Hirdetés
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bendőke
tag
válasz katt777 #9109 üzenetére
Hát azt én honnan tudjam? Eleve, ki az a hülye, aki magára rak egy bilincset? Lassú Simplicia biztosan ezen hülyék közé tartozik, lehet, azt hitte, karkötő...
Mindenesetre nála működik a dolog, ha gondolod, próbáld ki Te is. Én még majd másokon is letesztelem, pl. beosonok egy barlangba, a banditák közé, és amelyik alszik, annak a zsebébe rakom.
Amúgy kamuzik az öreglány, hogy nincs pénze, mert volt nála 30 arany. Nem állítom, hogy egy nagy vagyon, de azért mégis... Mondjuk nem csodálkoznék, ha kiderülne, hogy itt Bp-en a koldusok többet összeszednek havonta, mint én. Nyugaton tuti.Kicsit tovább gondoltam ezt a bilincses dolgot, és rájöttem, hogy azért vannak, akik szabad akaratukból bilincselik/bilincseltetik meg magukat, és itt most nem feltétlenül azokra a környezetvédőkre gondolok, akik a fákhoz láncolják magukat, sokkal inkább azokra, akik bizonyos felnőtt játékokban használják.
-
Bendőke
tag
válasz GypsFulvus2 #9111 üzenetére
Meglepődtem volna/Meglepődnék, ha úgy kezdődne a Skyrim, hogy hozzád vágnak egy kész karaktert, hogy nesze b+, kezdj vele, amit akarsz. Azt hiszem, többet rá sem néznék a TES sorozatra.
Én is gondolkodtam már ezen, mert most a két hír topicjában fut tovább a dolog, és így nem túl jó, de én sem éreztem magam jogosultnak arra, hogy megnyissam.
X58? Megmarad a melód? Majd néha hívj meg játszani
[ Szerkesztve ]
-
Bendőke
tag
válasz Antonius1978 #9114 üzenetére
Megvan az a gyűrű, de azzal nem lehet ezt megjátszani. A reverse pickpocketing csak akkor működik, ha az általad a másik zsebébe csempészett tárgy 0 tömegű, márpedig a játékban minden gyűrűnek van tömege.
Nem tudom megmondani Neked, hogy miért veszi fel, én sem értem. Azt hogy minden szereplő fölveszi-e, nem fogom kipróbálni, eddig kettőből kettő az eredmény. A birodalmi légióst még kipróbálom, jó ötlet, kösz Damage health van rajta.
Közben folytattam a kísérleteket, egyrészt nem kap az ember ilyenkor bounty-t, a meggyilkolt teremtmények száma sem növekszik, másrészt a banditák is felveszik, ha berakod a zsebükbe, mikor alszanak. Egy légióson még kipróbálom, aztán nem foglalkozom többet vele.
Van abban valami, amit mondasz, hogy bizonyos kasztok bizonyos típusú céheknek lehessenek a nagymesterei.
-
Bendőke
tag
válasz Antonius1978 #9121 üzenetére
Ezzel tökéletesen egyetértek. Tetszene az orvgyilkos két fegyverrel Meglenne az Artemis Entreri feeling.
Ja, és ha akar az ember, akkor lehessen a banditák vezére is, ne csak a tolvajoké.Azt egyértelműen azért csinálták úgy, hogy az ember a karakterétől függetlenül bármelyik céh vezére lehessen, hogy egy karakterrel mindent végig tudj csinálni.
-
Bendőke
tag
válasz Antonius1978 #9123 üzenetére
Igen, ő az.
Én sosem sz.rakodtam azzal, hogy csatamágus/tolvaj/bérgyilkos/harcos felszereléseket szedjek össze. Van egy felszerelésem, amit már a múltkor is említettem, mindig az van nálam: Mighty Umbra, Ring of Vitality, egy saját készítésű chameleon és reflect damage gyűrű, egy szintén saját készítésű reflect spell amulet, Black Hand Robe, Black Hand Hood, löttyök, kulcsok, Azura csillaga, skeleton key, meg egy kalapács. Fölösleges túlragozni.
-
Bendőke
tag
válasz Varlaisaran #9126 üzenetére
Katt szerintem a Lost Spires modra gondolt, ami egy új guildet, az archeológus guildet tesz be a játékba.
-
Bendőke
tag
válasz Antonius1978 #9129 üzenetére
Én már végigtoltam, nagyon tetszett, érdemes feltenni. Igen, a V14-et érdemes letölteni, azzal gond nélkül ment.
Katt: A Gates of Aesgaard egy külön mod, pontosabban kettő, szerintem nem nagyon érdemes velük vacakolni. Az elsőt végigtoltam, nem volt semmi különös, a másodikhoz már nem volt türelmem. A dwarfok a Nehrimben vannak. Majd lehet, hogy egyszer kipróbálom, de most még nem, ugyanis újra kellett miatta telepítenem az XP-t, mert a normál, mondjuk 2 perces bootolási időt kicsit felbővítette, kb. fél órára.
-
Bendőke
tag
válasz Bendőke #9120 üzenetére
Végül nem írtam le a kísérleteim végeredményét, és a belőle levont következtetéseimet.
Időközben csináltam egy kapucnit, fire damage on self varázslattal, a koldusok ugyanúgy felvették, mint a bilincset, ezt banditán nem próbáltam még ki, ennek ellenére úgy hiszem, a végkövetkeztetésem helyes.
A légiósok nem vették fel sem a bilincset, sem a kapucnit, mikor felébredtek. Megtámadtam őket mindkét kísérletnél, de akkor sem.
Ezekből a kísérleti eredményekből leszűrt következtetéseim: Azok fogják felvenni ezeket a "ruhadarabokat", akiknek nincs ezek helyett öltözékük. A koldusnak nincs sem kesztyűje, sem kapucnija/sisakja, tehát felveszi a bilincset/kapucnit. Ugyanígy, a banditák nagy többségének sincs kesztyűje/sisakja, ők is felveszik. A légiósnak viszont teljes felszerelése van, kesztyűvel, sisakkal, azt vette fel, nem azt a "ruhadarabot", amit én betettem az inventoryjába.
-
Bendőke
tag
válasz Antonius1978 #9146 üzenetére
A zarándoklat előtt fel kell venni a küldetést a prófétánál, Anvilban. Az megvolt?
-
Bendőke
tag
válasz jambiyya #9167 üzenetére
Ez elvileg csak olyankor fordul elő, mikor túl közel értél Cyrodiil határához, és lemennél a térképről. Ha a térkép szélének a közelében sem vagy, akkor valami bug, próbáld telepíteni az unofficial packokat (1, 2, 3, értelemszerűen amelyik fel van telepítve, ahhoz). Nem garantálom, hogy segít, de ártani nem árthat.
[ Szerkesztve ]
-
Bendőke
tag
válasz katt777 #9169 üzenetére
Közben eszembe jutott, hogy egyszer sikerült kiesnem Anvil városából, még akkor, mikor az volt a mániám, hogy minden magas helyre feljussak. A városfalon ugrándoztam éppen, mikor kiestem, és a táj pontosan úgy nézett ki, ahogy azt jambiyya leírta. Arra nem emlékszem, hogy kiírta volna, hogy nem mehetek tovább, de az tuti, hogy csak gyorsutazással tudtam visszakerülni a normál textúrák közé.
Ezért azt gondolom, hogy hibás/részleges modtelepítés lehet, vagy BS probléma. Mintha nem töltené be a városon kívül struktúrákat. Esetleg valami texture pack van rosszul telepítve? -
Bendőke
tag
válasz Varlaisaran #9216 üzenetére
Hmm, M63-ból nincs véletlenül egy működőképes példányod is? A barmok szétvágták őket, egyetlen üzemképtelen példány maradt, ami a Vasúttörténeti Parkban van kiállítva. Amúgy, ha M63 nincs, egy M61 Nohabbal is megelégszem
Na jó, viccet félretéve, gépfüggő vagyok, imádok minden járművet, amibe méretes gép van beleépítve, a lényeg annyi, hogy tetszenek a modellek, amiket készítettél.
-
Bendőke
tag
válasz Varlaisaran #9362 üzenetére
Sideways Cave az a barlang, amit Gypsfulvus említett.
I.C. alatt is van egy ayleid városmaradvány, az Old Ways, de ötletem sincs, azzal mit lehetne kezdeni. Viszont a White Gold Towert látogathatóvá tehetnéd, sőt, akár egy ajtót is tehetnél rá, hogy ki lehessen menni a tetejére.
-
Bendőke
tag
Nem tudom. Esélyes, hogy nem tudnám megszokni. Hozzászólásainak fele - kétharmada olyan stílusban íródott, ami ebben a topicban szokatlan. Ráadásul csak nagyon kis hányaduk tartalmaz érdemi információt, a nagy többség jellemzően személyeskedő és/vagy fikázó iromány. Kellene nyitni az ilyeneknek egy "Trollok ide gyertek" topicot, a többiről meg le kellene tiltani őket.
[ Szerkesztve ]
-
Bendőke
tag
válasz GypsFulvus2 #9374 üzenetére
Nálam túlélte, most a Cloud Ruler Temple-ben lakik, és megint essentialnak van jelölve. Nem is emlékszem már arra a küldetésre, mikor meghalhatott (volna), esélyes, hogy legyaktam azt, aki rátámadt. Én sem szeretem, ha kinyírják a jó arcokat a játékban.
[ Szerkesztve ]
-
Bendőke
tag
válasz GypsFulvus2 #9378 üzenetére
Tetszik az ötlet. Pénteken sör? Akkor megbeszélhetjük a részleteket, kitalálunk egy sztorit, hogyan veszett el a kard. A múlt hetem elég zsúfolt volt, meg a mostani is az, úgyhogy ötletem sincs, mikor állhatok neki legalább a próbálkozásnak, hogy bekerüljön a játékba. Mondjuk az eredeti tervem az volt, hogy ez valami gonosz kard lesz, ami időben korábban jelent meg Tamrielen, ez a történet ezt kizárja. Megdumáljuk
-
Bendőke
tag
válasz Kassadin #9425 üzenetére
Úgy látom, senki sem válaszolt, bár lehet, hogy rám vártak ebben a témakörben... már ha lehetek egy kicsit szerénytelen.
Nos, kezdjük az elején, mikor még csak alig-alig csordogál a pénz. Az első nagyobb beszerzési tétel a kunyhó, Imperial Cityben. Ha az megvan, és be is rendezted, akkor van egy állandó bázisod, ahol le tudsz cuccolni, stb, ez fontos. Második lépésként a KotN pluginekhez tartozó Thieves Dent kell megcsinálni, ez egy barlang, amit meg kell tisztítanod az élőhalottaktól, utána berendezheted magadnak kalóztanyának, és kiküldheted a kalózaidat fosztogatni. Ebből Neked részed van, ez a szinted x 100, maximum 2000 arany hetente. Nem sok, de állandó jövedelem.
Közben célszerű belépni a Thieves Guildbe, ott is kapsz pénzjutalmakat a küldetések sikeres végrehajtásáért, meg ugye az ellopott cuccokért. A Dark Brotherhood, valamint az Arena küldetésekért is pénzjutalom jár, és mindkettőnél van lehetőséged arra, hogy heti rendszerességgel keress valamennyi pénzt. A DB-ban, ha már Te vagy a Listener, akkor heti 200 aranyat kapsz; az Arénában, ha Te vagy a Grand Champion, akkor heti egy meccsért szintfüggő pénzmennyiséget kapsz. Ezek az állandó jövedelmek, amikre mindig lehet számítani, elég kevés, viszont már az elején igénybe vehetők.
(Mj: amúgy is ajánlott, ha a játék elején csinálod meg a gonosz küldetéseket, mert később, mikor végrehajtod a KotN küldetéshez a zarándoklatot, azzal jó útra térsz /eltünteti a hírhedtség pontjaidat/, és mindenki jobban szeret egy jó útra tért gonosztevőt, mint egy elzüllött hőst.)Folytassuk az igazi, nagy üzlettel: Cyrodiil tele van banditákkal és martalócokkal, akiknek a kinyírása legális. Ugyanúgy engedélyezett a tetemük kifosztása, és a hullarablással szerzett cuccok eladása a kereskedőknél. Ha Imperial City környékén vagy, akkor javasolt Fort Alessia, Fort Homestead, Fort Nikel, Sercen, Vilverin, Dzonot cave, Sinkhole cave, valamint a város alatti csatornarendszerek egy részének (Market Sewers) látogatása. A banditák és a martalócok ugyanúgy "visszanőnek" egy idő után, mint a leszedett növények, szóval egy helyre vissza lehet térni kb. heti rendszerességgel. Alacsony szinteken természetesen olcsó cuccokat hordanak, de ha elértél a 20. szintre, akkor egy martalócról le lehet húzni akár 10 000 septim értékű cuccot is (pl: daedric cuirass: 4800 septim, egy daedric claymore újabb 4000; persze más kérdés, hogy ezt mennyiért veszik át Tőled a kereskedők, ld. következő bekezdés). Természetesen javasolt az egyéb erődök, romok, barlangok, és bányák látogatása is, csak szörnyeket vagy élőhalottakat gyilkolászni nem olyan jövedelmező, belőlük inkább különféle összetevők kerülnek ki. Persze mindenhol vannak ládák, de eleinte örülhet az ember, ha 30-40 arany van bennük.
Nagyon fontos a kereskedelem és a személyiség skillek fejlesztése, nélkülük hiába szerzel drága cuccokat, ha mondjuk az 1800 aranyat érő üvegpáncélt csak 1000 aranyért veszik meg. Fontos, hogy össze kell haverkodni a kereskedőkkel, minél magasabb a disposition (erre mi a magyar szó?), annál jobb árat lehet elérni. Ne feledd használni a haggle csúszkát, persze csak mértékkel, mert ha túllősz a célon, akkor előfordulhat, hogy rosszabb áron veszik át Tőled a cuccot, mint amit eredetileg kínáltak érte.
Még egy tipp: ha az alkímia nem tartozik az erősségeid közé (tehát minor skill), akkor egy jó pénzkereseti lehetőség, ha minden utadba kerülő növényi, állati és egyéb összetevőt összeszedsz, és kotyvasztasz belőlük mindenféle löttyöt. Ha fő tulajdonságod, akkor ez a kereseti lehetőség kiesik, mert az állandó használata összevissza szintlépéseket okozna.
Azt hiszem, (kókusz)dióhéjban ennyi, más most nem jut eszembe...
-
Bendőke
tag
válasz Kareszovics #9448 üzenetére
Több olyan osztály is van, ahol az alchemy fő skill. Én pl. a bérgyilkos vagyok, ott alapértelmezésben az az egyik fő skill, csak én lecseréltem a destruction-ra. Ha valakinek még ismeretlen a játék, előfordulhat, hogy bekerül a fő skillek közé.
-
Bendőke
tag
válasz Kareszovics #9450 üzenetére
Most tolom vámpírral, már vagy 75 napja az vagyok. Nálam nem okoz különösebb nehézséget, mindennap táplálkozom, néha napjában többször is. Persze kipróbáltam a 100% vampirism állapotot is, az - minden előnye ellenére - elég vacak. A legrosszabb az, hogy ha elfelejtesz enni, akkor várakozás közben is átléphetsz a következő fokozatba, ami már napégéssel jár, és akkor nem tudsz gyorsan utazni. Nálam ezért mindig van néhány üveg human blood (itt-ott lehet belőle találni, talán 20 üveggel az egész játékban), amit ilyenkor megiszok, és visszaáll a 25%-os állapot. Sokan megkérdik különben, főleg, ha az állapotod 50%-os vagy magasabb, hogy "Are you feeling well?". Vicces, hogy aggódnak.
Van egy-két apróság, amire figyelni kell, pl. arra, hogy ha sneakből kezded az evést, akkor is feláll a karaktered, ha végzett, tehát egyből vissza kell tenni sneak-be, mielőtt megmozdul. Uuras the Sheperd esetében úgy jártam, hogy elfelejtettem, léptem egyet, erre azonnal felébredt. Közölte, hogy " I think you should leave!" (milyen udvarias, végül is én betörtem hozzá az éjszaka közepén), és visszafeküdt aludni. Aztán vannak néhányan, akik felébrednek, mikor beléjük harapsz, lehet, hogy ez random, nem tudom biztosan, egy tuti: a légiósok kivétel nélkül felébredtek. Pedig milyen buli lett volna egy légiós barakkot végigharapdálni, azért is kezdtem bele.
Mondjuk van - szerintem - humoros oldala is, pl. egy éjszaka végigettem (vagy végigittam, kinek hogy tetszik jobban) Skingradot, csak Tamika és a Surilie testvérek maradtak ki, mert ők korán kelők, és hozzájuk értem oda utoljára.
-
Bendőke
tag
válasz Kareszovics #9452 üzenetére
Igen, már régen megcsináltam a küldetést. Arra nem gondoltam, hogy éppen belőlük kajáljak, de az egyik első dolgom volt meglátogatni őket, és elbeszélgetni velük. Nem támadtak meg, úgyhogy ennyit a szervezet hatékonyságáról. Pedig tényleg mindenkivel beszéltem, hátha leesik valamelyiknek, hogy vámpír vagyok, és megtámad.
-
Bendőke
tag
válasz Kareszovics #9452 üzenetére
Már csak heccből is megtettem. Lazításként beléptem a játékba 10 percre, benéztem a Rend házába éjjel, és láttam, hogy Cylben Dolovas alszik. Megreggeliztem...
Reggel 9 környékén visszanéztem, ő jött velem szemben, de csak annyit kérdezett, hogy "Are you not feeling well?". (Ez utóbbit délelőtt elírtam, ezt kérdezgeti mindenki.)[ Szerkesztve ]
-
Bendőke
tag
Telepíteni kell, nem lehet belőle omod file-t készíteni
[ Szerkesztve ]
-
Bendőke
tag
válasz Varlaisaran #9464 üzenetére
Föltettem, a kezdet nem túl egyszerű, mert nem rakja be automatikusan a küldetések közé. Legalább annyi megjelenhetett volna, hogy "There is a rumor about Countess Narina Carvain has a strange book." vagy valami ilyesmi. Ennél több nem is kell, mert az ember egyből tudja, honnan induljon el.
Amúgy addig jutottam, hogy megvan a map marker, a java még csak most jön.
Nem ez lesz az első küldetés, ami jobb, mint a gyáriak többsége...
-
Bendőke
tag
válasz Varlaisaran #9466 üzenetére
Csak néha zavaró, hogy nincsenek markerek, nagyon kell figyelni, és kész.
Tudom már, hol a torony. Talán azt az információt volt legnehezebb megszerezni eddig, amit az örököstől szerzett könyvből kellett kiolvasni. Nehezen jöttem rá, aztán elrontottam a leírást, végül tegnap este sikerült megfejtenem. A következő lépések jóval könnyebbek voltak. Ott hagytam abba, hogy a térképre felkerült a jel, hova kell mennem.
Gypsfulvus: Szép... Mondtam, hogy ezeknél az axiális ventilátoroknál hangosabbak nem léteznek. Nekem is volt 2 ilyenhez szerencsém, utáltam is őket, mint a sz.rt. Ráadásul, látod is, nem elégséges a hűtés, úgyhogy az egyik ilyen kártyám a garancia lejárta utáni hónapban el is pusztult. Úgy rémlik, hogy a Te kölcsönkártyád is egyslotos, jól tévedek? Azok meg még hangosabbak, mint a kétslotos axiálisok. Utolsó, hasznavehetetlen, hányadék hűtők ezek...
[ Szerkesztve ]
-
Bendőke
tag
Valenwood. Ismeri valaki?
-
Bendőke
tag
válasz Bendőke #9484 üzenetére
Senki nem válaszolt, ezek szerint nem ismeritek. Én ki fogom próbálni hamarosan, de most még az Ivellont tolom. Az omod konverziót már megcsináltam, és azt mondja, hogy az unoff patch egy file-ból újabb verziót használ, mint ami ennek kell Meglássuk. Ja, elvileg képes együttműködni az Elsweyr Anequina moddal is, van egy olyan patch, ami a kettő együttes használatát teszi lehetővé, úgyhogy azt is letöltöttem, abból is megcsináltam az omodot (és az is az unoff patch-el ütközik).
Mivel a Blood and Mud modot sem tudom használni az unoff patch miatt, alighanem az utóbbit hanyagolni fogom.
-
Bendőke
tag
válasz GypsFulvus2 #9489 üzenetére
Még nem próbáltam, az OBMM piros ikont rakott rájuk, a conflict detector azt írja, hogy ugyanolyan nevű, de más CRC-vel rendelkező file-ok vannak a könyvtárakban, mint amit a mod keres, és hogy az unoff patch-hez tartoznak. Ettől még lehet, hogy jó lesz, főleg, ha csak a felülirandó cuccokkal van probléma, nem pedig azokkal, amikkel együtt kellene működniük. Mindenképpen meg fogom próbálni, de nem ma, most mindenféle adminisztrációs baromságot csinálok.
Katt: Nincs nekem időm arra, hogy terabyte-okra rúgó adatmennyiségeket szedjek össze, és\vagy írjak meg...
-
Bendőke
tag
válasz Kareszovics #9497 üzenetére
Az emberben annyira benne van, hogy egy partira elegánsan öltözve kell menni, hogy én is hasonló cuccban mentem, de a Goldbrandot eltettem, hogy ne lássák, fegyver van nálam.
-
Bendőke
tag
válasz Varlaisaran #9503 üzenetére
Nem adod fel, ez mindenképpen dicséretes, remélem, végül sikerrel jársz.
Egy-két ezer év alatt nem történik mélyreható változás a domborzatban. Egy-egy újabb, kisméretű völgy keletkezik ott, ahol puhább a felszínen lévő kőzet/üledék, földcsuszamlások történhetnek, amik kisebb-nagyobb völgyeket hagynak a kiindulási helyükön, és kisebb-nagyobb halmok keletkeznek ott, ahol lerakódik az anyag. Tektonikai környezettől függően úgy kell számolni, hogy egy viszonylag gyorsan emelkedő területen 1000 év alatt mondjuk 5 méterrel lesz magasabb a hegy. Persze az erózióval is számolni kell, ami az éghajlattól függ, lehet, hogy akkora az erózió, hogy az 5 méter emelkedésből egy marad. Inkább a folyók árterületén kell nagyobb változásra számítani, a szeszélyesebb folyók, mint pl. a Tisza 1000 éva alatt jelentősen megváltoztathatják a medrüket. Mondjuk Cyrodiil területén nem emlékszem sem meanderező, sem fonatos folyómederre, márpedig ezek változnak a leggyorsabban. Általában gyors hegyi patakok vannak, amik pár méterrel mélyítették a medrüket ez idő alatt. Lényeg a lényeg: komoly változások maximum a vizek környékén várhatók, ott kell figyelni, pl Culotte vagy Nenalata esetén. Vanua valamilyen lokális kataklizma, pl. egy nagy suvadás, vagy komoly földrengés esetén kerülhetett víz, Abagarlas pedig föld alá. Mindenképpen az az út lenne jó, amin elindulnál, hogy az eredeti Cyrodiilt lemásolni, aztán itt-ott módosítani.
Katt: A Daedrák nem szaporodnak, örök életűek, nincs szükségük utódokra.
-
Bendőke
tag
válasz GypsFulvus2 #9508 üzenetére
Valamiért a nagy daedrákra, a hercegekre gondoltam. Ezekből a kicsikből biztosan van fiú is meg lány is... Hacsak ki nem derül, hogy ők is a hercegeik fejéből pattannak ki, mint Pallasz Athéné Zeusz fejéből.
-
Bendőke
tag
Hehe, kinyírtam Mannimarcot, és a lelkét szépen bedobozoltam egy fekete lélekkőbe. Végül is tőlük tanultam
-
Bendőke
tag
válasz katt777 #9511 üzenetére
Egy dolog a növényzet és más a domborzat. Utóbbiban az elmúlt pár ezer évben kialakult változások nagyobb része közvetve vagy közvetlenül emberi behatásra vezethető vissza (közvetlen pl. kunhalmok, közvetett az erdőirtások miatt kialakult csuszamlások). A Földközi-tenger vidékének és a Kárpát-medencének a növényzete is emberi behatásra lett olyan, amilyen, de úgysem fogsz meggyőzni arról, hogy a domborzat pár ezer év alatt jelentősen változik olyan tektonikailag - emberi időtávlatban nézve - nyugodt, mérsékelt égövű területen, mint Cyrodiil. Nem mondom, ha sivatag lenne, akkor persze, a dűnék évente több métert vándorolnak. Több száz, egy-két ezer éves folyamat például arktikus/szubarktikus környezetben a gleccserek visszahúzódása és terjeszkedése, ehhez kapcsoltan a tengerszint eusztatikus emelkedése vagy süllyedése, ehhez kapcsoltan a domborzat, illetve a partvonal változása. Egy vulkán környezetében is bármikor előfordulhat nagy területet érintő - az előbbieknél még sokkal gyorsabb - változás, pl. egy törmeléklavina akár több száz négyzetkilométeres területen megváltoztatja a domborzatot pár perc - egy óra alatt, a szupervulkáni kitöréseket meg szóba sem hozom, de vulkánnal sem találkoztam Cyrodiilban.
Nem kell nagymértékű változásra számítani pár ezer év alatt, ez földtanilag elhanyagolható idő.A rosseb tudja, a daedra hercegek valami istenszerűségek, és a Biblia szerint Isten létezett az univerzum létrejötte előtt is... de ebbe ne menjünk bele, mert messzire vezet. Esetleg ha Gypsfulvus talál valamit a könyvtárban, akkor megoldhatja ezt a kérdést, de szerintem lényegtelen. Amúgy én pl. nem is tudtam, hogy a Dark Seducerek és a Golden Saintek is daedrák, és eleve a hercegekre gondoltam, nem a Markynazokra, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Bendőke
tag
válasz GypsFulvus2 #9515 üzenetére
Nos, természetesen ismerünk példákat, mikor egy-egy vulkáni sziget jött, látott, ... és vesztett. Ha nem is napi rendszerességgel, de gyakran előfordul (ismét csak földtani időtávlatban értve), hogy egy-egy tenger alatti vulkán kidugja a fejét a víz alól, aztán, mivel elfelejt lávát önteni, a laza piroklasztot néhány nap/hét alatt széthordja a tenger. Ilyen volt az a sziget, ami valamikor a XIX. században keletkezett, ha jól emlékszem, Szicília és Málta között. Megjelenésekor Franciaország(?) és a Brit Birodalom egyből elkezdett marakodni azon, hogy kinek a felségterülete... aztán a tenger megoldotta nekik a problémát, egyszerűen elmosta a szigetet. Valahol, kicsit távolabb Japán partjaitól, Iwo Jima szigetének közelében van egy vulkán, ami a XX. században kétszer is kinézett a tenger alól, de egyszer sem sikerült neki kint maradni. Nyilván bőségesen lehetne sorolni még a példákat, de az a javaslatom, hogy ha maradunk ennél a témakörnél, akkor folytassuk a beszélgetést ezen a blogon.
Amennyiben ejtjük a témát, akkor jelentsük ki, hogy Varlaisarannak NEM kell jelentősen módosítania Tamriel 2 domborzatát, és Gypsfulvusszal szívesen segítünk neki megállapítani, hogy melyek azok a területek, ahol 1-2 ezer év alatt jelentősebb változás következhetett be. Továbbá kijelenthetjük azt is, hogy a növényzet az emberek elterjedése miatt jelentősen megváltozott, és annak rekonstruálásában is szívesen segítünk Katt bevonásával.
Én azt hiszem, ezzel a daedrák kérdése is megoldódott, még akkor is, ha nem egyszerű
Katt: Igen, a suvadásokat írtam is, még Magyarországon is jelentős felszínformáló tényező, tavaly is volt pár szép példa rá, az idei kulcsi eset meg még durvább. Az emberi tényező minden esetben közrejátszott kialakulásukban. Ezt érdemes megnézni.
-
Bendőke
tag
válasz GypsFulvus2 #9520 üzenetére
Nagyon beteg. El is képzeltem, Lakatos Winnetou után szabadon, hogy Kolompár Dovahkiin
-
Bendőke
tag
válasz GypsFulvus2 #9558 üzenetére
Ez a fraps egy érdekes program... Én azzal készítettem a képeimet, de valahogy olyan meseszerű volt a dolog. Hol működött, hol nem... Nagyjából minden második alkalommal működött, méghozzá úgy, hogy elsőre nem, ekkor nekiálltam (volna) buzerálni a beállításait, de nem kellett vele semmit csinálni, mert minden rendben volt, viszont utána működött. Gyakorlatilag minden alkalommal, mikor fotóztam vele, pontosan ugyanezt csinálta.
-
Bendőke
tag
Ismét érdekes jelenséggel találkoztam. Clavicus Vile szobránál jártam, mikor kitaláltam, hogy elmegyek az Isolated House-ba. Az útvonal nagyjából: szobortól elindulva elmentem a Felgageldt cave mellett, utána pedig a Nisin cave és a Fort Roebeck között félúton megtaláltam az ayleid well-t. Legnagyobb megdöbbenésemre egy nagy csapat ember volt a közelében, akik eredetileg a Kvatch sátortábor lakói. Ezek szerint vagy Ghiskard nem költöztette vissza őket a városba, vagy, mint már korábban is felvetettem, a Kvatch Aftermath mod képes megduplázni egyes szereplőket, és idióta helyekre betenni őket.
-
Bendőke
tag
-
Bendőke
tag
válasz Varlaisaran #9599 üzenetére
Én már nem szedegetem őket, a Seeking your roots küldetéshez összeszedtem százat, azóta nem is szedtem belőle. Cyrodiilban mászkálva fel sem tűnik a hiányuk, annyi van még. Viszont van egy példány a Deepscorn Hollow.ban, ami "újranő" három naponként. Abban a szobában van az asztalon, ahol a koporsóágy is.
-
Bendőke
tag
válasz katt777 #9601 üzenetére
Ne viccelj már, nem esik ki fél napod, csak megfelelő gyakorisággal enni kell. Mondjuk már én sem vagyok vámpír, mert egy ideje a "jó" oldalon tevékenykedem. Azóta megcsináltam a KotN sorozatot, jelenleg a főküldetést tolom, most hoztam létre a szövetséget Brumáért. Viszont előtte száztizenx napig voltam vámpír, és háromszáznegyvenx nyakharapást gyűjtöttem össze.
-
Bendőke
tag
válasz Varlaisaran #9624 üzenetére
Minek Neked az a motor? Múltkor szintén Škoda hengerfejeket csiszolgattál. Gyanús vagy Te nekem, csak nem Felicia raliautót akarsz gyártani? Nekem van egy ilyen motorom, de benne van a kocsiban, és azt minden nap használom, szóval kell. Gyenguska Papíron 50 kW, de a városi közlekedésben ellustult, pedig az én vezetési stílusomhoz az 50 kW sem volt elég erős. Ha meg tuningolni akarod, akkor inkább egy karbist szerezz, azt egyszerűbb...
De ha sikerül ezt is, akkor én is vevő vagyok rá, mármint nem a motorodra, hanem hogy az enyémet is feltuningoljuk. Azt hiszem 85-90 kW ekkora súlyú kocsihoz elég is lesz. Cserébe segítek a moddolásban, tényleg.Ja, amúgy nem. Se nem Oblivionozok, se nem krájziszkettőzök. Dolgozom, általában reggel 9-10-től este 9-10-ig Sokszor hétvégén is, bár holnap csak azért sem, pihenni is kell.
[ Szerkesztve ]
-
Bendőke
tag
válasz Varlaisaran #9628 üzenetére
Az alap vezetési stílusom olyan, amit pl. egy Honda integrával lehetne igazán kiélvezni, nyélgázon, 8700-as fordulatszámig (Mugen chippel 10000-ig) tekerve a motort. Mivel azonban a Felicia olyan, amilyen, újabban általában nyugisabban vezetek. Végül is egy nyomórudazatos motortól nem lehet elvárni, hogy állandó jelleggel 6000-ren pörögjön. Ennek ellenére mostanában is sok olyan élményem van, mint amit leírtál, imádom a vörös fejű BMW-sek röhejes reakcióját
-
Bendőke
tag
válasz Varlaisaran #9631 üzenetére
Ivellont végignyomtam, tetszett, más most nem megy, illetve de, az új karakteremmel csukogatom a kapukat, már becsuktam 45 darabot.
Ez a Windfall is ígéretesnek tűnik, én is leszedem, kipróbálom.
-
Bendőke
tag
válasz Bendőke #9632 üzenetére
Amúgy a kapuk megjelenési helyével kapcsolatban valakinek volt már problémája (Pitterix?), méghozzá az illetőt "követték" a kapuk. Nos, úgy tűnik, nálam is így van, és valószínűleg nem bug. Ha jól tévedek, alapértelmezésben 60 kapu van beállítva, amik közül 10 darab kötelezően, fix pontokon kinyíló kapu, és 50 random, amelyek a főküldetés egy szakaszában 50% eséllyel nyílnak ki. Nos, ez utóbbiak hajlamosak arra, hogy ha az ember olyan helyen mászkál, ahol kapu nyílhat, akkor az ki is nyílik. Mikor elkezdtem becsukogatni a kapukat, az első körben bezárt ~20 random kapuból kb. 18 úgy jelent meg, hogy szánt szándékkal olyan helyre mentem, ahol elvileg lehet kapu, és a gyakorlatban ott is voltak. Aztán, mikor fogyni kezdtek a kapuk, akkor átállítottam a random kapuk számát 50-ről 90-re, a nyitási esélyt meg 100%-ra, szóval most már mindenhol kapu van
Lényeg a lényeg, a főküldetés ezen szakasza során nem kell csodálkozni azon, ha az embert "követik" a kapuk, valószínűleg úgy van beprogramozva, hogy kinyissa a kapukat, ha az ember olyan helyre téved.
-
Bendőke
tag
válasz GypsFulvus2 #9635 üzenetére
Leyawiin környékén volt dettó ugyanez, elindultam a vámpírlaktól észak felé, és minden kapu ott volt. Az első kapu, ami nem volt a helyén, a térképen tízessel jelölt, a Panther river mellékágánál. Aztán azt is kinyitottam, hogy becsukhassam.
-
Bendőke
tag
Az előbb elfelejtettem: múltkoriban téma volt a nőnemű daedrák kérdése. Időközben sikerült kettővel is találkoznom, mindkettő Dremora Markynaz volt. Nem lehetnek sokan, mert 45 kapu becsukása alatt futottam össze a kettővel, de azért vannak. (Bár nem lehetetlen, hogy egyszerűen csak nem tűnt fel a többi esetben. Sokban nem különböznek a hímneműektől.)
Új hozzászólás Aktív témák
- MIUI / HyperOS topik
- Politika
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- 3D nyomtatás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Okos Otthon / Smart Home
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen asztali médialejátszót?
- További aktív témák...
- Naim Mu-So 2 Wood Edition - Makulátlan, akár beszámítással
- Apple Homepod (2. gen) - Csomagolás bontott, makulátlan, Apple garancia, akár beszámítással
- Samsung Galaxy Buds 2 Pro -Csomagolásbontott, makulátlan, jótállásal, akár beszámítással
- Sony Alpha 7R II Body ILCE-7RM2 Sony FE 50mm f/1.8 (SEL50F18F) Tamron AF 28-75mm f/2.8 Di III RX
- Apple Airpods 2 (2019) - Újszerű, Apple garancia, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen