- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Woodslave #6685 üzenetére
Nem, rohadtul nem működik a formula open worldben. Az csak hab volt a tortán az első pár hétben, hogy a térképen még ikonjaik se voltak az NPC-knek, azokat a kézzel lehelyezhető jeleket kellett használni hozzájuk ingame (vagy fextra interaktív térkép). A lineáris(abb) From játékokban sokkal egyszerűbb és könnyebben átlátható módon zajlik a dolog: odaérsz egy új területre, valahol az út mentén üldögél-álldogál egy NPC, beszélsz vele, elmondja a baját, megoldod, újratöltöd a területet, megkeresed az NPC-t a következő spawn pontján (vagy a Firelink Shrine-ban) és lezárod az adott lépést, görgeted tovább a questet. DS3-ban max az okoz nehézséget, hogy sokszor előre nem látszanak az NPC-k közti összefüggések, mi hogyan lockolhat egy adott questet.
Elden Ringben az online játék nagy segítség volt, mert teletosztak a játékosok mindent üzenetekkel. A nagyobb questek szerintem aránylag egyszerűek így (Kenneth Haight-Nepheli Loux, Sellen, Ranni, Millicent), a többi kb. offos külső segítség nélkül.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Woodslave #6688 üzenetére
Elden Ringnél az a baj, hogy még ha alapos is vagy a játék akkor is ki akar cseszni veled. Ott van Millicent: megtalálod a nyomorékot a kunyhóban, onnantól elég egyértelmű lépésekkel eljutsz Millicentig és meggyógyítod. Majd a kövi mondata, hogy hát ő most elmegy világot látni.
Akkor még nem sejted, hogy igazából milyen fontos karakter és milyen fasza questline tartozik hozzá, de így utólag nevetséges, hogy nagy eséllyel a templom után nem fogod többet látni.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz Woodslave #8575 üzenetére
Ha erre gondolsz: Alecto Black Knife Ringleader. Ez volt a legnehezebb bossom, mert össze-vissza ugrált. Betanultam a mozgását és meghalt.
A másik ami nekem nehéz volt, a főboss második fázisa, pedig ott volt bőven hely.
Malenia annyira nem volt vészes. Mikor még az elején alázott, akkor azt gondoltam, hogy itt a vége, nem lesz platina....de mégsem volt annyira gáz. -
ProEvoFan
nagyúr
-
Gothmog
aktív tag
válasz Woodslave #8633 üzenetére
Én most egy kb. bő fél óra alatt letudtam.
Az első fázist volt, hogy 1-2 gyógyitalból megoldottam, ha jól jött ki a lépés, de a második fázisban mindig szénné sz*patott. Ezt a waterfowl dance-et (ahogy utánaolvastam, ez a neve) abban a fázisban is elég gyakran benyomta, de nem is ez a legszivatósabb, hanem amikor a semmiből benyalom a scarlet rotot, ami azonnal meg is öl. (Nem a "virágzásra" gondolok, hanem van, hogy csak csinál valamit, és rögtön örvénylik körülötte a cucc.)Megmondom őszintén, amikor zsinórban 3-4. alkalommal haltam meg úgy a második fázisban, hogy nem a virágzós becsapódás, nem a waterfowl dance, hanem egyéb, "nem is értem, hogyan" típusú szivatás áldozata lettem, úgy mentem le alapból, hogy benyomtam a summont (mimic). Így az első fázis rendre lement egy percen belül (röhejes, szerencsétlen csak tántorgott, ahogy ketten püföltük, gyógyital sem kellett hozzá), a második fázis pedig így lement a második próbából. (Az első próbánál megint a körülötte felörvénylő/fellobbanó, de nem "virágzós" típusú scarlet rot szivatott meg.)
Kicsit csalódott vagyok, mert így summonnal meg nagyon könnyű volt. (De már a játék vége felé járok, szeretném befejezni, és az, hogy valami, amit nem is látok rendesen, kb. oneshottol... hát úgy voltam, hogy ha ők úgy, akkor én meg így... Persze, oké, ezek is kiismerhetők/begyakorolhatók lennének, mint ahogy az első fázisbeli dolgait is elég jól éreztem már a vége felé, de most nem volt kedvem ezzel szenvedni. Majd legfeljebb lesz egyszer egy no summon végigjátszásom, ha rámjön az olyan.)
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Woodslave #8672 üzenetére
Placinál szerintem jól látható mindig, hogy mi lesz.
Vannak ugye a vörös villámok, amiket látod a talajon, hogy hol fognak kisülni.
Van a vörösen izzó karommal kaszálása, amit megint csak látsz előre (felemeli a vörösen izzó karmokat)
Van a tűzfújás szerű képessége, amit látsz, ha azt készül csinálni. (Kevés hp-nál volt, hogy fehéresen-sárgásan izzó "halálsugárként" okád a pofáján, de mivel az valóban sugárban megy, szintén könnyű elkerülni).
Van akkor a köddé válás, felrepülés, majd vörösen üstökös-ködként szálldosás, amely végén téged célozva csapódik be/száll vissza a pályára. Itt figyelsz, és mivel úgyis téged vesz célba a leszállásnál, időben dodge-olsz (én emlékeim szerint felé dodge-oltam, és így soha nem talált el, hanem jóval mögöttem szállt le).
Továbbá a fenti utolsó mutatványa után van 4-5 kör zsinórban, amikor köddé válik, majd megjelenik és suhint a karmával. Ha lock on van, akkor automatikusan leköveted a mozgását, akkor is, ha ködformában van, és egyszerűen csak behátrálsz a suhintás előtt.Ezeket ismételgeti (a "halálsugár" kevés hp-nál jött csak elő nálam). Innentől kezdve türelemjáték. (Én melee-vel vagyok, így azt figyeltem, hogy mikor mehetek be ütőtávra, és mikor figyeljem/kövessem le a dolgait tisztes távolból.)
Malikethnél nekem az első fázis "mumusabb" volt, mint a második. Legalábbis, ha az oszlopokon nem tudna átütni Maliketh, akkor a második fázissal talán kevesebb bajom lett volna. Az első fázisban az volt a nehéz, hogy a dobálózásait ugyan könnyen kidodge-olom, gyerekjáték, de ütőtávon belül életveszélyes, mert baromi gyors, ráadásul kombókat üt, így mindig elcsesztem, hogy kell-e még dodge-olnom, lesz-e még ütése. Szóval vagy bekaptam egy vagy akár két suhintást is, vagy felesleges pánik-dodge ment a részemről, értékes pillanatokat és staminát veszítve. Ráadásul nagyon gyorsan hátra tud szökellni, és amikor mennél utána automatikusan, hogy tovább üsd, mindig bebüntetett valamivel.
Nekem egyébként jobban feküdtek a játékban a gyors ellenfelek, és inkább azokkal szívtam, akik a mozdulás és a tényleges ütés között kihagynak egy-egy pillanatnyi szünetet, de ez a beast clergyman mégis taknyosra sz*patott többször is...[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Woodslave #8672 üzenetére
Ez a Godfrey tényleg egy szarrágó. Kb. 7-szer nekifutottam már, de a második fázisát még csak nem is láttam. Kb. másodpercig nem marad nyugton: kettes-hármas kombóban csapdos, ráadásul van olyan vágása (fordulásból fentről lefelé), ami érzésre leköveti a dodge-omat, plusz ha nem csap, akkor azonnal betolja a földrengető támadását, általában kettőt zsinórban, amit nem ritkán követ egy "lávásan izzó" harmadik. Ha esetleg valamelyik korábbit beszívtad és a földön fekszel még, akkor rögtön agyő is, mert ez az izzós simán oneshottol.
De ezek még hagyján, ha csak ennyi lenne (gyakorolja az ember, azután úgyis ráérez), ettől még élvezetesnek mondanám a harcot (mert amúgy nem rossz!). Ami szemétség, hogy emberünk simán megakasztja a speckó fegyveres mozdulatokat is. Hármat próbáltam ellene.
1. A Bloodhound's Fang-ét hátraszaltója közben simán pofáncsap. Ráadásul annyira gyors a bazi nagy fejszéjével is, hogy te már rég elkezdted a Finesse mozdulatot, mégis ő fog előbb megütni, ha közben megindul.
2. Lion's Claw (ezt egy rotten greataxe-ra tettem): dettó, a karakterem nyomja az előreszaltót ütéshez, ez meg lesallerolja közben.
3. Waterfowl dance (felhúztam tizesre Malenia "kezét", hogy kipróbáljam): ez a legszemetebb, mert ugye itt először felugrasz a levegőbe, ahol megállsz egy pillanatig, majd utána kezded a gyors cikázást a fegyverrel. Na, itt felugrasz, megállsz, ő meg pofánver. Egyszer volt, hogy nem ütött, de akkor meg hátraszökkent, úgyhogy a levegőt püföltem. A legszebb, hogy volt egyszer, hogy a taposós/földtúrós támadását dodge-oltam úgy, hogy waterfowl-ra ugrottam fel (gondoltam, hogy milyen fifikás leszek), és simán pofánvágott a csatabárddal, mielőtt beinndult volna a vagdosós kombó.Az csak hab a tortán, hogy nagyon zavaró a hitbox: olyan távolságból, ahonnan más ellenfeleket elérek (azért 120+ játékóra alatt ezt már érzi az ember, és nem nagyon szoktam már hibázni/meglepődni), nála nem ritkán csak a levegőt ütöm.
Mindezen sirámok ellenére ez egy jó harc (csak a fenti kisebb "igazságtalanságok" bosszantóak), úgyhogy itt nem lesz summon, kerüljön amennyi időbe kerül.
Endure. In enduring, grow strong.
-
ThySoul
senior tag
válasz Woodslave #8679 üzenetére
De itt nem random válogatja hogy mennyi ideig késlelteti ez a titok
Nem tudom, nekem souls veteránként instant kézre állt az egész első fázis, ha ilyen lett volna minden boss a játékban egy szabam nem lenne
#8678: Mondjuk a phase2 előtti cutscene rettentő cringe szerintem, meg tele van cseszve grab attackokkal az egész. Viszont tényleg tök új érzést ad, nincs is nagyon ehhez hasonló harc kb bármelyik játékukat nézve
-
Gothmog
aktív tag
válasz Woodslave #8698 üzenetére
Nálam olyasféle blood magicet próbált tolni, mint amit Mohgwyn Palace-ban tolt Mohg. (A felhőből véreső jellegűt.) Már ha jól láttam, mert különben gyorsan átgurultam rajta, és megkapta pikkpakk az utolsó kb. két pofont, ami a padlóztatásához kellett
Endure. In enduring, grow strong.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Woodslave #8698 üzenetére
Teljesen pontosan én sem tudok minden összefüggést, de a támadásai attól függnek, hogy milyen questeket csináltál meg és milyen bossokat nyomtál le előtte. Egy példát jegyeztem meg: ha te nem szeded össze a Comet Azurt, akkor ő találja meg és használni is fogja ellened.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
MikeWazowski
addikt
válasz Woodslave #8740 üzenetére
A twin gargoyles-nál már nem tudom hányas szintű voltam, de ha nem haltam meg ott vagy 70-szer... majdnem töröltem a game-et ott. Sőt, asszem ki is hagytam és csak később, magasabb szinten öltem le őket.
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
Garsza
veterán