- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
PROHARDVER!
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
baphomet
senior tag
Nem örülök neki, de újra ki kell oktassalak benneteket.
Igen az nyilvánvaló, hogy a Duvi által is emlegetett videó egy csöppet (na jó, mahára ) túloz. Pl. a Python nem nagyon próbál visszalőni, vagy kitérni. De. 2.2 kísérővadász =/= 2.1 NPC vadász. Ne abból induljunk ki, hogy most mire képesek ezek a hajók. A kísérővadászokon van pajzs, a manőverezőképességük és repülési modelljük is olyan lesz, mint a most az Arena-ban szereplő hajóké. Szóval sokkal inkább azt vegyétek viszonyítási alapnak. (ezt szántam a kioktatásnak, a többi már szvsz)Értelme egy kereskedőhajón? Szerintem nem sok, most is pofonegyszerű meglógni, vagy aknákkal elintézni a támadót (PvE-ben). De beszélünk itt immerzióról, meg mágikus teleportról, meg 3d printelt hajókról, hát tessék itt a lehetőség bárkinek, aki úgy gondolja, hogy a submit-boost-boost-highwake nem túl életszerű. Én úgy gondolom egy kereskedőhajón egy vadász, annyit számít, mintha vadászonként volna pluszba két kis turreted-et fegyvered.
Nagy lomha hadihajókon meg arra jók, hogy, ha wingnek megyünk neki legalább egy időre lekössék az ellenség egy részét, ami nem feltétlenül volna szükséges, de mindenképp kényelmes.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
Annyira gondolok csak, hogy azért a jelenlegi NPC vadászok, bár komoly fenyegetést nem jelentenek, de azért kell velük egy csöppet kínlódni, ha mondjuk egy FAS szinttől nehezebben manőverezhető hajóban ül az ember, vagy nincsenek turret-jei. A kísérővadászok minimum annyival masszívabbak lesznek ezektől, hogy még pajzs is van rajtuk. Kedden mindenre fény derül (amit azután még balanszolhatnak is ugye), de az én tippem az volna, hogy egy Sidey/Eagle tartósságát alulról nyaldosni fogják ezek a gépek, és emellé jön az Eagle-étől is jobb mozgékonyságuk, vagy sebességük, ami egy jó képességű pilóta, vagy magas szintű AI kezében elég jó ütőkártya lehet.
Hogy az esetlegesen túl erős hajók mennyire borítják fel a játékegyensúlyt, azt passzolom. A PvE valószínűleg könnyebb lesz, de majd jönnek a Thargoidok és hazavarnak mindenkit. PvP-ről meg, annyit tudok, hogy korábban nagyon sírtak, hogy a nagy hajók nem elég erősek, hát ettől majd azok lesznek. -
-
baphomet
senior tag
Lassan kukázzák a Win 32 és a DX10 támogatást. Aki ilyen hardver használatára van még kárhoztatva elkezdhet gondolkodni a váltásról, de még legalább hat hónapig nem történik meg a dolog. (Hmm, ez a 6 hónap múlva esedékes történet, csak nem a season 3 startja lesz egyébként? )
Future support for Win 32 and DX10
Hi Everyone,As you know we spend a good deal of time planning for the future, and one issue (and opportunity) we are considering is the effect of supporting Win32 and DX10, and the benefits we would get if we were to drop them. As you know, we support leading edge technology like 4K, 8K, VR, and with things like compute shaders in Horizons we really push the boundaries overall, but there are restrictions with Win32 – particularly the amount of memory we can address at one time – and with DX10 in terms of requiring an alternative rendering solution in our code. Dropping these two would help us support high end effects with a better result – to make the game better.
About 0.5% of players that have installed Elite Dangerous have used their game on Win32 at some time. Some of these machines are capable of running Win64 (ie the hardware would support it). With DX10 (fewer than 2% of players) it is more tricky as you may need to upgrade the graphics card on such machines.
We do appreciate that although those are small percentages, that is still a significant number of people affected. We want to give as much notice as we can. It will be at least six months before we would make the change, but we want to know your opinions first, and to give warning that the change will need to come at some point, so please let us know.
Thanks.
David Braben
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
- Added scenario for Elite Plus gameplay Ezmiez? Lesznek Elite nehézségnél is keményebb küldik, vajon?
Valamint, jelenleg hibásan, minden aszteroidánál a material content: low adat jelenik meg proszpektálás után, pedig nem így van. Az alábbiak alapján, a rocky és metal rich gyűrűkben lévő sziklák material tartalma lehet a legmagasabb, tehát, aki nem autókázással szereti gyűjtögetni a materialokat, az most már tudhassa, hogy merre is vegye az irányt.
- Tweak the thresholds for displaying Low / Medium / High material asteroid content when using a prospector limpet. The thresholds were previously way too high so it always showed Low. Now the information is more meaningful: all rings can show either Low or Medium for an asteroid, and Rocky and MetalRich rings can also show High
-
baphomet
senior tag
válasz orientcx #26477 üzenetére
Ugye, már tudod mi jön most? Így van! Ismét előhozakodok a patch notes olvasásának ősi, tiltott tudományával. Ott bizony írva áll, hogy lesz modul storage, de ez a funkció a bétában nem elérhető.
(#26476) duvi Szép-szép, jól néznek ki ezek vulkanikus kürtők, de a legfontosabb kérdésre mi a válasz? Szét lehet ezeket lőni?
-
baphomet
senior tag
válasz Cooper911 #26487 üzenetére
Időközben Michael Brookes már fényt gyújtott fejekben. Az Eilte plus: They're ultra hard AI scenarios - they should have a level 5 threat level.. Eddig csak threat level 4-es USS-ek voltak, de biztosan meghallották, hogy orientcx kolléga már unja magát a túltápolt Corvette-jében.
(#26488) cacasz02 Az USD-s ár nettó, az EUR-os pedig, ha kishazánkat állítottad be, akkor a 27%-os sarccal megtoldott bruttó ár.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz kiskuplung #26495 üzenetére
Az nem 7 millió, hanem 7 milliárd, vigyázz! A duvi által linkelt videóban 320 millió volt a transzferdíj Jacques-tól a bubiba egy Viper MK4-nek.
-
baphomet
senior tag
válasz kiskuplung #26510 üzenetére
A Sirius permitet csak a Procyon, a Luyten's Star és az Avik rendszerek valamelyikében adja meg Sirius Corp. miután allied lettél velük. A Procyon személyes tapasztalat, hogy tuti, bár én meg az engi update előtt gyűjtöttem be. Most nem érek rá az orrod alá dörgölni azt a hsz-emet, ahol ezt már biztosan megírtam egyszer, mert ez az imp fighter k.va jó, megyek is vissza zúzni vele.
Ettől függetlenül kell Nemo is Marco-hoz, de magához a Sirius permithez nem.Szerk.: hülyeség, orientcx-nek van igaza. Nem kell Nemo.Itt a feloldási sorrend: http://i.imgur.com/zU89Si5.jpg
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz kiskuplung #26515 üzenetére
Károd nem lesz belőle, ha feloldod a jó öreg Nemo-t, de attól Sirius permited még nem lesz.
Itt az írják, hogy nem mindig jelenik a meg a permit küldetés, sűrű ki/belépegetés módváltás után viszont egyszer csak beadja, de csak a Sirius szomszédságában lévő rendszerekben, tehát a már említett Procyon, Luytens, Avik jön szóba. Esetleg még figyeld azt is, hogy olyan állomásra menj, amelyik a Sirius Corp. kezén van (ha van ilyen éppen). -
baphomet
senior tag
válasz orientcx #26524 üzenetére
Én a másik végéről fogtam meg a játékmenetet, és vadászgattam egy csöppet a vadásszal. Az viszont igen élvezetes. Az Imp fighterhez képest a G5-ös clean drive módosított Vulture-öm egy lomha dög. A gimbaled fegyverek használata teljesen indokolatlan ezen a hajón. Úgy irányítható, mintha egy FPS-sel játszanék.
Meglepően hatékony a vadászok használata egyébként. Egy Keelback + Imp fighter (2 fix beam lézer + heat sink outfit) párossal beugrottam egy hazRES-be. Egy Eagle-lel a fighter egymaga végez másodpercek alatt, ezen felül, viszonylag könnyedén kinyírtam dangerous Python-t és Gunship-et is, ráadásul úgy, hogy az anyahajóban ülő AI (expert, ez a legmagasabb megvásárolható szint) nem remekelt túlságosan. Volt, hogy a támadd a célpontomat utasítás ellenére is olyan messzire menekült az egyébként sértetlen hajóval, hogy a vadászban bekapcsolt az automatikus önmegsemmisítő.
Persze nem ilyen rózsaszín a történet. Az Imp fighter Fed gúnyneve valószínűleg szappanbuborék lehet, mert kábé annak a tartósságával rendelkezik. Vannak azok a fránya railgunos Asp-ek. Na attól egy lövés elég volt 100% pajzsról 0% hull-ig jutni. A másik két fighter ettől masszívabb, de nem hinném, hogy túlságosan jobban bírnák a gyűrődést.
Szóval nem is olyan butaság az a mágikus 3d printelés , de nyugi nincs ilyen, viszont egy class 5-ös hangar bay-be 6 db. vadászt pakolhatunk, és, ha tönkrement az egyik, akkor pár perc múlva lehet indítani a következőt. -
baphomet
senior tag
El is olvastad, amit Braben írt, vagy csak megakadt a szemed a címszavakon?
4K, 8K, VR sattöbbi támogatás nem lesz, hanem van már most is. Arról beszél az öreg, hogy az elavult megoldások további támogatásának elhagyásával több erőforrás marad szebbé, jobbá, gyorsabbá tenni a játékot. Nem kell ahhoz fanboynak lenni, hogy ehhez tapsikoljunk. Engine programozókat úgysem fognak áttenni kontetot gyártani. Meg aztán új tartalom sem lehet addig, míg az engine nem képes azt megvalósítani.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz orientcx #26558 üzenetére
-
"egy class 5-ös hangar bay-be 6 db. vadászt pakolhatunk"
-
Na azt meg hogy? Nekem még a 7-esbe is max kettőt enged (nem mintha egyre is szükségem lenne)
-A 6 db. a "muníció". Az 5-ös méretű hangárban 1 bay van, tehát egyféle vadászt tehetsz bele, de ebből 6 db. van benne lapra szerelve. Ha kilövik a vadászt, akkor a raktárkészletből a hangár szorgos kis robotkezei néhány perc alatt összeszerelik a következőt.
A nagyobb méretű hangárokban már két bay van, és több vadász is fér beléjük. Egyszerre ezekből is csak egy vadászt lehet kilőni, annyi az előnye a dolognak, hogy kétféle outfitet is használhatsz, és, ha kilövik a vadászodat, nem kell várni a legyártásra, a másik bay-ből azonnal indítható a következő.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz orientcx #26570 üzenetére
-
baphomet - "6 db. van benne lapra szerelve"
-
Honnan tudtad?(és ha most azt mondod, hogy ezt is olvastad, akkor öri-hari!!!)
-Próbáltam nem észrevenni, nehogy kilógjak a szürke tömegből, de mikor útjára bocsájtod a vadászt, elég jól látszik a rendelkezésre álló készlet:
Meg aztán a Restock menüben is megtalálni az ágyúgolyók alatt.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
Az új cuccok adataival feltöltve:
http://www.edshipyard.com/beta/ -
baphomet
senior tag
Adagolja a Frontier a Birmingham-i Elite találkozón.
https://www.youtube.com/watch?v=Wtp5UflznlQ
https://www.youtube.com/watch?v=YTO1jRuJXqo
Hogy kell mondani Thargoidul, hogy: Kérem, ne egyen meg, a Fedek sokkal porhanyósabbak?
-
baphomet
senior tag
válasz orientcx #26607 üzenetére
Reméljük nem csak beta bug volt, nem rossz dolog az, hogy egy USS-ben bármi megtörténhet.
Egyébként a capital ship-ek ilyenek, nem mozognak, csak állnak egy helyben és visszalőnek bármire, ami megtámadja őket, ha az éppen űrállomás, akkor arra is, mint, ahogy az az FNS Nevermore esete óta köztudott. Tudom, ez persze nem ostobaság, hanem a legendás Fed vakmerőség, ugye?
Elpusztíthatatlanok, csak megfutamítani lehet ezeket, ha sikerül kilőni az összes heat relay-t a hajón. Úgy látszik a 34. évszázad haditengerészei már nem hajlandóak melózni, ha nem megy a légkondi. -
baphomet
senior tag
-
baphomet
senior tag
Egyébként igen, a régi a kés-vajban stílusú büntetés élményét jobbára már csak maximumra mérnökölt hajóval lehet visszahozni, de mi volt pontosan a szitu? Mert a fegyverek maguktól nem mennek tönkre, csak, ha durván megsütnek heat damage-dzsel (ami az NPC-kre nem jellemző), vagy ha megszórnak rakétákkal, de ahhoz előbb le kell szedjék a pajzsodat. Ha ez utóbbi volt a helyzet, akkor works as intended, a rakéták sokkal hatékonyabbak a 2.1 óta, és már néhány találat is elég hozzá, hogy tönkretegye a külső modulokat (thruster, fegyverek, utility-k). Ha nem shield tankot építesz, akkor sturdy fegyverek, point defence, ECM kötelező.
-
baphomet
senior tag
A rail gun-os NPC-k olyannyira táposak, hogy bétában már rájöttek arra csalásra a népek, hogy az anyahajót tele kell tömni rail gun-okkkal, átülni a vadászba és az AI-ra bízni a piszkos munkát, mert kb. 10 találatból egyszer téveszt (és ez még csak az expert AI!) és nem süti meg a hajót közben, ellentétben velünk.
Az FAS sose volt egy pajzs bajnok, a keményebb ellenfelek miatt ez a hátránya most még jobban előjön. Az 5-ös szintű Thermal resistant SG és resistance augmented SB-k (3-4db.) talán segítenek valamit.
Ha nem Corvette-el akarsz cammogni, akkor most talán az FDL a legjobb választás az erős pajzsok és 6 utility mount miatt. Dirty drive tuning a jobb fordulásért, OC MC-k, és szinte folyamatosan 4 PIP-en tudod tartani a Sys-t. -
baphomet
senior tag
válasz Diopapa #26634 üzenetére
Hurrá! Újra vallásháború!
Beszállok én is.Pont ma futottam bele ebbe a tréfába. Nem tudtam kihagyni, bocsika.
Egyébként meg van vásárolva az SC kezdőcsomagom, és erőst bízom benne, hogy nem kidobott pénz volt, de ezen kívül nettó letojom a két játék közötti hasonlóságokat, különbségeket, meg- vagy nem megjelenési időpontokat, satöbbi. A feszültséget viszont? No azt imádom szítani.
-
baphomet
senior tag
Szerintem is pofásabb az SC hajóinak a zöme, de nekik nem is kell a 30 évvel ezelőtti 4 vonallal megrajzolható hajók örökségét továbbvinni. Ezt is figyelembe véve, nem is végeznek olyan rossz munkát az ED dizájnerei sem.
A bejárhatóság tekintetében csak annyit, hogy az ED hajóinak tervezésekor figyelembe vették a későbbi FPS módot, még az is lehet, hogy a házon belül lévő modellek tartalmazzák a komplett hajóbelsőt is. Ebből mi persze a pilótafülkén / hídon kívül még mást nem látunk. -
baphomet
senior tag
Egy újabb hiánypótló funkció jön a 2.2-be: lesz iránytű orbital cruise-ban is. Nem kicsit könnyíti meg a dolgunkat, ha egy adott koordinátához akarunk eljutni.
-
baphomet
senior tag
válasz totila #26653 üzenetére
Majd megerősít, vagy megcáfol, de szerintem Orinetcx sötét titka, amit fondorlatos módon nem titkolt soha, hogy non-stop fut a kliens miközben bármi mást csinál (Lehet, hogy még porszívózás közben is? Borzalom!), időnként ránéz a mission boardra, és ha olyan a jutalom, ami egy jó upgrade-hez kell, akkor felcsípi.
Egyébként még ez módszer sem feltétlenül szükséges, csak odafigyelve kell játszani, és nem árt tudni, mit, hol keress.
Mondok egy példát: 5 szintű SB-hez a szuperritka összetevő az imperial shileding. Ezt kaphatjuk nagyritkán küldetésekért is, de egyébként birodalmi rendszerekben high grade emissions SS-ben bukkanhat fel. Ha ezzel tisztában vagy, akkor nincs más dolgod, mint, hogy, ha épp birodalmi rendszerben fordulsz meg, akkor ott nem a shipping lane-en közlekedsz, hanem a deep space-ben és lecsekkolsz minden SS-t, hátha high grade lesz. Elég gyorsan összegyűlnek így is szükséges hozzávalók.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
Sikertelenség? Dolgozott rajta egy tucat ember összesen, és az első héten eladtak belőle annyit, mint amennyit az ED-ből mostanáig. Pénzügyileg abszolút sikeres volt, gondolom. A Sonynak meg pláne.
Az más tészta, hogy, ilyen többet soha nem fog előfordulni velük, sőt, ha nem rázzák valahogy gatyába azt a játékot, akkor a HG-től nem sokan fognak többet bármit is megvenni, bár lehet, hogy egyébként sem.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
A tények makacs dolgok, az erkölcsi bukta egyértelmű, nem is vettem támadásnak a dolgot, bár minden hibája ellenére én is remekül elszórakoztam vele. (míg bele nem untam )
De, hogy csöppet ON is legyek.
Annak visítva tapsolnék, ha az ED ellopná az NMS háromsebességes űrutazás modelljét. Teszemazt volna a normál térben és az SC-ben való közlekedés mellett egy über SC mód is, ahol mondjuk 10-szeres SC sebességgel lehetne közlekedni, de csak nyílegyenesen (mint az NMS-ben), cserébe volna extra fogyasztás, kivédhetetlen ID, kilépéskor sérülés meg hasonló hátulütők. Ezzel simán be lehetne fogni a magamfajta SC gyűlölő hamari népek száját, nem borítaná fel a játékmenetet, és még csak bele sem piszkítana a Space Truck Simulator 3300 rajongók immerziójába. -
baphomet
senior tag
válasz Ice_Man22 #26683 üzenetére
Igen így van, de nem kell nem belépned, elvileg csak akkor élesedik újra a dormant bounty, ha abban a rendszerben szkennel a hatóság, ahol a bounty-t kaptad. El kell kerülni azt a rendszert, vagy elkerülni, hogy leszkenneljek, ha már ott vagy.
(#26681) grHawk
Ezzel kapcsolatban nekem az nyilvánvalóan légből kapott és minden racionális alapot nélkülöző gondolatom támadt, hogy az RSI-nél minél látványosabb hajókat kell tervezni, hiszen azért fizet akár többszáz dollárt is aparaszttisztelt rajongó, míg a Frontiernél éppen csak hogy baltával tervezni van ideje a hajókat a grafikusoknak, mert ott meg ki van adva az ukáz, hogy: Még több hajófestést srácok!.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz GU-81M #26706 üzenetére
Csak a biztonság kedvéért, bocs, ha triviális volna ...
Az érkezési oldalon frakciónként lehet leadni a küldetéseket. Van egy kis felkiáltó jelecske ikonka a frakció megnevezésénél a jobb felső sarokban, ha van számukra leadható küldetés. Végiglépkedtél az összes frakción és nem kínálta fel sehol a leadható küldetést?
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz cintula187 #26762 üzenetére
Ezek a voice pack-ek nem a játék beépített dumáit változtatják meg, hanem a Voice Attack-hoz valóak, az abban beállítható "visszabeszélésekhez" készültek.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz cintula187 #26764 üzenetére
Én nem tudok olyanról.
-
baphomet
senior tag
válasz orientcx #26780 üzenetére
Szerk.: nem válasz akart lenni, csak elbénáztam.
Nincsenek szavak ...
Hogy legyen mit hallgatni Hutton felé félúton, készült egy ilyen is, még '89-ben: Elite The MusicalItt van minden hozzá: szinapszis, karakterek, dalszövegek.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
Szárítsd fel a könnyeidet, sírni nekem volna okom. Május óta csak én ötször leírtam ((#24329), (#24615), (#25015), (#25578), (#26418)), hogy ilyenkor aknákat kell használni. Arra a tetves Anacondára ráfér 8 belőlük. 3-4 adag elég belőlük, hogy a legtöbb támadóval még végezni is tudjál, és az egyetlen dolog, ami szükséges hozzá, az a nyílegyenesen előre való haladás képessége. Menni fog? De, ha még így sem megy, akkor legyen köztük 1-2 shock mine launcher, az félrelöki annyi időre az üldöződet, hogy még egy 'condával is le tudod hagyni.
Persze sokáig ne örüljünk, a 2.2-vel az NPC kapnak némi józan ész tuningot, és többé már nem rongyolnak vakon az aknamezőbe, így az aknákkal gyilkolászásnak vége, de mivel emiatt ugye ki fogják kerülni azokat, egérút nyerésre továbbra is alkalmasok maradnak.
-
baphomet
senior tag
Főleg a 7-8 db SB-től lett ilyen, vagy a SG tuningolása is sokat számít (csak, hogy melyiket vegyem előre a sorban)?
A resistance augmented SB az igazi game changer, de akkor üt igazán, ha van mellé moddolt SG, és olyan fegyverek (MC, efficient lézer) amelyek lehetővé teszik, hogy folyamatosan 2-4 pip lehessen a system-en.
Vulture-rel abszolút érdemes próbálkoznod. Én orientcx hibájából tanulva a végére a hagyom desszertet (full OC MC Corvette, vagy FDL. Késavajban buildek ) és az első kimaxolandó hajónak a Vulture-t választottam. Meglepően életképes, 3-4 fős magas szintű AI wingeken kívül bármit túlélek vele, beleértve a loCZ-ben való órákig tartó vadászatot. Az én bulidem: clean drive tuning, weapon focused PD, thermal resistant SG, resistance augmented SB-k, efficient Pulse laser-ek és az egészet kiszolgálni képes OC PP.
Nincs egetverő tűzereje, de a weapon focused PD-nek és efficient modnak köszönhetően 4 pippel szó szerint folyamatosan lehet tüzelni a lézerekkel, nem tud csökkenni a csík a millimétert sem , de még két pippel is tovább bírják, mint modok nélkül.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
- mennyi időt fogok eltölteni a baromi unalmas, "ugrás/várakozás az FSD hűlésre/eltávolodás a csillagtól/néha Fuel Scooping"-körmenettel, amíg ~15 LY ugrótávval eljutok pl. Maia-ba a professzor úrhoz Thrustert upgrade-elni
De miért tennél ilyet? Én miután 4 pipet tettem az agyműködésemre , előálltam azzal a megoldással, hogy keresek egy nagyot ugró hajót, ami azonos méretű modult használ. Egy Corvette thrusteréért odamehetsz Anacondával, egy Vulture-éhez Asp-pel, ésígytovább.
-
baphomet
senior tag
Az OC MC miatti melegedésre az egyetlen megoldás, ha 4-5-ös szintűt használsz belőlük (1-3 szinten van csak extra thermal load), azok már nem melegítenek jobban, mint az alap változat. Túl sok tapasztalatom nincs e téren, mert csak anno a 2.1 bétában próbáltam azokat, de akkor nekem nem fűtötték föl sem az FAS-t sem az FDL-t.
-
baphomet
senior tag
válasz orientcx #26875 üzenetére
Másodikra is szépek. Még nem próbáltam, de azt olvastam az ilyen küldetésekről, hogy menet közben folyamatosan nő a jutalom összege az utasok extra igényeinek kielégítéséért, meg talán ugrásonként is. Olyan szinten kúszott fel az összeg százmilliós magasságokba, hogy többen ijedtükben rögvest nerfért kiáltottak.
Lehet ki is próbálok egyet este, hogy a beta 5-ben mi a helyzet ezekkel.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz Cooper911 #26883 üzenetére
Linkeltem már itt a cookie clicker-t, újfent ajánlanám pénznyomda stílusú játékmenet kedvelőinek.
Mióta nincs fail-on-scan, dögunalom az egész long range történet is. Nem tovább nerfelni kellene ezeket, hanem növelni a kockázat/jutalom arányt, mert ez a filléres büntetés egy többmilliós küldetésnél, lószar. Megcsináltam egy New Yembo-i fordulót Anacondával, nehogy berozsdásodjak, de szerintem soha többet. Asszem nem is ID-ztek, vagy tán egyszer összesen, "hát Virág elvtárs már szart ér?"
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz orientcx #26910 üzenetére
Honnan vettem a Virágot Biztos a thargoidok!
Nem is akarlak meggyőzni, én sem fogok pl. soha A-B-A kereskedést, vagy szállítós CG-t csinálni, de egész jól fizető űrturista küldetések is akadnak (6kly, 34M), ezekkel együtt már egész jól jövedelmezhet a felfedező mesterség annak, aki egyébként is szereti csinálni.
-
baphomet
senior tag
válasz BandiT85 #26975 üzenetére
Egy modulra egyféle modot lehet csak feltenni. Minden újabb felrakott mod törli az előző összes effektjét. Viszont a magasabb szintű (4-5) modoknál vannak véletlenszerű másodlagos effektek, ami majdnem bármi lehet. Pl. egy FSD hatótáv növelésnél is kaphatsz mellé egy kevéske boot idő csökkenést.
Plusz az ugye megvan, hogy a faster FSD boot sequence nem az FSD visszahűlés, vagy az ugrás előtti feltöltés idejét csökkenti, hanem a lekapcsolt, resetelt FSD újra on-line-ba állásának idejét, ezáltal egy viszonylag haszontalan mod egyébként is.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
-
baphomet
senior tag
Minden hülye MC-t használ, én egyéniség vagyok, azért választottam a lézeres felállást. A következő projektem az FDL lesz, arra én is MC-ket pakolok.
Lézerekkel eddig egy forgatókönyvnél tört bele a bicskám a dologba. Többször is belefutottam olyan elite Gunship-be, amin valószínűleg reflective armor van megfejelve HRP-kkel, az ellen valóban kevés az effcient pulse, bár veszélyben így sem voltam, egyszerűen faképnél hagytam a fickót miután ráuntam a kergetőzésre. OC lézerrel más volna a szitu, valamint efficient-ből is lesz 4-es burst és 5-ös pulse, azokkal nagyobb tűzerőt lehet elérni.
Az efficient lézereknek köszönhetően olyan szinten nem melegszik a hajó, hogy nav beaconnél naphoz közel, folyamatosan tüzelve, 4-es OC PP-vel és 5-ös dirty drive tuninggal sem megy a mutató 60-65% fölé. Az 5-ös tuninggal egyébként 515 környékéig boostol a Vulture.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz orientcx #26988 üzenetére
Aki úgy gondolja, hogy a gyorsabb boot idő többet ér a megnövelt hatótávnál az még nem ölt elég időt a játékba. Egyébként teljesen jogos az okfejtésed, a birodalmi hajókra vonatkozó részét leszámítva.
Azonban, én így ezer óra felé közelítve még egyszer nem kerültem olyan helyzetbe, hogy "hajh, ha 5 másodperccel előbb onlájn az FSD-m még most is élnék", ezzel szemben pezsgőt bontottam mikor végre felkerült a Asp-emre az G5-ös megnövelt hatótávú hajtómű, és amíg nincs hajó- és modultranszfer, addig harci gépezetekre is inkább azt pakolok, és utána is inkább a shielded FSD modot választanám, de azt is csak a hull tank konfigoknál. -
baphomet
senior tag
válasz orientcx #26993 üzenetére
Tudom én azt, hogy az MC az most a nyerő PvE-re. Módosítás nélkül pont fej-fej mellett haladnak a pulse-szal, de, amint szóba kerül az OC mod, ott azonnal az MC nyer, mert sokkal kevesebbet szív le az energiatárból, mint a lézer. Írtam is, hogy csak azért szereltem a vulture-t lézerekkel, mert kíváncsi voltam, hogy mit lehet kihozni a régi "klasszikus pálzlézeres" vulture buildből engi modokkal, nameg így több a kihívás is. Jaés, marhára nem szeretem a C3-as MC-t, olyan lassan pörög föl. Az FDL-emet én is MC-kel fegyverzem majd fel.
(#26994) rtitusz Hát még az ugrótáv vs hyperspace betöltési idő update után csúcsidőben.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
Két közérdekű, Duvi figyelmébe ajánlva, hogy netán a téma összefoglalóba ...
A coriolis.io készítője nem bírta a strapát, az oldal nem frissül egyelőre, de az edcd-s közösség tovább viszi a stafétát, az up-to-date coriolis helye: https://coriolis.edcd.io/
És egy pompás, pilótafülkébe is felragasztható útmutató ahhoz, hogyan ne haljunk szörnyet a sugárzástól, miközben overcharged ugrást hajtanánk végre fehér törpénél, vagy neutroncsillagnál:
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- - MAKULÁTLAN - ASUS ZENBOOK PRO 16X 4K OLED - i9-12900H, RTX 3060, 32GB, 1TB, Win11PRO, 3 ÉV GARI
- ÚJ ASUS ROG ZEPHYRUS G16 - 16" WQXGA 240Hz - i9-13900H - 16GB - 1TB - RTX 4050 - Win10 - Garancia
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs