Hirdetés
-
Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
ph A tajvani vállalat smart portfóliójában azért akad olyan modell is, ami játszani sem utolsó választás.
-
Killing Floor 3 - Nyúlfarknyi videón a folytatás
gp A franchise új része sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
mghltm
addikt
válasz Kukipapa_rr #9449 üzenetére
esetleg, bar kifejezetten nem irnak allapotfelmerest
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Andras6800
senior tag
válasz Kukipapa_rr #9450 üzenetére
Amúgy szerintem mindkettőtöknek van igazsága. A piac beáraz ahogy mondod, és sajnos EV-ben beárazza az akku parát/hisztit is. Azaz ahogy Vesa írja, szerintem is helytálló. Akku gari kifutása előtt valamivel drasztikusan elkezd esni az autó értéke. ICE-nél ha jól emlékszem pl 160 000 km-nél volt egy ilyen törés. De ez csak halovány emlék. Nagyjából stimmel is EV-re, mert ott is átlag 8 év/ 160k km a gari. Idővel majd szerintem elül ez az aksi para, és akkor egálba kerülhet.
ICE kapcsán is jó kérdés, megéri-e venni saját használatra. lehet majd 2035 után felmegy az ára, mert egyre szűkösebb kínálatra lesz egy réteg, akit biztos nem fogsz tudni rávenni, hogy EV-be üljön. Kérdés, hogy a keresletnek meg a kínálat-nak ebben a szegmensben hol lesz metszete. Én mondjuk nem az EV-t támogatnám, hanem a fosszilis üzemanyagot adóztatnám meg évről évre egyre jobban (Pl környezetvédelmi járulék). Evvel lehetne csökkenteni azt is, hogy 2034-ben még mindenki utolsó rohamban bevásároljon ICE-ből.
Ezenkívül érdekes kérdés, hogy az EV-k fejlődése milyen irányba megy. Legtöbb ICE szerelmesnek az 1 seggel 1000 km az elvárt, meg 160-al/ 180-al is tudjon menni 600 km-t. Közben számomra meg az látszik, hogy a hatótáv növekedés görbe elkezd ellaposodni. Inkább a gyors töltésre megy át egyre inkább a hangsúly.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Shadowbull
addikt
válasz Andras6800 #9452 üzenetére
"hogy 2034-ben még mindenki utolsó rohamban bevásároljon ICE-ből."
Nem lesz már 2034-ben ICE az átlagembernek (legalábbis itt az EUban). Persze Porsche meg Merci meg BMW lesz, de például VW Golf meg Opel Corsa már nem. A kínálat már ma is szűkebb mint mondjuk 5 éve, és ez egyre gyorsulni fog. Az évtized végére már nemigen lesz olcsó és egyszerű ICE.
Ezért szerintem pont nem lesz óriási esés használt ICE-k árában, mert a kispénzűek inkább azokat fogják életben tartani.
"a hatótáv növekedés görbe elkezd ellaposodni"
Most úgy tűnik hogy lesz még egy ugrás talán, amiben most 80as akku van, azokban a típusokban 100as lesz pár év múlva, a mostani 100asokban meg akar 150.
De attól feljebb nem fog menni, valószínűleg nem is lenne rá jelentős igény.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Mauzes
őstag
válasz Andras6800 #9452 üzenetére
Én is akartam írni, hogy szerintem az EV értékcsökkenésben két extra dolog játszik szerepet, ami miatt nagyobb mértékű az écs:
- az egyik, amit írtál, hogy a használt akkutól van egy alapvető para, hogy már biztos leromlott. De szerintem ez a kisebb hatás
- a fontosabb szerintem, hogy az akku technológia iszonyat ütemben fejlődik. Mind a kapacitás, mind a töltési idő 2 évente nagyot lép előre, így egy 4-5 éves EV már szinte "elavult", és ez a pszichés érzés meglesz a vevőkör nagy részében (hiszen az ár mellett pont a hatótáv para és töltési idő a legnagyobb gátja jelenleg az EV vételnek, hát akkor nehogy már elavult technológiát vegyen - mondja a user).ICE esetén ilyen fejlődés miatti avulás szinte nincs, vagy csak sokkal hosszabb távon.
-
FIREBLADE78
addikt
Aki ezen pörög,hogy mennyit fog veszíteni az ne vegyen kocsit,de pláne újat ne. Inkább valami 20 evést. Az már nem lesz rosszabb. Ez nem ingatlan. Veszít,kész,pont. Mit kell ezen rágódni. Jó a bicaj ( ja az is veszít). Azzal járok ha tehetem...
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Mauzes
őstag
válasz FIREBLADE78 #9456 üzenetére
Vég nélkül lamentálni nyilván értelmetlen, de aki ezen egyáltalán nem ragódik (értsd, alaposan átgondolja), az vagy nagyon gazdag vagy pedig felelőtlen.
-
gorbep
senior tag
De úgy csináltok, mintha nem mindig is így lett volna.... "chiphiány" előtt is az volt, hogy megvetted az autót, kihoztad a szalonból és már másnap 20%-al kevesebbért lehetett eladni... csak mindenki vérszemet kapott az elmúlt 3 év agyrémétől, hogy az autók nem vesztettek az értékükből, sőt néha nőtt is... de ez volt a nem normális... most visszaállt a rend...
Bár most hogy Irán betámadta Irakot és Szíriát... jön megint a feketeleves... újra abnormális árak lesznek...
De az olaj-benya az egekbe fog menni.... kérdés a villany itthon meddig marad...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
tuzpenge
őstag
+1 (akinek van 20 misije egy új autóra azt nemigazán érdekli hogy 5 év múlva 2 vagy 3 misivel többet veszít-e vagy se egy ICE-hez képes (már ha törvényszerűnek veszi valaki hogy többet fog veszíteni az EV-n mint ICE-n, -> ezt is honnan veszik egyesek????). Akit meg ez érdekel az nem vesz 20 misiért új autót......ha valakinek van pl 15 miliója, de csak ennyi- semmi több és az gondolkozik új autó vásárláson, hát hogy is mondjam hogy azt az embert ne bántsam meg.....)
[ Szerkesztve ]
ˣ
-
Andras6800
senior tag
Amúgy full igazad van. Agyaltam én is ezen, hogy a végére bigyesszem, vagy se. Az autó magéncélra sose volt befektetés. Csak aztán nem írtam.
Engem csak olyan szinten érdekel, hogy kb 5 évesen megfelelő ugródeszka legyen átülni egy újabba.A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Andras6800
senior tag
"a fontosabb szerintem, hogy az akku technológia iszonyat ütemben fejlődik. Mind a kapacitás, mind a töltési idő 2 évente nagyot lép előre, így egy 4-5 éves EV már szinte "elavult", és ez a pszichés érzés meglesz a vevőkör nagy részében (hiszen az ár mellett pont a hatótáv para és töltési idő a legnagyobb gátja jelenleg az EV vételnek, hát akkor nehogy már elavult technológiát vegyen - mondja a user)."
Folyamatosan fejlődik persze. De azért autóknál nincs az a frissítési ciklus, mint mobiloknál. Hiába van évről évre újabb akku tech.. az nem szivárog be a mindennapi autókba egyhamar. Persze, nőttek az akku méretek, evvel arányosan a töltési sebesség is. De a töltési idő nem nagyon esett be. Mert hiába töltöd gyorsabban, többet is kell beletölteni. Aztán múlt héten már itt is fejtegetve lett, hogy legtöbbször meg se éri a nagy akku. Kövi nagy dobás a 800V most, ami már terjed.Csak, hogy on is legyek, ezért nem is értem a franciákat pl, hogy miért jelentették be az új platformot 400V-ra, ami majd 2025-ben készül el. Addigra szerintem már elavult lesz. Széria autónak még oké a 400V 2025-ben, de nem platformnak amire még sok sok évig kellene építkezni.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
WiZARD
addikt
válasz Andras6800 #9462 üzenetére
Annyira azért nem nagy dobás a 800v, legalábbis eddig nem sok mutatkozott meg belőle.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #9464 üzenetére
melyik gyártónál/típusnál?
