Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • madrac

    őstag

    válasz V/ #77821 üzenetére

    Új termékről volt szó. Kínai kereskedő volt.
    Persze, hogy nem írtam meg a történet végét annó, nem volt már kedvem hozzá, mert úgy láttam ez nem érdekel senkit sem. Itt csak te válaszolsz mindenkinek, mint egy magán ebay support, ráadásul inkább az eladó érdekeit preferálva.. Te is csak annyit tanácsoltál, hogy küldjem vissza saját költségen, utánajárással, miközben nem is én voltam a hibás... én ezt a megoldást erősen vitattam.
    Szóval mivel nem volt más opció, kértem egy visszaküldést, amire nemsokra rá az eladó jelezte is, hogy nem tud visszaküldési labelt adni. Ezután már hiába írtam neki, nem válaszolt.
    Ezután megkérdeztem az ebay supportot is, és nagy nehezen sikerült találni egy felületet ahol fel tudtam venni velük a kapcsolatot, és írták, hogy a visszaküldési határidő lejárta után nem fognak hezitálni a full refund-al, és on hold-ra rakták a caset. Ilyen esetben (nem azt a modellt küldték mint ami a leírásban van), az eladónak kell állnia a visszaküldés költségét, erre nem kötelezhetnek. Szóval lejárt a határidő, én pedig meg is kaptam a full refund-ot egy idő után. Nyilván ment is a negatív értékelés, amit az eladó még megpróbált utána módosíttatni velem, mondván milyen rendesek voltak, hisz full refund-ot adtak, ugyan változtassam már meg..

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák