- Projektor topic
- BIOS topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen monitort vegyek?
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
Hirdetés
-
Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
it Egyre népszerűbb Japánban a CatsMe!, ami egy AI-alapú mobilos app – és megmondja, ha fájdalma van a macskának.
-
Free Play Days 2024 - 24. hét: Assetto Corsa, Lawn Mowing Simulator
gp Extraként ismét játszható a Rainbow Six: Siege és a The Division 2.
-
Új belépő a Honornál
ma Az X6b ránézésre ugyanaz, mint a tavalyi X6a, de több ponton is erősít az elődmodellhez képest.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandit21
addikt
válasz bitpork #5653 üzenetére
Értjük mi hol a csúsztatás, a példa is azért volt rossz mert az alapeset is rossz amit a cikk tárgyal. Én a dezinformáció miatt voltam elégedetlen.
Nyilván akinek van ev/ hibrid az elolvassa és röhög egyet hogy ezek hülyék. Az is akinek nincs ilyen de nyitott szemmel jár.Mégis tükrözi a közvélekedés nagy részet, hogy sajnos még mindig itt tartunk. Az elektromos autó rossz mmmmmkay?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Vesa
veterán
válasz bitpork #5653 üzenetére
Egyre több helyen olvasni, hogy sürgősen szükség lenne valamilyen szabályozásra, pontosabban, egy szabványos jelölési rendszerre, ami a használt EV-k akkumulátorának valós értékét képes megjeleníteni. Kb. valami hasonló, mint a háztartási gépeken az energiahatékonysági címke. Vagyis le kéne mérni, bizonyos szempontok szerint meg kéne vizsgálni az akkut eladás előtt, és akár a kereskedőnek, akár a magánszemélynek lenne egy kötelezően csatolt "cetlije" az autóhoz, amiről egyszerűen leolvasható, hogy mit is vásárol tulajdonképpen (XY kategóriás, vagy %-kos az akku). Legyünk őszinték, jelenleg nem tudjuk mit veszünk. Bár meg lehet méretni a cellákat vásárlás előtt, de ez csak egy szám lesz, önmagában nem közöl mindent az akku állapotáról. A terület jelenleg szabályozatlan, nincsenek előírások, így a használt EV-k vásárlóinak nincs túl sok támpontjuk arra vonatkozóan, hogy mit is vesznek. A gyári adatok -pl. hatótáv, töltési sebesség stb.- már irrelevánsak egy 7-10 éves EV-nél, de a degradáció nem követ egy lineáris görbét, hogy százalékban általánosan meg lehessen határozni egy használt akku állapotát. Ez autónként eltér kb. ezer paraméter miatt, tehát vizsgáztatni kéne külön az akkut is, mert jelenleg kb. a zsákbamacska kategória.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!