- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yodamest
veterán
válasz vorosmarti #4900 üzenetére
Mindenben van persze igazság, számomra érdekes és nagyon idegen ilyen konkrét esetről hallani, hogy valaki így direktbe arra keresi a választ megvétel előtt, hogy "nehéz-e a játék". Ha nekem az előzetes videók, videótesztek, meg úgy a szetting alapján tetszik egy játék, pl. hogy más címet mondjak a Horizon Forbidden West, soha eszembe nem jutna végül az alapján dönteni, hogy megveszem vagy nem, hogy mennyire nehéz...
Más atom hype játék példáján, ha mondjuk azt kommunikálták volna megjelenés előtt, hogy a Cyberpunk-ban csak normál játékmód lesz elérhető, nem lesz benne se hard, se easy, vajon fele ennyien veszik meg? Ez lehet ennyire döntő faktor?
Szerintem mindenbe bele lehet tanulni. Most az, hogy jaj istenem nehéz egy játék, mint egy Crash Bandicoot (igen az egy nehéz játék), akkor majd belejönnek a játékosok, én nem érzem ezt egy ilyen kardinális, a vásárlást eldöntő tényezőnek. A Days Gone-ban nincsen pl. nehézségi szint választás úgy emlékszem, mégis elképesztő sokan megvették, főleg PC-re, és azért azt sem mondanám egy könnyű játéknak, többet szívtam benne a hordákkal, mint az Eldenben a bossokkal... akkor hogy van ez?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs