoli #102458 üzenetére
Szerintem úgy általában minden út a legnagyobb ötlet. Lehet ugyan annyi a bringás, csak nem látod. Mert amíg 100 autó már soknak látszik, és nem oszlik úgy el, 100 bringás meg eloszlik.
Vagy 100 ember autóban az 70 autó is lehet, vagy 100. Ami nagyobb területet foglal, mint 100 bringán 100 ember.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
hobizoli
nagyúr
válasz -NoVa- #102459 üzenetére
most nyaron neztem tobbszor is, a szep nyari napon a 15-16k db-nal tobbet nem szamolnak a forgalomszamlalok cangara
az bp lakossaganak 1%-s sincs, ha meg az agglomeraciobol bearamlokat is nezem, akkor inkabb a 0.5%-a
es ez is egy szep napsutetses napon ennyi, most ebben a takony idoben ez is lecsokken, telen elvetve latni bringast a varosban
eves szinten nezve is 0.1% koruli a szamuk
de arc meg foleg duma akkora volt hozza, mintha stabil 2 szamjegyu lenne
es erre elvontak a forgalmi savok 50%-t
persze hogy ujra ertelmeztek a savelzarast, amikor siman latszott, hogy nem jonnek a szamok, es csak a pofa volt a nagy, nem a letszam
nem mellesleg a dugoban araszolo autonak kb vegetlen a fogyija, ezzel a levegominseg is romlik, ami ellen meg pont ezzel akartak kuzdeni
bejott nagyon
kozben a hujegyerek vitezy meg a 20-30eves tavlati tervekben elore gondolkodva mar most csinalja korlatozasokat, de alternativa ra jaaaaa az nincs, meg majd tizensokev mulva lehet elkeszul az elso uteme, es meg egy kapavagas se tortent, meg tervek vannak rola, amik 40 eve is voltak
mindenbol urallomas komplexumot akar csinalni, amivel csak 3-5x annyiba kerul, mint ami funkcionalias mukodve is pont ellatna ugyanazt amire kell
ez a kivisszuk a Blaha-ra a 28/37 vilit a Nepszinhaz utca-bol, ez is mi a raknak kell?
es akkor mell a vilagmegvalto erv melle, hogy igy 50m-l rovidebb utja lesz a leszalloknak a metrolejaroig, a mostaninal
aaaasztaqrvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tuti tobben is fogjak hasznalni akkor, aha, de... viszont egy tiz-tizenotmilliardot el lehet qrni erre istöbb drón kell ;P
-
eattila
csendes tag
-
Jahno
őstag
válasz eattila #102462 üzenetére
"100 bringás meg eloszlik."
Jászainál míg várod a villamost az pont számolható ott is meg máshol is /lámpaváltásra. Kezdjük előről ugyanazt? Enperával az elmúlt 3 évben legalább 5 órát ácsorogtunk a Bálna környékén, ahol csúcsterhelés is volt álló bicajokból, eutektikum kiverte a plafont, mellette az úton is kiemelt forgalom, de autókhoz nehezen mérhető. Kivéve a szabálytalanok, ott szintén sok volt múltkor is. És a fehér Csepelt ki kellene dolgoznom...
-
eattila
csendes tag
-
Jahno
őstag
válasz eattila #102467 üzenetére
Ezért nem alapterületen elmélkedem, hanem mondjuk /lámpaváltás vagy /óra. Tán nagy számot a Szabadság híd budai végénél lehetne mérni, ott sokan hajtanak le és elég jelentős a rakparti forgalom. Ja, és Margit-sziget, ott ugyanazt a pilótát sokszor meg lehet számolni :-D Tudja a tök, tuti vannak rá mindenféle felmérések, mert körút felé mostanában nem is jártam és mivel alsó rakparton gyorsan lehet közlekedni így már nem várok annyit asszonyra, ezért jó ideje nem lesem a sirályokat, Duna állását, gyalogokat, bicajosokat és irányonkénti autós kanyarodókat sem
-
hobizoli
nagyúr
válasz eattila #102462 üzenetére
viszont sokkal gyorsabban halad
amikor volt az animacio a buszrol meg az autorol, csak azt felejtik el, hogy a busz az 15 percenkent jon 1x, es amig nincs ott, az auto akkoris haladhat ott tole tok fuggetlenul, sokkla tobb auto elmegy ott kozben, mint ahanyan a buszon utaznak
pentek este az Ecseri uti BK-nal szoktunk bandazni, 10-11perc alatt odaerek kocsival a 18ker-bol
ha nagyon nem jonnek ki jol a lampak, akkor 14-15perc
ha ledzsesszelnek ide a 50-s vilimegalloba, akkor 20-22perc csak a Hatar ut akkor, ha takkra akkor er a megalloba amikor en is, es nem kell varni ra
akkor onnan meg metrozni/metropotlozni kene az Ecseri-ig, meg a koltsege 4 vonaljegy =1500HUF
este ha varok a vilire, meg varok a metora 45 perc eljutni ugyanda a tomegkozelkedve, mint az autoval
az Alza-t oda-vissza megjarom 45-50perc alatt
masik szitu Moricz Zsiga korter-n egy alternativ szinhazban volt egy interaktiv szini eloadas 18:30-tol, haztol hazig 19perc volt az ut autoval
ennyi ido alatt Hatar ut nem lett volna meg, aztan meg a M3 metro meg az M4
parkolni meg ott alltam meg a MZs korter oldalan a taxik elott egy tok ures parkoloban, de ha nagyon nincs hely, akkor ledobom az Alle-ban es visszasetalok 300m-t
Bp-n a reggeli meg a delutani csucson kivul siman lehet kozlekedni autoval is, az a nap maradek 20-21oraja, de azt is agglomeraciobol bearamlok okozzak leginkabb
ezek a 0-24h-s orokos dugo fantazialgatasok qrvajol hangzanak, csak nem igaztöbb drón kell ;P
-
eattila
csendes tag
válasz hobizoli #102469 üzenetére
Lehet. Szerintem van létjogosultsága a bringázásnak. És kell neki hely is, ahol lehet bringázni biztonságosan.
Én pl főleg vezetek. De a bringásoknak is kell hely és lehetőség. A mi mennyi időhöz nem tudok hozzászólni. De itt reggel a gyerekkel suliba menni gyalog 10 perc. Autóval 5, meg sok ideg, hogy lesz e parkoló, hol lesz, stb. Szóval gyaloglunk.e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
-NoVa-
őstag
válasz hobizoli #102463 üzenetére
Rosszul értelmezed az egészet. Nem cél, hogy városban autózni jó legyen, sőt. Nem az a cél, hogy a mostani bringásoknak elegendő legyen az infrastruktúra. A cél, hogy kényszerítse ki az átállást idővel, akár a bringára, akár a tömegközlekedésre, home officera, a hosszútávon élhetőbb városért. Néha nem úgy szolgálnak ki a legjobban, ha a kis rövid távú kényelmedet segítik.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #102474 üzenetére
Valaki meg úgyis szpolni fog, mert multifunkciós mindenkinek is jó megoldás nyilván nem létezik. Én jövök-megyek mindennel, bár a bicajt mostanában nem vettem elő. Az meg konstans, hogy első ilyen Index cikk alatt ugyanaz megy, hogy egész évben bicajszezon van, létrát cipelek nem ülhetek BKVra, minden nap nagybevásárlok, nagymamát viszem kórházba, órákat ülök dugóban, ne vegyél Tescoban szemetet, hülye UPC bérenc, jahh, elkalandoztam :-D
-
Samott
addikt
válasz -NoVa- #102474 üzenetére
Pont a napokbankerult megint a szemem ele a Getaway in Paris, a 30-as altalanos sebessegkorlatozas kapcsan. Nem a forgalom nagysaga volt megdobbento (hiszen kora hajnalban forgattak) hanem az ures utcak. Hogy nem parkolnak autok minden egyes negyzetcentimeteren.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
hobizoli
nagyúr
válasz -NoVa- #102474 üzenetére
eddig is tudtak ott tekerni, kikerultek oket, osztjoido
kb mindenki leszarta, es elfogadtak, hogy a bélanak tekerhetnekje van, hogy a napi km hianyat lekuzdje
erdekes modon a bringasok ezt forditva nem akarjak elfogadni
meg erdekes modon pont ok az egyetlen olyan kozlekedesi fajta, amire mindenki ugat, gyalogos is, az autos is, a tgk-s is, meg a buszos is... nyilvan mindenfele valid ok nelkul, hat persze
meg jonnek ezekkel a huje legbol kapott peldaikkal, hogy 2 utcasarokra is autoval mennek
nem, nem mennek
mert ha el is menne ennyire, akkor nem tudna visszaallni
meg a belvarosi egyiranyu utcakban ugyanoda visszaforogni, meg a 7ker-i lezarasok nelkul is tobb ido, mint siman lesetalni
ekkora tavra pont senki nem fog autoval elmenni a fentiek miatt, csak ok fantazialgatjak ezt ossze, meg allitjak be tenykent(!)több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz -NoVa- #102474 üzenetére
aha... es van ra tomegkozelkedes mar kiepitve? jaaaaa, az nincs
de a megoldasi listat a vegen kell kezdeni, hogy elobb johessen a pezsgobontas
jonnek ezek a qrva jo parizsi meg a madridi peldak a korlatozasokra, aztan megnezed hozza annak a gyorsforgalmi tomegkozelkedeset ott meg a mai Bp-it es egy dimenzio diffi van csak a ketto kozott... vagy inkabb ketto is
ezelott 80-90 evvel is nagyobb volt a madridi metrohalozat, mint a mostani(!) bp-i, es akkor Madridban sem eltek tobben, mint ma Bp-n
1-1.1millio lakosa volt 1940-s evekben Madridnak es 4 metrovonala volt mar akkoris, ami akkor nagyobb halozat volt kiterjedesben es km-ben mint a mai bp-i, azota meg a tobbszorose lett annak is, es nem azert tudott a tobbszorose lenni, mert keves volt, es kis kiindulasi alaprol lehetett nagyot noni kis fejlesztessel is, hanem eleve tobb lett tobbszor tobb
mirol beszelunk.....?
1-s vili reggeli meg delutani csucsban takkra tele vantöbb drón kell ;P
-
-NoVa-
őstag
válasz hobizoli #102479 üzenetére
Nem. Eleve nem úgy kell kinézzen, hogy a házadtól a bányáig kiépítenek villamost, mert ha jó közlekedni autóval, akkor úgyis azzal indulsz el, hátha el kell kanyarodj a világ másik végére. A kényelmetlenséggel már elkezdték a folyamatot, és működik is amúgy jól. Én sem vettem a gyerekek előtt autót, pedig bőven 30 múltam, a mostani fiatalok úgy ahogy van a jogsit is egész nagy arányban leszarják már, és fintorgás nélkül gördeszkáznak/bringáznak közlekedési eszközként tekintve járuk, szóval a folyamat halad, csak nem úgy, ahogy pont te elvárod.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #102480 üzenetére
Napi autózás riport: reggel kicsit nagyobb forgalom, késve is indultunk, erre ugyanannyi idő alatt értünk be. Hazafelé fél óra, lendületből jöttünk Csepelig. Utána postára el, majd onnan Corvin mögé és Kőbányára, majd vissza Csepel. Utóbbi kör bruttó 1 óra alatt meg volt.
Pedig KariGeri próbálkozott erősen, hogy hátráltasson, de nem jött be
Oszt értem én, hogy faszé jövökmegyek, de megint akadt kis seftelnivaló, haver kért kölcsön mikrofont, rögzítőt, videós lámpákat és ez is egy adokkapok biznisz, ha már hétvégén eskövőzöm akkor adott egy táskányi fotós cuccot játszódni. Még csak az első rekeszbe lestem bele, aztán bontogatom tovább:
-
npera
újonc
Ez volt már? Jóember egy robot által "tartott" széken ül. És a robot mozgatja. Nem is akárhogy.
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #102480 üzenetére
Japp. Ez eléggé aggasztja az OEM-eket, hogy a mai fiatalokat tényleg nem érdekli az autó. Az értelmesebbek ezért nem is feltétlenül az eladom az autót és utána az élete 90%-ban áll valahol a doboz modellben gondolkodnak a következő 10 év utántól.
Volt a TC-n valami clickbait, hogy a VW ki fogja vezetni a kézi váltót. Ha az ott hőbörgők a kötelező sebességkorlátozásra gondolnának vagy az EU-ban is mindent logoló (mint Kínában már pár éve) fekete dobozra vagy az AlcoLock-ra személygépkocsiban, akkor mi lenne? Mert sokan még ott vannak megragadva, hogy elveszik a vezetés élményét. Ja, mert sima közlekedés közben élmény kavarni a váltóval a dugóban araszoláskor.
Ha a környezetre és társadalomra háruló kárt a kényelmességből autózás után visszavezetik az autósra, akkor az kábé meg is fogja oldani a dolgot. És értem én, hogy kellene alternatíva, de ameddig a nagy massza nincs rákényszerítve a váltásra addig nem is lesz változás.
Nekem is feje tetejére fog állni kábé minden, ha nem lehetne csak úgy autókázni, mert persze kényelmes dolog beülni a dobozba és csak úgy odagurul az ember kábé akárhova fejedelmi kényelemben.
Bringán el tudok hozni nagyobb csomagokat a boltból, de én is seperc alatt tudok találni példákat olyan bevásárlásra, amit nagyon nem szívesen intéznék bringával. Ezek egy jó részét viszont egy Bullitt már el tudná látni. Ha nem lenne autónk, akkor egy Bullitt kábé azonnal kellene helyette. Meg egy olyan 35-kilós egykerekű utánfutó kisebb vásárlásra. Ha elázok, akkor elázok, eléggé vízhatlan vagyok, ha már minden ruha átázott rajtam, utána már nem ázok "beljebb"
-
Samott
addikt
válasz npera #102484 üzenetére
Par eve irtad hogy a kezivalto (meg a juzer aki rangatja) kb. kib.szas a hajtas minden reszevel. Az a fura hogy ilyen sokaig huzta. Az uj C merciben sincs mar. Csak automata.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
válasz Samott #102486 üzenetére
Nagyon sok szempont szól az automata mellett, nem csak a pénz. A teljesség igénye nélkül:
- variáns fenntartása pénz
- tengelykapcsoló terhelése
- motor kalibrációja macerásabb
- valós emissziót nehezebb kontrollálni
- fogyasztás gyengébb sofőrrel rosszabb igazából (nem mindenki Fittipaldi)
- elektrifikáció nehéz kézi váltóval
- menetbiztonsági megoldások nehezebbek kézi váltóval
- akármilyen AD kábé reménytelen kézivel
- motor hamarabb eléri az optimális kenést és emissziót automatávalKifejezetten teljesítményre orientált kocsiknál a kézivel lassabb és veszélyesebb is az átlag sofőr. Egy jól kalibrált automata után a kézi váltó sima közlekedésre kész nyűg. Most nem a Ford PowerShiftre vagy a BMW E60 M5 SMG-re gondolok, az egy határ sz@r volt valójában utcai használatban.
-
zetor2000
senior tag
válasz Jahno #102421 üzenetére
Értem, de néha nem az van, hogy kiszárad, és működik, hanem.
Most volt a kezeim közt egy telefon, a gazdája megáztatta mosószerben, na, az nem jön helyre, mert a mosószer feloldott pár dolgot, amit nem tudok helyre hozni. Csatlakozók is korrodáltak, akku is kampec. Talán a hátlap és az ujjnyom olvasó illetve a SIM tálca menthető. A többi lapát.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
hobizoli
nagyúr
válasz npera #102484 üzenetére
egyebkent kajak nem ertem mit riiiinak ezen annyian... eleve 4-5 ev mulva elkezdik kivezetni a ICE motoros vasakat is, a BEV-kben meg nem igazan van valto mar most se, csak egy sima hajtomu lassito attetellel, osztjoido
a teaskannaban van egy ket fokozau megoldas, de szerintem a nextgen abbol is megy a levesbe'
foleg miutan reverse engineering-ben szetszednek egy Pokróc Model S-ttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz -NoVa- #102480 üzenetére
tovabbra sem a feljeszteseket csinaljak, hanem az akadalyozast, mikozben a BKV jelenleg is kapcitas gondokkal kuzd
ugy akarnanak atterelni tomegkozelkedni, hogy eleve nem birjak elszallitani az utasokat csucsidoben most se
M4-re nem tudnak tobb jarmuvet beallitani, mert egysezruen nincs
1-s vilin olyan allapotok vannak reggel meg delutan, mint japan vonatoknal meg a metron"erre" meg hova kene, hogy megjelenlen par tizezer autot lerako uj utas is?
ekkora varosban 150-200km gyorsforgalmi tomegkozelkedesnek kene minimum lennie, ha ezt az autot lerakos dolgot komolyan gondoljak, ird es mondd es a negyede sincs ennek
ami van is, az is ott jar ahol 120(!!) eve volt a varos hataraM1-nek reg ki kene jarnia a Duna alatt a budai oldalra, meg a korvasutig Rakospalotanal
M2 a BAH csomoponton at minimum a Budaörsig az M1M7 bevezetoig, meg keleten a tervek szerint kijar maaaaaaaajd Godolloig 203x-ben
M3 Kapmegyer/dunakeszi- Ferihegy2
M4 Torokbalint M0M3 kerksztodes a Polus/Azsia centeren tulezek csak mostani
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-NoVa-
őstag
válasz hobizoli #102497 üzenetére
Nem. Nem érted a városfejlesztést. Ha szar közlekedni, akkor először a fölösleges közlekedést lehet elhagyni, aztán pedig át kell gondolni, miért szar, és változtatni. Nem a városnak, mindenkinek. A bankszektor átvonult a belvárosból a Vácira, mert ott lehet parkolni, és közlekedni. A környezetében lakóparkok nőttek hegyekben, aki oda költözik, az kb átgyalogol dolgozni. Az emberek lassan csak rájönnek, hogy nem kell mindenáron 50km-re keresni munkahelyet, a cégek meg az olcsó négyzetméter helyett a közelben elérhető munkaerő szerint választanak telephelyet. Ez is már régóta zajló folyamat, semmi új nincs benne. Ha túl sokmindenkit kell messzire vinni, akkor ott rossz helyen vannak a dolgok, nem a közlekedés szar.
-
eattila
csendes tag
válasz hobizoli #102495 üzenetére
Azért, mert ha baja van, akkor drágább. Karbantartásra is jobban kell figyelni. Illetve a büdös életben nem vezettek még automatát, vagy csak 1x. És vagy nem tudják miről hadoválnak, vagy szokatlan volt és bú. Ennyi.
+tetszés szerint fűszerezhető: karigeri, elmútnyócév, gyurcsány, orbán, hideg van, meleg van, nem esik, esik.e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
npera
újonc
válasz hobizoli #102479 üzenetére
Ez egy elég komplex probléma, ezért is szokták tipikusan több területet felölelő kompetenciával kezelni.
Ha igazán drasztikusan akarnád megoldani a problémát, akkor elő kellene venni a drákói szigort, meg a bulldózereket. Aztán letirolni a belváros egy részét, hogy legyen több sétálóutca és kerékpárokat, valamint különféle alternatív szállítási megoldásokat is lehetővé tevő támogató úthálózat.
Mielőtt bringás fanatistának tűnnék: a cargobike sem megoldás mindenre. Ha az étteremnek vagy street food bisztrónak kell 200 kg hűtött tengeri kütyü, akkor azt nem cargobike fogja odavinni.
Ha kellene kötöttpályás közlekedés a belvárosig, akkor oda kell pálya. Ha kell alá még több metró, akkor azt ki kell fúrni. De akkor ne picsogjanak felette, hogy rezeg, meg hangos, meg jaj most mennyit fogunk szenvedni.
Azt is meg kellene érteni sokaknak, hogy most azért viszonylag könnyű és olcsó (!) közlekedni, mert elég sok minden másnak a rovására van ez az olcsóság. Ha elkezd majd úgy igazán szorulni a hurok a környezetvédelmi megszorítások miatt, akkor az mindennek az árában meg for érződni, de durván. Minél később lépünk annál durvább lesz az átállás.
Nem akarok klímarettegő lenni, de az a gépjárműpark ami ma fut sok országban tömegesen már nem sokáig megengedhető. És hiába egy lepkefing az egész EU a világ kibocsájtásával összevetve, mert mindenhol kell változtatni.
Novának is elég komoly szempontjai vannak, a szigorúan 9-18-ig vagy 8-17-ig tartó melókat erőltetve rossz helyen koncentrálva tömegeket a közlekedési rendszer egy hegymenetben vívott csatát kell abszolváljon. Ez sem fenntartható.
Ebben az utóbbiban a pandémia elég komolyan segített. A home office tud működni, csak kell hozzá fegyelem, meg bizalom és felelősség is. Ha az elvégzett munka a lényeg és nem a 8-tól 17-ig leütött karakterek száma a kódban, akkor hirtelen lehet optimalizálni.
Sávszélesség és térfogatáram kábé analóg a problémához.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos cigaretta 🔞
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Viccrovat
- Revolut
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Gaming notebook topik
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080