Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz dabadab #181 üzenetére

    "az ember odaállt a pulthoz, elmondta a boltosnak, hogy mit szeretne, a boltos összeszedte neki és a kezébe nyomta"
    Mármint azt, ami volt :D

    @Carl18 : "Hány-hány olyan termék van ami gyakorlatilag 1-2 év után kuka hajszárító stb."
    És hányan javítják meg? Azt kéne látni, hogy egy összeégett érintkező nem nagy dolog. Javítottam kenyérpirítót, idiótán tervezték, megégett az az érintkező, ami a fűtőszálat indítja amikor lehúzod a szeleteket. Pucolás, és jó. De a tulaj ki akarta dobni, mert nem éri meg :D A fejekben nagyobb baj van, mint a gyártásban.

    "Az a jó vásárló aki újra és újra megveszi a termékedet. :R"
    Valójában ez csak zárt piacon igaz. Különben csalódik a termékben, és nem fog tőled vásárolni többet. Kivéve, ha a konkurrencia valójában igazodik hozzád, és ugyanolyan szemét; ezért nem szerették a telekom cégek a Digit pl.

    Mutogatni való hater díszpinty

Új hozzászólás Aktív témák