Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • domos

    senior tag

    válasz havri1 #61795 üzenetére

    Szóval, következő történt:

    Rendeltem egy Chuwi Vi8 Plus tabletet. Üzenetben egyeztettem is az eladóval, hogy tuti erről a modellről van-e szó, mivel nekem fontos a HDMI port, a Windows 10, illetve az új Azom X5-8300 CPU, mivel az tud 4K-t is a HDMI porton keresztül. Erre ő küldött nekem egy Chuwi Vi8 Ultimate-t, ami Android 4.4 + Windows 8.1 + régi Atom Z3736F CPU, plusz nuku HDMI port, stb stb.

    Nyomtam egy "item not as described"-et, ami ugye nyitott egy "return request"-et. Próbáltam megbeszélni az eladóval, hogy ha már egyszer nálam van a tablet, kifizettem az ÁFA-t is, akkor küldjön vissza pénzt/"partial refund" címen, és elfelejtjük egymást. Ő erre ilyen nevetséges 5USD összeget próbált felajánlani, amibe természetesen nem mentem bele. Holnap lett volna a napja, hogy "ask eBay to step in", azaz kérhetem az eBay segítségét. Erre ma küldött az eladó egy üzenetet, hogy mivel mindjárt lejár az idő, hogy ne tudjam továbbítani az eBay felé, elfogadja a return requestet, szóval küldjem vissza. Ez után közvetlen kaptam 2db email-t, egyikben az van, hogy az eladó majd küld postázáshoz címkét, amivel fel tudom adni, a második email-ben az áll hogy mégsem küld.

    Szóval most ott állok, hogy mivel ő "elfogadta", case-t nem tudok nyitni, visszaküldeni nem tudom hogy/mikor/stb lesz, eBay-től segítséget kérni nem tudok.

    Annyit csináltam ma, hogy írtam az eBay-nek a "contact us"-on keresztül, hogy ilyenkor akkor mi van, mert ez így nekem nagyon nem buli, hogy pénzt is bukok, tablet sincs, és az eladó szándékosan át is vert. Elvileg 48 órán belül válaszolnak. Szerencsére az eladóval folytatott beszélgetés, ahol visszaigazolja a hamis item descriptiont is megvannak, remélem megoldják valahogy.

    If you don't do it enough, nothing's gonna really happen.

Új hozzászólás Aktív témák