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #9466 üzenetére
jah tényleg a Taycannál megjelenéskor beígérték hogy majd 2021ben milyen gyorsan tölt (350 kW), aztán nem lett belőle semmi, sőt 2021ben kaptak a userek egy kapcsolót, hogy csökkenthessék a töltő teljesítményt (200kW-ra). Na nem a degradáció miatt, hanem azért mert anélkül túl hamar feltöltött és a felhasználók kérték állítólag
(érdekes módon a menüpont neve: Battery-saving fast charging)Így végül Taycan/EtronGT eléri a szédítő 270 kW töltési teljesítményt, amíg egyéb 400V autó tud 250 kW-t. Hát azért ez a +7,5% annyira nem látványos.
Hyundai/Kia el se éri a 250 kW-t, ahhoz kár a 800V.
Önmagában meg semmit se jelent a csúcs töltési teljesítmény, csak a töltési görbével és fogyasztással együtt van valós gyakorlati haszna a "töltés sebességének"
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
gorbep
senior tag
valamint a DC-DC konverter nyűgös dolog ekkora teljesítménynél, és a hatásfokáról is mélyen hallgatnak a gyártók...
Más: sztem a 800V már necces. Sztem a korral jöhetnek vele kábel szigetelési problémák, de ugye 8 év után a gyártót ez már nem érdekli, sőt inkább örül neki....
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
WiZARD
addikt
-
Mauzes
őstag
Nem vagyok szakértő, de kívülről úgy tűnik, hogy van azért. Ha az EV kínálat átlagát/mediánját nézed, szerintem akkor mind a kapacitás, mind a töltési sebesség szépen lépeget felfelé. Ezzel párhuzamosan a töltőhálózat is fejlődik (mondjuk egyre drágábban adják az áramot, főleg DC-n).
MÁS: egy mini piaci körkép, hátha hasznos másnak is. Voltam pár márkakereskedésben körbeérdeklődni.
Volvo:
- EX30 iránt érdeklődtem. Tudom, hogy új modell, de konkrétan nincs az országban egy darab bemutató autó sem, szóval még megnézni sem lehet.
- Bevezető akció keretében olyan 600k-1M kedvezményt adnak rá, állítólag később ez nem lesz.
- XC40 Recharge-ot tudtam megnézni, az olyan ~3 millióval drágább, mint az EX30. Nekem nagyon otthonosnak tűnt, olyan nappalisan minőségi. Ülése kényelmesnek tűnt, 190 centimmel elöl-hátul rendesen elférek.
- C40 Recharge tesztvezetés is elég meggyőző volt, minőségi érzete van az autózásnak vele, halk, kényelmes, jó érzés. Persze a csúcs kivitelű Twin motorost lehetett kipróbálni, nehogy a user lássa az olcsóbb verziót. Ez a Twin 408 LE és 670 Nm, teljesen elmebeteg gyorsulást tud, abszolút felesleges és veszélyes szerintem.Hyundai:
- Itt elég komoly csökkentett árak vannak Ioniq 5-re és 6-ra is. Ezt a két autót ki is tudtam próbálni.
- Az Ioniq 5 nagyon tágas, kb. egy 5 méteres SUV érzetét adja, tényleg durva. És eközben a külső méret nem túl nagy. Kívülről nekem nagyon bejön az autó, belülről olyan so-so. A magas felszereltségben mondjuk már egész korrekt a bőr kárpittal, az ülés is viszonylag jónak tűnt. A display-ek és kezelőfelületek kicsit furcsának tűntek, de azért gyorsan megszokható.
- Ami fura, hogy nincs közékopkonzol, így a lábamat nem tudtam jobbra támasztani, pedig 20 éve úgy vezetek, hogy a konzolnak neki van támasztva. (De lehet én vagyok fura ilyen szempontból. Ti amúgy hogyan vezettek, megtámasztott lábbal vagy "tartva"?)
- Az Ioniq 6 kb. hasonló áron elhozható. A fő különbség, hogy azonos árban az 5-ös jobban felszerelt tud lenni a szokásos extrákkal és minőségi anyagokkal (pl. bőr kárpit, HUD, hifi), a 6-os viszont technológiai és biztonsági extrákban erősebb (pl. hőszivattyú, fejlettebb vezetéstámogató). Viszont a 6-osból rendelhető kis akkus is (5-ösből nem), amivel bőven ezt lehet a legolcsóbban elhozni a kettő közül
- Mérete elöl jó, hátul viszont szűkös, 190 centivel érte a fejem a tetőt, ha egyenesen ültem. Mivel jóval laposabb, elöl is kicsit bunkerszerűbb érzés, kevésbé lehet kilátni, a visszapillantó sziget elég jelentős területet kitakart számomra úgy is, hogy az ülés a legalacsonyabbra volt állítva.
- Belső minősége hasonló, mint az 5-ös, talán nagyon kicsit harmonikusabb, de azét vannak fura részletek benne, pl. a tükörkamerás kijelző hajlított műanyag helye van minden modellverzióban.
- Próbaút alapján mindkettő tetszett, de a 6-os egy kicsit összeszedettebben megy, a vezetési érzet alapján és a remek hatékonyság alapján is tutira ezt választanám. Pedig az 5-ös jobban tetszik külsőleg. Viszont van két nagy baja: az egyik amit említettem, hogy a kilátás nem valami jó egy magas ember számára (tükörsziget), a másik pedig, hogy nagyon durván idegesítő biztonsági figyelmezetések vannak benne. Akkor is sípol, ha túlléped a sebességet, de még akkor is, ha megváltozik a sebességlimit. WTF? Az értékesítő szerint ez alapbeállítás az újabb modellekben az EU-s biztonsági előírások miatt és hogy egyáltalán nem lehet kikapcsolni. Netes írások alapján talán mégis ki lehet, de nem állandóra, hanem minden egyes beindításnál a menüből kitúrva lehet megtenni. Ez a két dolog együtt számomra deal-breaker.Kia:
- Itt EV6 iránt érdeklődtem és nagyon meglepődtem. Konkrétan semmi kedvezményt nem adnak, kivéve egy kicsit ha van már Kia a flottában. Így minden modellváltozat kb. 4 (!) millióval kerül többe, mint az Ioniq 5. Ez nagyon extrém különbség szerintem.
- Cserébe még konfigurálni sem lehet, mivel modellév váltás várható pár hónapon belül, úgyhogy csak a készlet rendelhető.Úgyhogy most nagyon az EX30 és Ioniq 5 között gondolkodom, amik szerintem jó ár/érték arányban vannak az állami támogatással. Viszont a támogatást nem lehet biztosra venni, és anélkül már nehezen tudnám indokolni az EV vételt jelen körülmények között, úgyhogy egy használt de újszerű Mazda 6 kategóriájú autó is a gondolkodás tárgya, kb. féláron.
EX30 előnyök:
- mérete ideálisabb városba
- Volvo márka és minőség (a Volvo-s külső/belső nekem valahogy már régóta ad valami pluszt)
- hőszivattyú
- kisebb méret és súly miatt, illetve erősebb motor miatt - a tesztek alapján - nagyon agilis és élvezetes vezetni
- a fentiek miatt nagyobb a hatékonysága, jobb a fogyasztása
- Pilot Assist tök jól működik és városban is használható (a Hyundai-ban a rendes vezetőasszisztens csak autópályán működik, városban nem)
- olcsóbb kb. 2 millióvalIoniq 5 előnyök:
- tágas, akár családi autónak is jó lenne (de sajnos nem nekem, 3 gyereküléssel esélyelen)
- ha úgy adódik, ezzel akár 4-5 felnőttel is el lehet menni hosszabb utakra csomagokkal, az EX30 korlázotott ilyen tekintetben
- a létező műszerfal és sok kapcsoló miatt sokkal hagyományosabb autószerű érzetet és praktikumot ad, míg az EX30 Tesla-szerű megoldása valószínűleg komoly megszokást igényel és mindent a menüből kell előtúrni
- nagyobb hatótáv a nagyobb akksi miatt (habár többet fogyaszt, így ugyanakkora távolsághoz többet kell tölteni)
- ha ideálisak a körülmények, akkor gyorsabban tölt (viszont ha nem ideális, akkor meg lassabban)
- ezt már láttam élőben és vezettem, az EX30-at nem[ Szerkesztve ]
-
biga
senior tag
válasz Andras6800 #9452 üzenetére
Én mondjuk nem az EV-t támogatnám, hanem a fosszilis üzemanyagot adóztatnám meg évről évre egyre jobban (Pl környezetvédelmi járulék). Evvel lehetne csökkenteni azt is, hogy 2034-ben még mindenki utolsó rohamban bevásároljon ICE-ből.
Nem akarlak elkeseriteni, bar személy szerint egyet értenék veled, de erre volt mar probalkozas. Pl - gondolom te is hallottal rola - itt a franciaknal pont ezzel probalkozott Macron par éve, akkor 6cent (vagy 9? mar nem is emlékeszm) lett volna az üzemanyagba beépitett környezetvédelmi ado tervezett összege. Utana egy honapokig tarto demagogiatol hemzsegö tüuntetéssorozat és az orszag blokkolasa következett (ilyenekkel volt kimolinozva pl a legtöbb körforgalom, hogy akar 400€-val is dragabb lehet egy ingazonak e miatt az élete stb.). Ez volt a sargamellényes tüntetés (illetve ez volt a kivalto ok). Még egyszer: 6 cent lett volna beépitve, akkoriban 1.2€ körül volt az üa..
Sajnos esélytelennek tartok egy ilyen jellegü aremelést, egyszerüen az atlag egységsugaru szavazo kb holnapig lat (vagy addig sem), holmi közép-hosszu tavu, plane közös érdek nem volt soha szempont...
én mikor itt azt mondom, hogy ahhoz, hogy az embereket meg lehessen gyözni arrol, hogy talan nem ok, hogy 500m-re is kocsival menjen, ahhoz olyan 4-5€ körüli üa. arat tudnék elképzelni, akkor nemigen teszem zsebre a felhaborodast...
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Ott is meg lesz emelve, ne legyen kétséged. Nem ma, lehet nem a tészta emeli de meg lesz. OPEC szeret most is játszani a termeléssel és amikor kezd beállni majd az EV üzlet akkor a kieső foszilist pótolni kell majd valamiből. Nem biztos h adó lesz, nem biztos hogy a helyi államé lesz de hogy olcsó nyál nem lesz többé az tuti - bármennyire is önérzetes a Francia.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kukipapa_rr
tag
A BMW szerint már elkezdődött a belső égésű motorok haláltusája
-
cOxeR
Ármester
válasz Kukipapa_rr #9475 üzenetére
Modell Y árat csökkentettek ma reggelre, a használt autópiac már jó ideje nagyon pang... a gazdasági kilátások se túlzottan vidámak, kemény év lesz az idei.
Én is agyalok mi legyen a Z4-el, próbáljam eladni a tavaszi kabriót akarok időszakban, vagy tartogassam... nagyon nehéz jelenleg kiszámítani mi lesz és minek merre megy az ára és milyen léptékkel. -
Ezekiell
veterán
Modell Y árat csökkentettek ma reggelre
Jövő héten veszem át a múlt héten rendelt Model Y-t: ha teljes áron vettem volna, most baromi mérges lennékAki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
FIREBLADE78
addikt
Tesla.hun csökkent?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Ezekiell
veterán
válasz FIREBLADE78 #9478 üzenetére
igen, majd 3 millióval a model y.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
cOxeR
Ármester
válasz Ezekiell #9479 üzenetére
Biztos azért mert nem fogy… és veszteséges volt eladni eddig is. - én ezért várakozok, ez így halad fel éven belül simán lesz egy rakás jó áron megvehető használt 30-50e km-es példány, most ugye már van pár 18M-s MYP, meg a M3P is 16M, de ezek is menni fognak lefelé ha ilyen változtatások vannak.
-
cOxeR
Ármester
válasz Andras6800 #9480 üzenetére
Meg a Modell 2-re.
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #9484 üzenetére
Nincs olyan. Majd lesz. Egyszer. Állítólag. Musk mondta.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #9471 üzenetére
De az nem 400V-800V kérdés.
Mellesleg hiába a gyors töltés, ha mellé q sokat fogyaszt. A hülyén hangzó km/perc-re számolt töltési sebesség amivel lenne értelme összehasonlítani hogy egymáshoz képest melyik milyen sebességgel tölt.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Ezekiell
veterán
válasz Andras6800 #9480 üzenetére
Én egész nagy pénzt tennék rá, hogy igen, ez az ok.
#9481cOxeR
Fene se tudja, sztem az azért még odébb van. 17ért egy új MY SR szerintem remek deal, a legolcsóbb használt is 16 milla hahun. Én cégre veszem, szóval azok nem is játszanak nálam. De általánosságban véve csökkenés várható talán, persze (mikor nem?)Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
esélytelen, ezt is csak azért akciózzák, mert mindenki vár a faceliftre, és így csökkennek az eladások
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
WiZARD
addikt
Tehát ezzel az analógiával élve a mobiltelefonoknál is azt tekinthetjük fejlődésnek amit a középkategóriában látni és nem azt amit egy csúcs iphone/android hoz?
EX30 nagyon kicsi, egy átdesignolt Smart #1 a Geely-től.
Anyós megjelenéskor megrendelte, persze akkor nem volt rá semmi kedvezmény. Májusra ígérték neki.
XC40/C40 az még "eredeti" Volvo, viszont egy füstösnek szánt platformon, de hogy ennek ténylegesen mennyi jelentőssége van az jó kérdés.Árban meg most már itt az Y is.
Mégjobb vezetéstámogató rendszerrel, bizonyítottan hatékony hajtáslánccal, hőszivattyúval, nagy mérettel, 60%-kal nagyobb csomagtartóval mint Ioniq5.Sebességtúllépős sípolás mindenben lesz, jogszabályilag kötelező júliustól, de nem mindenki várja meg ezt a dátumot.
Elvileg kikapcsolható, de minden indításnál újra aktív.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz Ezekiell #9490 üzenetére
Pár órája van kint az árcsökkenés, hahu nyilván nem árazódik át ennyi idő alatt, de előbb-utóbb ott is lejjebb fognak menni az árak, mert csak kevés hülye vesz használtat annyiért amennyi egy új.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Ezekiell
veterán
Ez csak annyit fog eredményezni szerintem, hogy befagy a használt MY piac egy időre, mert nem fognak hirtelen 2-3 millát engedni az autó árából a népek, mert ekkora bukót nem akarnak benyelni. Egy része fog, nyilván, de az a kisebb része szerintem.
Most olyan 15 körül kellene árulni a MY SR-t használtan (a pár hónapost), hogy megérje megvenni, ennyiért meg senki se fogja, amikor vette 20+ért fél éve.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
mghltm
addikt
válasz Ezekiell #9491 üzenetére
amit nem ertek, ha elkezdem a megrendelest, ezt irja:
m3 hl
Becsült vételár 17 846 900 Ft
A beleszámított ÁFA összege megközelítőleg 3 794 223 Ft
Az ár tartalmazza az Állami Támogatást, amennyiben az Ön pályázata sikeresmy
Becsült vételár 17 094 900 Ft
A beleszámított ÁFA összege megközelítőleg 3 634 349 Ft
Az ár tartalmazza az Állami Támogatást, amennyiben az Ön pályázata sikeres
ez gondolom csak eliras lesz...still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
válasz Shadowbull #9497 üzenetére
Dehogynem fogyaszt sokat: az EV tualjok/wanabee tulajok egy részének a 25kwh is 35 éves dízel golffal egyenértékű energiapazarló szennyezőgép
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Ezekiell
veterán
Igen, ez elírás.
#9495WiZARD
Nyílt végű lízinggel még mindig jobban kijön vszeg - de igen, az MY így baromi jó árba került (nem véletlen vettem én is ennyiért múlt héten, bár igazából többért - 17.5M volt kedvezménnyel)Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #9497 üzenetére
Mitől lenne feszültség függő a töltési görbe?
A töltő oszlop kábelénél számít, mert ott az áram a korlátozó tényező, nagyobb feszültségnél kisebb az áram, és elég a kisebb keresztmetszet, amivel kezelhető marad.Az autón belül az elektronikák le tudnak kezelni a 400V mellé társuló 250kW-nál jóval nagyobb áramokat, hisz simán 500-800 kW teljesítményt leadó autókról beszélünk.
Az akkuban meg 3,6-4V feszültségű cellák vannak mindkét helyen.Azért +10-30% fogyasztás különbséget be kell tudni hozni a töltésnél, ha végül azonos időt akarsz menni hosszabb távon.
#9499 Ezekiell - igen, de most akár nyílt végű lízinggel akár kp-ra állami támogatással jó áron megvan
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs