Új hozzászólás Aktív témák
-
biga
őstag
válasz Shadowbull #12846 üzenetére
En személy szerint nagyon erös tulzasnak érzem a kivalo jelzöt erre. Ahhoz az tul kevés. Ha pusztan CO2 oldalrol közelitem a dolgot, akkor mar eleve valoszinüleg a diesel is jobb valasztas, mint barmelyik hibrid .
Ha meg ugy altalaban nézem, akkor - PHEV esetén - jo érve mellette a varosi lokalis csökkentett (vagy 0) emisszio, mar ha tölti a gazdaja. Vegyes hasznalatnal meg mennyi is a különbség? Valami 20-30%? Cserébe egyszerre hordozza a belsöégés és a villany minden elönyét és - föleg ez a gond - hatranyat is. Emisszio oldalon szamold hozza az olajcserét, amit lehet, hogy 5e km-nyi belsöégésü üzem utan cserélsz, le mondjuk évente.
Azt nem tudom, hogy valodi karosanyag kibocsatas csökkéntésre valoban a BEV-ek lesznek-e a megoldasok (bar most nagyon ugy tünik), de az biztos, hogy a hibridek nem.
Szerintem a hibrid most inkabb az atmenetet segithetik, hogy meggyözzék az embereket arrol, hogy a billanyautozas nem ördögtöl valo, illetve az autonomiaparasokat is elkezdheti atcsabitani, miközben talan tényleg felmutathato némi emisszio csökkentés. De magan véleményem szerint mostanra helyes ut, ha a szabalyozas is inkabb azt jelzi, hogy nem a hibrid a követendö ut.''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Autós topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- iPhone topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest