- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- TCL LCD és LED TV-k
- Videós, mozgóképes topik
- Házimozi belépő szinten
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Milyen egeret válasszak?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autóhifi
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
-
PROHARDVER!
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz Winner_hun #40700 üzenetére
Akkor ez is olyan mint bármelyik más ügyfélszolgálat a 10-ből 1 tudja hogy mit és hogy kell csinálni a többi csak löki a süket dumát
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
electrician
tag
Pár napja itt az oldalon kérdeztem, mit lehetne csinálni egy helyzettel amibe keveredtem és jól megoldódott, leírom a tapasztalatot.
Most kezdtem az ebay-t, a fiam telójának betört az érintője, kellett egy. Rendeltem egyet kínából meg is jött, de nem működött. Már későn a rendelés elküldése után néztem bele az eladó értékelésébe, kívülről csak azt láttam, hogy 40ezer felett van. A részletesben láttam, hogy majdnem minden napra jut egy negatív neki és nagy része -a szövegesben látszott- pont az érintő képernyő miatt van, valamint meg nem kapott és vissza nem fizetett dolgokból.
Ezek ismeretében mikor beépítés után nem volt jó a telóban az érintőképernyő rögtön negatívot adtam, gondoltam nem érdemes szórakozni vele. Case-t sem indítottam, gondoltam veszik a pénz. Az alkatrészról annyit, hogy csodálkoztam volna ha működik, mert az eredetihez képest töredéke volt az alkatrészek száma a flexifólián. Bár lehet hogy fejlődött a technika.
Aztán jelentkezett az eladó, hogy miért adtam negatívot, változtassam meg, visszautalják a pénzt. Ebben nem igazán hittem. Azt sem tudtam, hogy lehet értékelést változtatni itt a topicban segített egy kolléga amiben leírta, hogy az eladó tudja kérni. Ezt viszont meg kellett értetni az eladóval, hogy kérje ő, mert pár napig úgy nézett ki mintha egy géppel leveleznék. Ugyanazok az üzenetek jöttek.
Aztán tegnapelőtt megjött a kérelme az értékelés megváltoztatására, tegnap este megkapta a pozitívját az 5 csillaggal. Az értékelés szöveges részében leírtam, hogy rossz a cucc, de megoldja. Ma reggel pedig írta, hogy visszautalt és meg is jött a pénz.
Kellemes meglepetés volt, ilyen is van. -
royalka
őstag
Sziasztok. Szerintetek mit tegyek: Ma van a szállítási idő utolsó napja, ha ma se jönne meg a csomag akkor jelezzem az eladónak vagy még várjak pár napot? (Pár kijelző fóliáról lenne szó amúgy)
Légy megértő és tapintatos mással, hogy más is ilyen legyen veled.
-
thomasa
senior tag
válasz electrician #40703 üzenetére
Köszi, hogy megosztottad. Úgy tudom feedbacket 3x lehet változtatni évente.
-
Winner_hun
félisten
válasz electrician #40703 üzenetére
Magyarul megvette a pozitív értékelést. Sajnos sokan bedőlnek, így pedig egy fals kép alakul ki az eladóról és a "minőségi" portékájáról... ügyet kellett volna indítani a PayPal-nél, az eladó értékelésének pozitívvá változtatását pedig meg nem csinálni.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
electrician
tag
válasz Winner_hun #40709 üzenetére
Így is nevezhetjük, hogy megvette. Vagy túl jóhiszemű voltam/vagyok? Nekem eszem ágában nem állna senkit sem átb*szni, így ezt is jóhiszemüségnek vettem. Aztán ha ügyet indítok akkor mi a biztosíték, hogy nekem adnak igazat? Beépítettem az érintőt, lehúztam róla a fóliát a ragacsos feléről így bele is ragadt a helyére a telefonba. Mikor látszott, hogy rossz vissza kiszedtem, de a ragacs túl jó volt így elrepedt, pedig melegítettem. Akkor most mivel bizonyítom, hogy rossz? Küldjem vissza a repedt kijelzőt? Az eladó mondhatta volna, hogy 100%-osan jó tesztelt példányról van szó és hazudok -mint ahogy le is írta a termékleírásban. Vagy szerelési hiba. 1 állítás-1 tagadás. Na erre való dühömben adtan a negatívot.
Pár napja itt valakinek elutasították az ügyét arra vonatkozóan, hogy nem kapta meg az árut pedig a kolléga állította , hogy valóban nem és ezt a trackingszámmal is bizonyítaná..
"Minőségi portéka"-? azt látom, hogy ezen az oldalon is olcsó húsnak híg a leve. -
mepet
addikt
Szerintem 123 sikeres vásárlás után most próbálnak először átverni.
Ebből a szolgáltatásból vásároltam 2 db-ot.
Azért nagyon gyanús, mert érkezett egy fake feedback egy ugyanolyan áruért, mint amit én vettem. Azért biztos, hogy fake, mert 14-én értékelte az arc a 25-én kezdődő, 1 hétig tartó szolgáltatást.
Mi a véleményetek? Megkérdezzem a fake értékelésről az eladót (pl. úgy, hogy "láttam, hogy más szerződése hamarabb kezdődött, és az enyém is kezdődhet hamarabb, ha lehetséges"), vagy várjam meg a szolgáltatás ígért kezdetének idejét (feb. 25), és utána lépjek?
Ha tényleg átverés, mik az esélyeim, hogy visszakapom a pénzemet? És ha igen, kb. mennyi időn belül? -
SUPREME7
őstag
Szerintem benézted, nem 14-én adta a feedbacket, hanem 26-án. Január 26 (20)14.
Bár most nézem te február 14-ről beszélsz, meg február 25-i indulásról, de itt februárra nincs semmi értékelés
Ettől függetlenül tényleg február 25 van írva a leírásba, szóval tényleg lehet fake feedback, vagy nagyon hülye vevő.
[ Szerkesztve ]
-
mepet
addikt
Még január végén vettem, szóval jól látod, ha nem is átverés, akkor is minuszos lesza történet.
Fejlemény: az eladó megjelölte shipped-ként a szolgáltatást, amit csak feb. 25-étől kezdődően egy hétig kéne nyújtania.
írtam neki, hogy azt hittem, hogy csak 25-én kezdődik a szerződés...
Egyre biztosabb vagyok benne, hogy átverés.Ha jól tudom, erre is vonatkozik a buyer protection (mint minden ebay itemre).
A bitcoin eladásokból pont ezért volt gond, mivel nem tudta igazolni az eladó, hogy elküldte a bitcoint (mert nem értett hozzá eléggé), ezért a vevőnek ítélt a paypal és így a vevő megkaptartotta a bitcoint és visszakapta az usdt... Ezért van az összes bitcoin (vagy más coin, vagy mint pl. esetemben cryptocoin mining contract item descriptionjában, hogy minimum x visszajelzéssel bíró min. y ideje regisztrált vásárlótól fogadja csak el a vásárlást, különben bid cancelling...
-
enginev3.0
félisten
Vettem múltkor egy inget ebay-en, de most kaptam üzenetet, hogy elfogyott a szín amit én szerettem volna, akarok-e másikat helyette, vagy vissza a pénzt
Mivel más színben nem jön be, így a pénzt szeretném, mit írjak pontosan?
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Melack
veterán
válasz enginev3.0 #40717 üzenetére
Please, refund the money. Nem hiszem, hogy túl kell cifrázni a választ
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
mepet
addikt
válasz raziel01 #40716 üzenetére
így is lehet fogalmazni, konyhanyelven a lényeg annyi, hogy valódi pénzzel fizetsz, virtuális pénzhez jutsz végül, aminek pontos mennyisége csak tippelhető. így ha jól számolsz és licitálsz és van egy kis szerencséd, végül profittal válthatod vissza a virtuális pénzedet valódi pénzzé.
Eléggé pörögnek ezek a szerződések ebayen, legtöbbször irreálisan magas áron. Ha ezt az átverősdit nem számítjuk bele, eddig még csak egyet vásároltam egy szlovén formától, ő teljesen korrekt volt.[ Szerkesztve ]
-
randras
veterán
Ausztrália - Magyarország Standard International Flat Rate Postage 13 nap.
Ja, és Hongkong-ból egy hete feladott már az országban!
[ Szerkesztve ]
-
tucsok.
senior tag
Sziasztok!
Segítséget kérnék, tegyük fel, hogy Ebay-es terméket vennék egy eladótól ebayen kívül, de paypal-lal fizetnék, ebben az esetben van 40 napom, hogy visszakapjam a pénzem ha nem stimmel valami, vagy nincs meg ez a védelem?
"So say we all"
-
kiro4444
tag
Na felhívtam a postát, hogy mi a rák van már a telefonommal, és ott a vonal másik végén levő pali azt mondta, hogy azért vesz ennyi idő a február 3-án Mo.-ra megérkezett csomagom feldolgozása, mert valami új rendelet alapján MINDEN (nem csak szúrópróba szerűen) csomagot felbontanak és ellenőriznek!
Csak ez hátha másnak is fontos információ...... -
Jakuu
őstag
válasz kiro4444 #40728 üzenetére
Szerintem meg terelnek. Onnan gondolom ezt, hogy egy kesobb erkezett csomagom pedig mar megerkezett, mikozben van egy Feb. 03.-i ami bent all tobb mint ket hete. Szoval az hogy lehet ami kesobb jott be mar itt van, de a korabbi meg bent all, ha mind felbontjak ?
Raadasul mar tobben irtak, hogy kesobbi csomagot is mar kaptak. -
kiro4444
tag
Jól van akkor vessetek a mókusok közé. Elég hihetően mondta az ürge, és mivel régóta ott van ezért gondoltam, hogy igazat mondhat. Egyébként úgy fogalmazott, hogy az eddigiekkel ellentétben, amikor csak szúrópróbaszerűen bontották ki a csomagokat, most mindet megnézik, ezért lassult le lényegesen, nagyon. Az, hogy valaki előbb megkapja, lehet, hogy csak egy hanyag munkatárs. Végülis én lexarom mi történik, csak igyekezzenek már.
Jah, ezt nem neked akartam válaszolni.
-
electrician
tag
Jó dolog ez a tracking.
A múlt héten rendeltem angliából, volt is trackingszám. A posta a royal mail volt (komoly cégnek gondolom). Namost a honlapjukon semmi sem látszik belőle, hogy merre van. Megnéztem még tegnap este is a neten fellelhető parcel trackingokat, hogy valahol látható-e. Semmi. Erre ma kihozza a GLS. Az ő honlapjukon ránéztem a számra és azon az látszik, mikor németországban fellbukkan 4 napja -gondolom mikor ők átvették.
Szóval jó dolog csak tudni kell hol keressük, mert azt nem írta a küldő, hogy melyik szolgáltatóval küldi, csak hogy elküldte.[ Szerkesztve ]
-
Heavyrain
őstag
Trackingnál ez áll:
(febr 16.) Out for Delivery
(febr 17.) Delivery Attempt
(febr 17.) In transit - Exception
(febr 17.) In transit - ExceptionAz mit jelent? És miért van ott az "Exception"?
-
Jakuu
őstag
válasz kiro4444 #40733 üzenetére
Dobjunk be melled meg par mogyorot is ?
A viccet felreteve, nem teged allitunk pellengerre, hanem egyszeruen nonsense lenne az egesz kijelentes, foleg azoknak a fenyeben, amiket leirtunk.
Esetleg azt meg elhinnem, hogy az egesz szallitmannyal nem volt rendben valami igy a tobbi termeket is egyelore visszatartjak, mig teljeskoru vizsgalatot nem vegeznek, na dehogy minden kuldemenyt mostantol fel is bontanak az szerintem nem csak eljaras szempontbol is ketseges, hanem jogilag is. -
kiro4444
tag
Mondott új rendeletet, de én nem nagyon értek ehhez. A RAG szám alapján ő is csak annyit lát, amennyit mi a Posta oldalán.
3-án ideért az országba, 14-én láttam, hogy bekérik a papírokat, el is küldtem mailt. Innentől kezdve még 4-5nap a vám, és utána 1-2 nap a szállítás.
De legjobb lenne, ha más is áldozna erre a kérdésre 2 perc telefont, és akkor hátha tisztábban látnánk.
Persze lehet csak én vagyok ilyen, hogy utálok várni.... -
El Gringo
senior tag
nekem jött azóta 2 csomagom is, de biztos nem bontották fel. Úgyhogy felbontani nem bontják őket, max vmivel átvilágítják.
ł----ł Myprotein regisztrációs kód belépésnél: 7UAY-R1 ł----ł Crypto.com meghívó (50$) ł-ł Revolut-meghívó (VISA ingyen posta) ł-ł CURVE meghívó (5 angol font ajándékba + MasterCard ingyen posta) PRIVÁTBAN ł----ł 5% iHerb kupon: LQV119
-
Heavyrain
őstag
Ebay-en rosszul volt megadva a telefonszám,és már hiába javítottam,a rendelés mellett még a rossz szám szerepel,gondolom a futárszolgálat is azt kapta meg,és nem értek el.
Szólnék én a futárszolgálatnak,hogy mi a helyzet,viszont nem tudom,hogy magyarországon belül pontosan kik szállítják. Ezt hol lehet megnézni? (hogy utánna fel tudjam venni velük a kapcsolatot)
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kiro4444 #40728 üzenetére
Ha kibontják akkor 3 fős bizottság kell több példányos jegyzőkönyv, mert hát ha eltűnik valami a csomagból.....
Az utóbbi csomagokon nincs nyoma a felbontásoknak és nincs is rajta a felnyitási nyomda. Azt elhiszem, hogy kevesen vannak és nem győzik a munkát.
Nem változott semmi a külföldről érkező küldemények vámeljárási szabályaiban, úgy 2004 óta.[ Szerkesztve ]
-
utgyuru
aktív tag
Ugye még mindig 45 napom van case-t nyitni, ha problémám van?
-
kaliber
aktív tag
válasz utgyuru #40745 üzenetére
A tervezett utolsó érkezési idő +30 nap
Sőt így az a faramuci helyzet alakult ki nálam egy-két rendelésnél, hogy 60 napon túl is tudtam volna case-t nyitni, tehát feedback időn túl.
[ Szerkesztve ]
Miért jársz futni? Mert az élet rövid, a futástól kicsit hosszabbnak tűnik :)
-
SUPREME7
őstag
Azért kedvesek, hogy a .com-ról eltüntették a "Don't forget to leave Feedback. If there is a problem, please go to the Resolution Centre by" jelzést. Most tűnt csak fel. Valaki próbált már az után case-t nyitni? Szerencsére még időben vagyok, de azért érdekelne, hogy ezt ilyen szopatás gyanánt szedték-e ki, vagy mi volt a szándék, de majdnem elfelejtettem az egyik cuccra reklamálni emiatt, mert megszoktam, hogy jelzi a rendszer. UK-n még működik a jelzés.
-
SUPREME7
őstag
válasz kaliber #40749 üzenetére
Ez nekem csak azért nem világos igazság szerint, mert akkor nem mindegy, hogy a co.uk vagy a .com domainen adok le egy rendelést? Vagy nem mindegy melyikre bejelentkezve próbálok reklamálni? Egyiken x+30 napom van a másikon meg fix 45? Szerintem itt valami más lesz a dolog lényege, de akkor se világos, hogy a jelzést miért szüntették meg. ..
Vagy az UK van lemaradva a "fejlesztéssel" és bent maradt a jelzés annak ellenére, hogy már változtak a szabályok? Meg ugyebár az UK-n az estimated delivery-t sem jelzi, tehát fura ez így ...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Autós topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Videós, mozgóképes topik
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen