- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
- Autóhifi
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vezetékes FEJhallgatók
- Logitech Z-5500
- Ősszel jönnek a Toshiba új, vállalati szegmensbe szánt merevlemezei
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
ph A vállalat ízületkímélő, TKL-es újdonsága egyszerre három masinához köthető hozzá, és lehetővé teszi az inverz döntést.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
Mi is pont most vagyunk úton Barcelona-ba, tegnap volt a München-Aix-le-Bains szakasz. Ma egy nap pihi, holnap irány Barcelona.
A tegnapi szakasz 655km volt, egyszer álltunk meg fél percre sofőrt cserélni. Tankolni sem kellett mert olyan alacsony volt az átlagsebesség hogy nem fogyasztott sokat az autó.
Így volt kábé 7 óra, ha még kétszer fél órára meg kellett volna állni, a család biztos meglincsel...Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Tudom, nagyon sokfélék az emberek. Van aki tényleg megáll 200 kilométerenként kávé cigi evés ivás pisi kaki.
Mi nem így vagyunk. Vagy utazunk, de akkor haladjunk, vagy kirándulunk
A mostani autómnak is az a legnagyobb baja hogy kicsi a tank
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Egy ilyen kéne utazni. Ezzel tuti nem kell gyakran megállni
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #7637 üzenetére
Miért kocsival? Egyszerű: nincs kire hagyni a macskát, így jön ő is
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Füleske #7760 üzenetére
Lehet hogy évente nem indokolt a csere, de én örülök neki ha kicserélik. Az meg hogy 10 vagy 20 vagy 40 euró.... Őszintén szólva tök mindegy, nem tétel. Pláne nem tétel egy 50-60 ezer eurós autónál, amikor csak az éves értékvesztés sok ezer euró, ha nem használom akkor is.
A Tesla szükségből kovácsolt erényt, nem jófejségből nem kötelező a szerviz, hanem azért mert nincs erre kapacitásuk.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Biztos van ezer horrorsztori, de nem ez a lényeg.
Orvosi műhiba is van, meg balfék orvos is, mégsem utasítjuk el miattuk a teljes modern orvostudományt.Az autó egy nagy értékű, komplex műszaki berendezés, amivel ráadásul közúton közlekedünk. Teljesen legitim elvárás hogy rendszeres időközönként végezzünk rajta egy kontrollt illetve karbantartást.
A gyár oldaláról is teljesen legitim elvárás hogy a garanciaáért cserébe rendszeresen vizsgálják felül az autó állapotát, illetve végezzék el az előírt karbantartást.
Aki ezt lehúzásnak érzi, az egyrészt járjon gyalog, másrészt meg nincs tisztában a komplex műszaki berendezések üzemeltetésével.Az a gyár aki ezt nem írja elő illetve nem végezteti el az nem "jófej" hanem hanyag, és messzire kerülendő.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"ha az ekocsikkal gond van, letilja magát az autó és nem lehet vele tovább menni. Ez igaz?"
Nyilván van olyan meghibásodás amikor letilt az autó. De ez nem túl gyakori. Mellesleg egy modern belsőégésű is letilt adott esetben.
"a kocsik feleslegesen bonyolultak"
Ez ebben a formában értelmezhetetlen kérdés.
"drága őket javítani"
Igen, bele lehet futni költséges javításba, de ez sem kizárólag az EVnél lehetséges.
"Van még olyan gyártó, ameyik nem ekocsit gyárt?"
A többség gyárt belsőégésű típusokat is, sőt, jellemzően több belsőégésűt gyártanak.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
" bonyolultsag az egheto folyadekok [gazok, keverekek] kordaban tartasanal kezdodik"
Hát, nem.
"laptop parhuzam: normalisan akkor viszed szerelohoz, ha baja van"
A laptop és az autó ára között két nagyságrend különbség van, a komplexitásuk között még sok nagyságrend. Teljesen rossz párhuzam.
"klimatizalas, belso ter resz biztonsagi kerdesekbe reszen jot nevettem.."
Nem írtam hogy biztonsági kérdés.
"alig van kopas a visszatermeles miatt, rozsdasosik a tarcsa..."
A fékrendszernél a kopás csak egy tényező.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"Ezekre a műszaki vizsgálat való"
Aham. A tipikus magyar kötelező szerviz az szar, mert nem csinálnak semmit, de a tipikus magyar műszaki vizsga az szuper...
F*ck logic...." A közúton haladó autók 80%-a már kifutott a kötelező garanciás szervizidőszakból"
És? Attól még nem tilos szervizbe hordani.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"Uhh, ez milyen kazán? "
Nekunk 11 eves a Brötje kazanunk, eddig hibatlan.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
-
Shadowbull
addikt
Szerintem meg szimplán kell egy bankkártya olvasó a töltő oszlopra, aztán kész. Odamegyek, lecsippantom bank vagy hitelkártyát, aztán rádugom az autót oszt' töltök amíg akarok.
Tok felesleges az ezerféle app meg kártya. Sőt a Plug & Charge is teljesen felesleges szerintem. Úgyis oda kell menni az oszlophoz.
Ha én EU lennék, ezt tenném kötelezővé. És mellesleg betiltanám a márkaspecifikus zárt hálózatokat.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz tibcsi0407 #7913 üzenetére
Mindenképp érdekes abban a tekintetben hogy teljesen ellentmond az összes szakvéleménynek, amit a témával foglalkozó szakértők megfogalmaznak. De biztos úgy van.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-