Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stufen2

    tag

    Sziasztok! Vásárolni szerettem volna egy terméket, kis hazánk nem volt megadva postázási állomásként, de más európai ország igen, rákérdeztem az eladóra postáz-e hozzánk,azt mondta igen. Leütöttem, írtam neki, hogy adja hozzá a posta díját, illetve az ebay felületén belül, ráklikkeltem a "send a request total amount" feliratra. És felvettem vele a kapcsolatot, mondta utána jár a dolognak, felhívja az ebayes supportot,hogy hogy lehet utólag a postát hozzáadni. Sajnos MO. nincs benne az ebay global shipping programba (nem tudom miért, mellesleg). Eközben az ebay beledobta terméket az "unpaid items case"-be. Az eladótól meg ezt az üzenetet kaptam:
    "HI!
    I contacted eBay and they unfortunately told me that the item does not fall into the global shipping program. You can cancel the order and after the unpaid item case is closed, you can call eBay and have them remove it with no penalty. I did not initiate the unpaid case, eBay did it automatically. I explained our situation and everything will work out with no penalty to either party. "

    Természetesen a terméket nem fizettem ki.
    Na szóval a kérdésem az lenne hol tudom törölni a leütést, mert nem találom,hogy hol lehet.

    Köszi.

    Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.

  • t420s

    aktív tag

    Üdv!

    Kaptatok már ilyen „ijjjjesztőő“ üzenetet ebay-es eladótól refund kérés kapcsán?
    Refundot indítottam eltűnt küldemény után.
    Érték: 60 USD

    Recipient / Buyer / Consignee Legal Statement
    To be signed by the recipient (damaged packages) or intended recipient (lost packages)
    I certify that the information above is correct and truthful. I understand the consequences of fraud as described below.
    Warning: Any fraudulent claims will make the shipper and/or consignee liable for any prosecution for mail fraud under federal crime code. The submission of a false, fictitious or fraudulent statement may result in imprisonment of up to 5 years and a fine of up to $10,000.00 (18 USC 1001). In addition, a civil penalty of up to $5,000.00, and an assessment of twice the amount falsely claimed may be imposed (31 USC 3802).
    "may result in imprisonment of up to 5 years „

  • t420s

    aktív tag

    Üdv!

    Ha az ebay megítélt nekem egy refundot, akkor a „vesztes „ eladó tehet ellenem bármit is, főleg az USA-ból?
    A történet eleje szimpla, rendeltem az ebay-en műszaki cuccot, nem jött meg, refundot kértem először csak az eladótól. Nem kaptam meg, erre claim-et nyitottam.
    Az eladó (USA) erre figyelmeztetett hogy oké megadja a refundot, de tudom-e (angolul írta) hogy a hamis refund kérelmek 10.000 USD-vel és 5 évi börtönnel sútjhatóak (igen ezt így leírta angolul).
    Erre nem is válaszoltam semmit.
    Majd jött az email az ebay-tól hogy refund kérelmem megalapozott jár a refund mert az eladó nem tudta igazolni a megérkezését átvételét a terméknek (ugye csak a feladás igazolása még kevés ha jól tudom)

    "
    You've been given a full refund
    Hi XX
    Unfortunately, we didn't receive valid tracking information from the seller. We're sorry you had a problem with your purchase.
    We've issued a refund of US $51.92"

    Oké.
    Erre jön egy mail az eladótól az ebay döntése UTÁN hogy (angolul írja persze) nemzetközi jogi uton eljárást fognak indítani ellenem és kérvényezik a kiadatásomat (US penalty LAW paragrafus ) csalás miatt.
    Igen, ez így le van írva mailben (angolul)...
    Ja és az értesítése egyből a spambe került ez is érdekes....
    A termék értéke 50 USD kb.
    ???
    Ehhez hozzá tud szólni valaki?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák